Гроші списуються, а оплати немає...
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.4 |
USD | 41.85 | 42.45 |
Все курсы банка |
Ми шкодуємо, що Ви зіткнулися з такою ситуацією та приносимо вибачення за те, що спілкування з нашою підтримкою залишило у Вас таке неприємне враження. Ми проаналізували Ваш діалог з нашим оператором. Наш спеціаліст Вам надав коректну консультацію. Дозвольте Вам пояснити чому так сталося. Справа в тому, що сума, наразі, в резерві у Вас на карткі. При оплаті в торгових точках, що обслуговуються іншими банками, як і при знятті в банкоматах інших банків сума платежу резервується на карткі для подальшого списання в рахунок одержувача (торгової точки).
Кошти в резерві залишаються до того моменту, поки Банк, що обслуговує торгову точку, не надішле запит на списання. Як правило це займає 2-3 дні, в окремих випадках і більше.
Якщо протягом 10 днів сума не буде списана з карти, вона автоматично повернеться Вам на картку. Також, хочемо наголосити, що зі сторони Банку операція пройшла успішно. Якщо Ви бажаєте, ми можемо подати заявку на розблокування суми. Відповідь просимо Вас надати в особистому повідомленні.Підтверджуючі документи від мобільного оператора, в яких буде вказано, що списання не відбудеться, допоможуть в процедурі розблокування коштів.
З повагою, ПриватБанк.