Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Неможливо зняти кошти згідно свідоцтва про право на спадщину за законом, вже три дні юридичний відділ читає один листок свідоцтва про право на спадщину за законом

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
otmu4ka 5 декабря 2018, 0:42
Отделение по адресу: Львов, Лыпневая площадь, 10
Доброго дня!
30.11.2018р. я Гніт А.В. звернувалась у відділення банку, що знаходиться за адресою м.Львів, пл.Липнева, 10 для одержання коштів згідно свідоцтва про право на спадщину за законом. Працівнику відділення надала наступні оригінали документів: свідоцтво про право на спадщину за законом, свідоцтво про смерть та нотаріальну довіреність (свідоцтво на спадщину оформлене на тата, проте у зв'язку зі станом його здоров'я, я виступаю як довірена особа від його імені). Працівник сфотографувала та внесла в базу лише свідоцтво про право на спадщину за законом та свідоцтво про смерть та повідомила, що документи юридичний відділ розглядає один день. На моє запитання чому нотаріальну довіреність вона не сфотографувала та не внесла, вона повідомила, що юристи все поступово розглядають, а це вже наступний крок, тому можливо на розгляд довіреності юридичним відділом банку треба буде ще один день витратити. В понеділок 03.12.2018р. я звернулась на дане відділення щодо результатів розгляду та у відповідь почула, що документи юристи ще не перевірили (а це лише два односторонні листи: свідоцтво на спадщину і свідоцтво про смерть) та сказала прийти на наступний день. Я повторно звернулась на дане відділення у вівторок 04.12.2018р., проте знову мені повідомили, що моїх результатів розгляду ще немає.
Прошу повідомити та пояснити скільки часу необхідно для того, щоб юридичний відділ банку спромігся прочитати два стандартні документи: свідоцтво про смерть і свідоцтво про право на спадщину за законом та відписати погодження працівнику відділення?
Чому клієнт повинен за своїми ж коштами, які налажать йому згідно закону, ходити в банк вже три?
Як це так, що нотаріальну довіреність юридичний відділ не може переглянути разом із свідоцтвом про право на спадщину та свідоцтвом про смерть? Чому клієнт повинен витрачати свій час на те, що ваші працівники не можуть комплексно виконувати свою роботу та обов'язки, які на них покладено?
Чому інші банки аналогічні звернення розглядають оперативно і кошти по спадщині виплачують в той самий день?
Якщо У Вашому банку так тяжко і довго отримати кошти, то чи варто їх туди взагалі класти?
Приватбанк
Ответ банка
5 декабря 2018, 8:50
Ми активно працюємо над скороченням часу вирішення питання, але Ваш досвід говорить про те, що старатися треба ще більше. Вибачте, що Вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Щоб ми могли перевірити напевно і допомогти, уточніть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua Ваш контактний номер телефону та посилання на цей відгук.

Комментарии - 3

+
0
Toxa David
Toxa David
5 декабря 2018, 8:41
#
Не знаю, но я переоформлял в течении одного часа (при чем половину времени провел в очереди к менеджеру). Пришел показал оригинали свидетельств и свои документы, сняли копии, заверили подписями, открыли счет на меня, перекинули деньги и закрыли счет родителей. Все. Никто ничего особо не рассматривал и не изучал.
+
0
otmu4ka
otmu4ka
6 декабря 2018, 11:32
#
Сьогодні вже 5-й день як банк все ще розглядає, а результат нульовий. Гяряча лінія посилає до менеджера відділення, менеджер відділення каже, що зв'язатися із юридичним відділом вона на пряму не може лише через технічну підтримку, а технічна підтримка їй нічого не відписує. Що за бардак, а не банк, купа відділів повідкривали, а просте питання клієнта не можуть вирішити. Тим більше я не в банку щось прошу, а вимагаю повернення свого згідно закону.
+
0
Toxa David
Toxa David
6 декабря 2018, 13:49
#
Попробуйте обратиться сюда https://privatbank.ua/pytannya-skargy-propozytsij ПИТАННЯ? СКАРГИ? ПРОПОЗИЦІЇ? Щодня ми робимо все, щоб підвищити якість обслуговування наших клієнтів.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.9 42.9
USD 39.35 39.95
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.9 42.9
USD 39.35 39.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Неможливо зняти кошти згідно свідоцтва про право на спадщину за законом, вже три дні юридичний відділ читає один листок свідоцтва про право на спадщину за законом