Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Низький рівень послуг та Жахливе обслуговування

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
ClientPB 9 апреля 2019, 13:53
Є клієнтом ПриватБанку дуже багато років. В першу чергу тому, що з появою Приват 24 почувався людиною 21 сторіччя. в останні роки (не дивлячись на величезні вливання в цей банк державою та велику кількість клієнтів та їх грошей в ньому) рівень послуг деградує у геометричній прогресії.
Нещодавно, при спробі зняти гривні із свого депозиту (тривалість — 1 місяць) були шоковані тим, що ця послуга недоступна у Приват24. Далі гірше, з'ясувалося, що це не можливо: ні за допомогою он-лайн чи оперативної телефонної підтримки, ні в банкоматі, ні в терміналі. О такі «ЧУДОВІ» нові умови надання послуг. Припинити депозит можливо тільки особисто у відділенні, інакше він безкінечно автоматично продовжується. шукаючи відділення, стало зрозуміло, що їх кількість суттєво скорочена та скорочені часи роботи. Єдине відділення в радіусі 35 км в смт.Іршанськ працює 7,5 годин з понеділка по пятницю (з 9:10 до 17:40 з перезвою 1 година). Нажаль, я працюю з 9 до 18 на відстані 10км від відділення. Та це ще не всі НЕПРИЄМНОСТІ. У відділенні Вас змушують фотографуватися!? щоб отримати свої кошти із свого депозиту; надати згоду!?, що гроші ви зможете отримати не раніше 72 годи!!!
(сума депозиту набагато менша 2000долл. у еквіваленті).
Доречі, частенько і термінали Привату не працюють тут і в банкоматі відсутні кошти.
Наступний сюрприз: навіть якщо у банкоматі є кошти, він може дозволити Вам зняти не більше 2000грн. (попередньо проконтролювали відсутність обмежень на своїй картці)

Сьогодні працівники банку побили всі рекорди нехтування клієнтом.
При спробі перерахувати кошти у Приват24 на інший рахунок (сума навіть менше10 тисяч гривень). Прийшла вимога терміново зателефонувати у банк для підтвердження. Мій фінтелефон багато років один і той, гаджет теж. Співробітник банку вимусив відповідати на безліч особистих питань та даних (нікого не цікавить, чи зручно це для клієнта чи є змога відокремитися від сторонніх вух). Обурення визвало й те, що кошти скоріш за все будуть перераховані у термін 3 робочі дні. На запитання, чи я зможу залишити скаргу на такі дії банку, співробітник відповіла «НІ» і ЗАБЛОКУВАЛА картку. З моєї сторони не було сказано ні одного слова про відмову продовжувати відповідати на безкінечні запитання для «підтвердження простої операції». Та співробітник Роспашнюк Інна Петрівна вирішила, що клієнт не має права задавати свої питання та законно обурюватися жахливими умовами обслуговування. Ввічливо було повідомлено даного співробітника, що її дії незаконні, як незаконне утримування банком особистих коштів, та навмисне створення перепонів для користування особистими коштами. Вимагаю, відшкодувати шкоду заподіяну навмисними діями співробітниками банку та надати вільний доступ до користування особистими коштами.

Резюме: ПриватБанк навмисно створює умови для штучного утримання коштів клієнтів в банку та перешкоджає клієнтам користуватися особистими коштами. титаник тоне
Приватбанк
Ответ банка
9 апреля 2019, 18:08
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що у Вас склалась негативна думка про банк.
Дозвольте пояснити, що при відкритті вкладу за допомогою Приват24, Ви можете розірвати договір та отримати кошти як за допомогою Приват24, так і у відділенні банку. У разі відкриття депозиту у відділенні банку, його розірвання можливе лише у відділенні.
Щодо питання роботи нашого співробітника, його вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Що ж стосується необхідності зробити фото, Ваша точка зору нам зрозуміла, але вона радше має принципові мотиви, ніж обґрунтовані. Безпека коштів, які клієнти довіряють банку, є резонною та виправданою позицією. Погодьтеся, якщо шахрай забажає, наприклад, оформити кредит за підробним паспортом, співробітникові набагато легше буде виявити факт шахрайства й запобігти несанкціонованому доступу до коштів клієнта, маючи його фото. Незважаючи на Вашу категоричність, будемо раді, якщо Ви переглянете своє рішення стосовно банку, і наша співпраця буде довгою та взаємовигідною. Зі свого боку готові докласти до цього максимум зусиль.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 10

