Банк самостійно міняє залишок по карті
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
«це вже наглість зі сторони банку» — є можливість поскаржитися в НБУ. Не прогавте!
- +
- +2
- Андрей Степурко
- 26 февраля 2019, 20:00
- #
Тоже самое произошло и у меня, с 28000 понизили до 2000, без каких либо причин, не одной просрочки, даю возможность зарабатывать банку, а они так обращаются. Куда можно пожаловаться? Как это сделать? И вообще я больше никаких дел с приватбанком иметь не буду!!!
Наглість не те слово. людина планує кошти, а тепер нічого планувати не можна на плани впливає банк.
«людина планує кошти,» — планувати, або зазіхата можна на те що маєшь. А не на те що, тобі обіцяли.
«Обіцянка — цяцянка.» — прислів«я.
«Обіцянка — цяцянка.» — прислів«я.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Дозвольте Вам пояснити, що Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. За результатами чергового перерахунку цієї моделі, Банк змушений був переглянути своє рішення про розмір Вашого ліміту. На розмір кредитного ліміту може вплинути: кредитна історія, наявність депозитів, рух по картах / рахунках і багато інших чинників. Ви можете надати документи, що підтверджують Ваш дохід на сайті http://limit.pb.ua в разі, якщо при подачі заявки система повідомить про їх необхідність. При отриманні відмови, Банк рекомендує подати заявку через 30 днів. Причини зниження або відмови в наданні Банк не коментує. У разі зміни рішення, Ви будете додатково повідомлені банком.
З повагою, ПриватБанк.