Система заглючила
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- StarFighter27
- 16 декабря 2018, 21:05
- #
Что то не сходится
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 41.9 | 42.9 |
USD | 39.35 | 39.95 |
Все курсы банка |
Оператор порадив мені сплатити заборгованість і підняти самому кредитний ліміт. І сказав, що в нас «система заглючила». Навіть, якщо система знову запрацює, то скоріш за все, мені ніхто не поверне мій старий кредитний ліміт на суму 25 000 грн.
Я є членом Золотий клуб, але після такої «приємної» несподіванки мені хочеться піти з цього банку, підвів у непідходящий момент. Добре, що мав з собою гроші і зміг оплатити покупку.
Дуже погано коли банк підводить в такі моменти. Починаю розчаровуватись в ньому.
Нам дуже прикро, що Ви зіткнулися з такою ситуацією.
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. На превеликий жаль, за результатами чергового перерахунку цієї моделі банк змушений був переглянути своє рішення про розмір Вашого кредитного ліміту.
Також, через місяць Ви можете самостійно подати в Приват 24 заявку для розгляду можливості зміни кредитного ліміту. Заявка подається за допомогою меню «Мої рахунки» — «Управління картою / рахунком».
Про результати розгляду заявки Ви будете додатково повідомлені банком.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.