+
+56
klara06
klara06
9 апреля 2019, 15:24
#
Депозиты, которые были открыты в отделении банка могут быть расторгнуты или обналичены только в отделении банка. Если Вы открываете депозит самостоятельно через Приват 24, то по окончании срока действия депозита Вы можете через тот же Приват 24 перечислить деньги себе на карту или вообще продлить депозит, либо, опять таки, можете в банке деньги с депозита забрать, если на карточку не хотите
+
0
ClientPB
ClientPB
9 апреля 2019, 15:38
#
І так зрозуміло, що банк має кошти на проплачені відгуки. Всюди однакові фрази-відповіді з інструкції оприлюднюють. краще направте гроші на удосконалення послуг, розвиток IT та зручний графік роботи відділень та їх доступність.
+
0
klara06
klara06
9 апреля 2019, 17:43
#
Вы меня конечно извините, но я писала Вам коммент из личного опыта, вдруг Вы не знали чё да как, ну так я Вам рассказала, а дальше как хотите — так и поступайте
+
0
ClientPB
ClientPB
9 апреля 2019, 20:06
#
Навіщо мені Ваш особистий досвід, якщо у коментарі я описала свій власний (більший за ваш) і отримала депозит. вивчайте матчастину перед написанням проплачених коментів)
+
0
klara06
klara06
9 апреля 2019, 17:45
#
Легче всего написать какое всё вокруг фиговое, чем сесть и разобраться в своем вопросе и выяснить что к чему
+
0
ClientPB
ClientPB
9 апреля 2019, 20:11
#
Дуже слабенько написали. поповнюйте свій словарний запас… я розібралася, і недоліки роботи данної контори описала у коментарях
+
0
ClientPB
ClientPB
9 апреля 2019, 20:17
#
«при відкритті вкладу за допомогою Приват24, Ви можете розірвати договір та отримати кошти як за допомогою Приват24, так і у відділенні банку. У разі відкриття депозиту у відділенні банку, його розірвання можливе лише у відділенні» -дуже влучно сказано. перекладаю «при відкритті вкладу за допомогою Приват24» (а можливо і багатьох інших операціях через приват24) клієнт не захищений нічим перед беззаконними діями банку. тому майте це наувазі шановні клієнти ПБ.
+
0
ClientPB
ClientPB
9 апреля 2019, 20:26
#
Моя точка зору обгрунтована: фотографувати людину яка хоче перевести гроші із депозиту (який закінчився) на свій основний рахунок — це не безпека, а безглуздя. Вимагати підписати згоду на дану операцію, що має відбутися тільки через 72 години!!! і знову фотографувати! про яку видачу кредитів ви кажете? гроші приходять на основний рахунок тільки через три дні! хоч десять разів сфотографуйся
+
0
ClientPB
ClientPB
9 апреля 2019, 20:46
#
І так зрозуміло, що банк витрачає кошти на проплачені відгуки. Варто тільки подивитися всі коменти окремого «дописувача». Соромно і примітивно!!! це вказує на заплінтусний рівень банку. краще направте гроші на удосконалення послуг, розвиток IT та зручний графік роботи відділень та їх доступність.
Доречі, по кількості плюсиків проплачених коментарів можна порахувати кількість фейкових акаунтів
+
0
klara06
klara06
10 апреля 2019, 23:16
#
Ахахахахахахахах
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Низький рівень послуг та Жахливе обслуговування