Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не компетентність співробітниці

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Оксана Чорноус 8 февраля 2019, 17:14
Отделение по адресу: Киев, ул. Бориса Гмыри, 17
Добрий вечір. Вчора, приблизно з 16:10 до 16:30, я звернулась в відділення Приватбанку, по вулиці Грмирі, біля Епіуентру, щоб співробітник мені допоміг в перерахуванні коштів. Зайшовши в відділення я побачила, що клієнтів крім мене немає. Я спитала, до кого можу звернутися, дівчата сиділи в телефонах, піднявши на мене очі, відповіли, що без різниці. Я присіла за перший стіл, пояснила мою ситуацію, вона зрозуміла, що це «на довго» (через 5 хвилин вона пішла додому), сказала, щоб я пересіла до іншої співробіьниці. Я попросила, щоб вона допомогла мені з реквізитами (я перераховувала кошти з картки іншого банку на кредитний рахунок (не кредитну карту) Приватбанку ). Вона довго розбиралась, зверталась за допомогою до приват-підтримки, сказала, що «можливо так». Я планувала ще зробити один перевод, але співробітниця не визивала довіри і я не наважилась ще на один перевод. І як наслідок добре що не зробила. Перевод здійснили. Гроші з картри іншого банку знялись. Мені сказали чекати на перевод до трьох банківських днів. Чекаю. Сьогодні гроші повернулись на картку банка, з якого я переводила. Звернулась до іншого банку, кажуть що всі операції успішні, а гроші повернулись з Привату. Телефоную на гарячу лінію, кажуть, що не правильно ввели реквізити. Всі ми люди, якщо б не «але», при перерахуванні була комісія! На жаль сума комісії не повертається. Із за цієї некомпетентної дівчини (Марина чи Марія ) я втратила кошти! Хто мені їх поверне?!
Приватбанк
Ответ банка
8 февраля 2019, 18:18
Доброго вечора!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією.
Дякуємо за сигнал: якісне обслуговування клієнтів є однією з наших пріоритетних завдань.
Інформацію передано в роботу профільним фахівцям для якомога швидшого його розгляду.
За результатами з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 1

+
0
Григорий П
Григорий П
17 марта 2019, 3:52
#
Примат-«зебест»! Просто в сложных ситуациях, не понимая что делать, сотрудники банка консультируются в онлайн-чате у своего же робота…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка