Нав"язування послуг та хамство співробітників
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
- +
- +42
- StarFighter27
- 14 января 2019, 22:08
- #
Никто против Вашего желания, не имеет оформлять Вам кредитку и страховку, но есть такая штука«планы». Не выполняешь — сиди на голом окладе, два три выговора — и человек уволен. Вы правильно сделали что не согласились.
Така методика нав`язування послуг — корпоративна політика Привата. Одна з причин чому я терпіти не можу цей банк. Колись мав схожу ситуацію — мені, як фіз.особі, потрібно було внести кошти на рахунок юридичної особи (для поповнення обігових коштів). Сума була більшою 150 000 грн. і звичайно підлягала фінмоніторингу. І тут касир стала мене переконувати, що для здійснення фінмоніторингу я повинен відкрити картку, бо інакше вона не зможе внести мої дані в систему і т.д. Навіть пробувала послатись на законодавство, назвавши якусь постанову (яка на той момент була уже не чинна) і перекрутивши її зміст. Попросив покликати начальника відділення — відповідь «немає на місці». Коли сказав, що зараз буду дзвонити не тільки на гарячу лінію Привата, але і на гарячу лінію НБУ та у наше регіональне управління Привата — буркнула «зачекайте», взяла телефон і стала кудись дзвонити (чи робити вигляд, що дзвонить). Після цього здійснила всі процедури, вже не вимагаючи відкриття карти. Цій історії кілька років, але бачу, що нічого відтоді не змінилось…І те, що це є прямим порушенням Закону «Про банки і банківську діяльність» нікого не хвилює.
Банк ставит задачи по выполнению плана продаж, а сотрудники навязывают, а не продают — банк тут не причем, хотя мотивацию он разрабатывает для своих сотрудников и обучением тоже занимается, хотя вряд-ли раз навязывают.
Судячи по тому як організовано і цілеспрямовано це робиться, причому на протязі багатьох років і у різних регіонах, можна зробити висновок, що такі методи «продажу» є політикою банку і саме цьому вони вчать своїх співробітників.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Все курсы банка |
Працівник банку також відмовилась надати документи, в яких би було вказано, що відкриття „кредитки“ є обов»язковою умовою перевипуску картки.
Вибачте, будь ласка, за дії нашого співробітника.
Банк не ставить задач в нав'язуванні своїх продуктів. Дозвольте нам пропрацювати даний момент зі співробітником. Для цього надішліть, будь ласка, приватним повідомленням дату візиту до відділення, а також Ваш номер телефону, щоб ми провели роботу зі співробітником.
Ще раз перепрошуємо за ситуацію, що сталась.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.