Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Нав"язування послуг та хамство співробітників

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vsvet18 14 января 2019, 20:17
Отделение по адресу: Киев, пр-т Правды, 19-А
Звернувшись до відділення банку з метою перевипуску карти для виплат, була неприємно здивована нав«язування послуг, а саме відкриттям картки „універсальна“. Співробітниця банку всіляко запевняла, що не оформить мені нову картку без оформлення „універсальної“. Після дзвінка в кол-центр її поведінка не змінилась — вона відмовлялась оформлювати нову карту без „кредитки“. Працівник банку говорила, що мені треба оформити цю карту, а потім через пару днів я зможу її закрити. Я відмовлялась від цієї карти, оскільки маю на це право і не хочу оформлювати „продукти банку“, які мені не потрібні, на що почула відповідь співробітниці в хамській манері, що вона відмовляється мене обслуговувати і я можу покинути відділення. В мене був просто шок — з таким хамством я не зустрічалась ні де. Потрібно ще уточнити, що я була з маленькою дитиною, а не кожне відділення Приватбанку обладнане пандусом — відповідно воно не завжди поруч з домом.
Працівник банку також відмовилась надати документи, в яких би було вказано, що відкриття „кредитки“ є обов»язковою умовою перевипуску картки.
Приватбанк
Ответ банка
15 января 2019, 9:40
Доброго дня!
Вибачте, будь ласка, за дії нашого співробітника.
Банк не ставить задач в нав'язуванні своїх продуктів. Дозвольте нам пропрацювати даний момент зі співробітником. Для цього надішліть, будь ласка, приватним повідомленням дату візиту до відділення, а також Ваш номер телефону, щоб ми провели роботу зі співробітником.
Ще раз перепрошуємо за ситуацію, що сталась.
З повагою, ПриватБанк.
Минфин
Ответ администратора
18 января 2019, 18:20
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 18.01.2019).
Користувач не надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Комментарии - 6

+
+42
StarFighter27
StarFighter27
14 января 2019, 22:08
#
Никто против Вашего желания, не имеет оформлять Вам кредитку и страховку, но есть такая штука«планы». Не выполняешь — сиди на голом окладе, два три выговора — и человек уволен. Вы правильно сделали что не согласились.
+
+57
kingcity
kingcity
14 января 2019, 22:28
#
Така методика нав`язування послуг — корпоративна політика Привата. Одна з причин чому я терпіти не можу цей банк. Колись мав схожу ситуацію — мені, як фіз.особі, потрібно було внести кошти на рахунок юридичної особи (для поповнення обігових коштів). Сума була більшою 150 000 грн. і звичайно підлягала фінмоніторингу. І тут касир стала мене переконувати, що для здійснення фінмоніторингу я повинен відкрити картку, бо інакше вона не зможе внести мої дані в систему і т.д. Навіть пробувала послатись на законодавство, назвавши якусь постанову (яка на той момент була уже не чинна) і перекрутивши її зміст. Попросив покликати начальника відділення — відповідь «немає на місці». Коли сказав, що зараз буду дзвонити не тільки на гарячу лінію Привата, але і на гарячу лінію НБУ та у наше регіональне управління Привата — буркнула «зачекайте», взяла телефон і стала кудись дзвонити (чи робити вигляд, що дзвонить). Після цього здійснила всі процедури, вже не вимагаючи відкриття карти. Цій історії кілька років, але бачу, що нічого відтоді не змінилось…І те, що це є прямим порушенням Закону «Про банки і банківську діяльність» нікого не хвилює.
+
0
Zhmunya
Zhmunya
16 января 2019, 23:10
#
Банк ставит задачи по выполнению плана продаж, а сотрудники навязывают, а не продают — банк тут не причем, хотя мотивацию он разрабатывает для своих сотрудников и обучением тоже занимается, хотя вряд-ли раз навязывают.
+
0
kingcity
kingcity
16 января 2019, 23:23
#
Судячи по тому як організовано і цілеспрямовано це робиться, причому на протязі багатьох років і у різних регіонах, можна зробити висновок, що такі методи «продажу» є політикою банку і саме цьому вони вчать своїх співробітників.
+
0
Zhmunya
Zhmunya
16 января 2019, 23:51
#
Я об этом и пишу
+
0
kingcity
kingcity
17 января 2019, 0:30
#
Можливо я Вас неправильно зрозумів — мені здалось. що Ви вважаєте, що банк непричетний до нав`язування послуг співробітниками. Якщо я дійсно помилився — вибачте.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.3 45.3
USD 40.75 41.35
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.3 45.3
USD 40.75 41.35
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Нав"язування послуг та хамство співробітників