Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Я не задоволений цим банком

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
banazzoli 12 ноября 2018, 19:38
Доброго вечора всім. Кілька днів тому рахунок з яким я працюю був заблокований службою фін. моніторингу Приватбанку. Абсолютно без попередження і не пояснюючи ситуацію. Працівники банку порадили підкріпити чеки про купівлю товару, накладні, договори і тд. через Приват 24, що я і зробив, до того ж накладні про оплату товару і чеки про купівлю товарів є в моїй історії платежів, або, увага!!! перевести кошти з заблокованого рахунку на іншу карту, сплативши комісію. Але виходить цікава ситуація, рахунок заблокований, але сплативши додаткову комісію, я зможу зняти СВОЇ кошти. По рахунку велись як безготівкові розрахунки так і зняття готівки, тому я не розумію, якими критеріми керується банк, блокуючи рахунки. Я абсолютно не задоволений роботою цього банку, я несу збитки, через перешкоджання моїй господарській діяльносі з боку банку. Абсолютний не професіоналізм і байдужість, банк не зацікавлений утримати клієнта, до того ж мені теж говорили, що можливо, я фінансую тероризм ( Відділення на Відродження 1). Хоча я не розумію, яке право мають працівники банку, таке говорити клієнтам
Приватбанк
Ответ банка
12 ноября 2018, 20:18
Шановний Автор!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що сталась, а також Ваші контактні дані, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Минфин
Ответ администратора
16 ноября 2018, 21:32
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на16.11.2018).

Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Комментарии - 1

+
+15
7889
7889
14 ноября 2018, 1:04
#
«рахунок з яким я працюю був заблокований… перешкоджання моїй господарській діяльносі»

А по какой карте Вы занимаетесь хозяйственной деятельностью: Карта для выплат или Универсалка? =)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Все курсы банка