Погрози призупинити обслуговування рахунків
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Пойти закрыть карты и послать на х за такой ответ куда смотрели когда открывали почему не сканировали уроды
- +
- +32
- Oleksii Movchan
- 12 марта 2019, 22:23
- #
Повторю ще раз:
1. В вересні 2018 р. з метою перевипустити карту Універсальну я прийшов з УСІМА можливими документами (в т.ч. ПАСПОРТОМ і ІПН) у відділення Привату за адресою вул. Хрещатик, 46а.
2. Консультантом з усіх цих документів були успішно зняті копії (кожна з них була завірена моїм підписом), після чого мені була видана нова карта.
ЗАПИТАННЯ:
1. Для чого знімались копії з моїх документів і куди вони поділись з бази даних, якщо через кілька місяців банк не може їх знайти?
2. Чому консультант не заповнив ВСІ дані клієнта, які необхідні для його обслуговування?
1. В вересні 2018 р. з метою перевипустити карту Універсальну я прийшов з УСІМА можливими документами (в т.ч. ПАСПОРТОМ і ІПН) у відділення Привату за адресою вул. Хрещатик, 46а.
2. Консультантом з усіх цих документів були успішно зняті копії (кожна з них була завірена моїм підписом), після чого мені була видана нова карта.
ЗАПИТАННЯ:
1. Для чого знімались копії з моїх документів і куди вони поділись з бази даних, якщо через кілька місяців банк не може їх знайти?
2. Чому консультант не заповнив ВСІ дані клієнта, які необхідні для його обслуговування?
Я в такой же ситуации, ни куда не ходил целый год! И ни кто не преостанавливал обслуживания моих счетов! А когда сходил по другой потребности, за одно и актуализировал! Попутно мне втюхали повышение кредитного лимита и рассказали о куче возможностей выиграть поездку в диснейленд, а про то что будет взыматься допкомиссия при оплате коммуналки, не сказали! Что из этого вышло, можете прочитать тремя отзывами ранее! Не ходите в отделение привата, пока Вам самим это очень не понадобится! Это замануха, что бы втюхать Вам очередной банковский продукт!
- +
- +15
- Алексей Клименко
- 13 марта 2019, 14:05
- #
К сожалению приват слепоглухонемой и повторять им что то безполезно. Единственный выход с этим банком — закрыть счета, взять справку о отсутствии задолженности и пускай он тонет без вас.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.95 | 45.95 |
USD | 40.7 | 41.3 |
Все курсы банка |
Я працюю за містом — виїжджаю з дому в 7:00, повертаюсь після 20:00. Поблизу відділень Приватбанку немає. В робочий час потрапити у ніяке відділення не можу. Хіба що брати спеціально день «за свій рахунок» — а це обійдеться мені в досить значну суму просто щоб оператор в черговий раз відсканувала мій паспорт!
У вихідні ж потрапити до чергових відділень практично неможливо через величезні черги.
Крім того, восени минулого року я перевипускав карту «Універсальну» і надав банку весь пакет документів. З тих пір нічого не змінилось.
Оператор на гарячій лінії пояснити нічого не може.
Нам дуже шкода, що дана ситуація завдала Вам незручностей.
Це вимога законодавства України: банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.
З цієї причини просимо Вас звернутися в будь-яке зручне відділення ПриватБанку з паспортом та ІПН.
Ознайомитися з графіком роботи відділень Ви завжди можете за посиланням: https://pb.ua/map
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.