Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Технічний збій і некомпетентність персоналу

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Muzdar 19 октября 2018, 17:23
Вчора, 18 жовтня 2018 року, о 12:23 відправила зі своєї картки на картку Украсиббанку невелику суму в розмірі 500грн. Кошти з картки було знято. Але отримувач повідомив, що ці кошти він не отримав. Тому я зайшла в свій архів, щоб пересвідчитись, що я кошти відправила. Там я побачила, що платіж забраковано о 13:06. Але з картки вони були зняті, о 12:23. Звертаюсь до оператора через онлайн-форму в приват24, в результаті була створена заявка за № 20756794, на розгляд якої давалось кілька днів. Сьогодні, 19 жовня, о 10:28 мені на контактний номер телефону дзвонить ваш співробітник, і каже, що платіж забраковано і рекомендовано повторити. На що я запитала, а коли ж повернуться на картку кошти, що були списані в рахунок оплати «забракованого» платежу? (Кошти не відправлено отримувачу, але й з мене списані. То де ж вони?) На що співробітниця мені двічі ультимативно повторила, що кошти в мене з картки не списано. ДВІЧІ!!! Ніби в неї є очі і вона бачить, а от у мене нема очей і я не бачу. Співробітниця сказала: відправте скріншот оператору. Звя'залась знов з оператором, відправила скріншот, описала ситуацію, була створена ще одна заявка з поясненням на повернення коштів. Чи це так, мені невідомо, бо номера заявки мені не повідомили, на питання, де можу поскаржитись на співробітника промовчали, лише самі сказали, що оформлять скаргу, у що я не вірю. На питання, чи записуються дзвінки з метою якості обслуговування, відповіді теж не дали, очевидно, що ні, і сухо відповіли «чекайте рішення по заявці». Оператора Жура Олександр. В банку сталась технічна помилка, а я повинна писати, чекати і розмовляти з кимось по телефону. І якого «рішення»? Я що, в суді? Що відбувається? Як спілкуються ваші співробітники, і де мої кошти? Я незадоволена роботою ваших консультантів, прошу вжити щодо них заходів у формі проведення бесіди з приводу культури спілкування з клієнтом у ситуації, коли клієнту потрібна підтримка і допомога, а не ультиматуми. І прошу розібратись в моїй ситуації
Приватбанк
Ответ банка
19 октября 2018, 18:25
Доброго дня!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Кошти на Вашу картку буде повернуто протягом трьох банківських діб.
Щодо скарги на співробітника, нами буде проведено роботу з колегою, після чого з Вами зв'яжеться співробітник банку.
Ще раз перепрошуємо за ситуацію, що сталась.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 1

+
+15
sanch ☺
sanch ☺
19 октября 2018, 19:01
#
Приват в своем стиле. Банк не вправе определять и контролировать направление платежа или устанавливать какие-либо ограничения. Поэтому возникает вопрос, что означает «забракованого»?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Технічний збій і некомпетентність персоналу