Непристосовані банкомати
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Гроші можна забути в будь-якому. Якщо ж Ви притримуєтесь цього алгоритму то потрібно скасувати підтвердження після зняття готівки. Для чого користувачу пропонувати ще один крок.
З точки користувача — клієнт приходить зняти гроші, відповідно він націлений на зняття а не на те щоб карточку не забути забрати.
З точки користувача — клієнт приходить зняти гроші, відповідно він націлений на зняття а не на те щоб карточку не забути забрати.
Елементарнейшая невнимательность и надо бегом отзыв писать. Вы ещё потребуйте чтобы банкомат карточку и деньги выдавал одновременно и желательно чтобы они вместе были перевязаны резиночкой. Немного внимательности и все!!! Неужели так сложно?
Складно, якщо я гроші несу в цей банк і є клієнтом банку то маю право вимагати зручності використання.
Я вже не говорю про те що ці банкомати брудні і навіть зайвий раз руками не хочеться доторкатись.
+
Робота колл-центру орієнтована лише на зареєстровані номери. Це тобто якщо Вам потрібна допомога а відділення немає і у Вас номер змінився то Ви не маєте права на допомогу від колл-центру? Це так розуміти?
Я вже не говорю про те що ці банкомати брудні і навіть зайвий раз руками не хочеться доторкатись.
+
Робота колл-центру орієнтована лише на зареєстровані номери. Це тобто якщо Вам потрібна допомога а відділення немає і у Вас номер змінився то Ви не маєте права на допомогу від колл-центру? Це так розуміти?
- +
- 0
- Алексей Клименко
- 14 февраля 2019, 17:30
- #
К сожалению вы правы, вы можете требовать удобства использования продуктов банка, просто это бесполезно — люди просто банально уже устали платить за некомпетентность, воровитость, наглость и т.д. банка и его сотрудников. При обращении в калл-центр вам раскажут что угодно, но не ответят на прямо поставленный вопрос — теряется смысл оращаться. Так что — считаю данное неудобство и грязные банкоматы наименьшим злом которое может принести приват.
А по хорошему Вы правы, не нами придуманно — «клиент всегда прав» но это никогда не являлось девизом привата и к сожалению не будет являться. (Лично моё мнение)
А по хорошему Вы правы, не нами придуманно — «клиент всегда прав» но это никогда не являлось девизом привата и к сожалению не будет являться. (Лично моё мнение)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 45.6 | 46.6 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
І це неймовірно дратує, тому що так я сьогодні забрав гроші розвернувся і пішов.
А коли дзвоню на вашу гарячу лінію то мені робот каже що мій номер не зареєстрований хоча ВЧОРА мені тільки дзвонили пропонували якісь послуги.
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з незручностями при знятті коштів в нашому банкоматі, і хотіли б Вам пояснити чому саме так відбувається. Даний алгоритм створений для того, щоб наші клієнти не забували готівку після зняття коштів.
Що стосується Вашого номера телефону, то дійсно, він не зареєстрований в нашому банку.
Для заміни картки і підтвердження номера Ви можете звернутися до найближчого відділення ПриватБанку.
Якщо мова йде про карту іншого банку, рекомендуємо звернутися в службу підтримки банку, що випустив карту, для блокування і замовлення перевипуску.