Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк не повертає кошти

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Євген Лисогора 12 октября 2018, 21:25
01 вересня 2018 року з моєї зарплатної карти було знято кошти в розмірі 46 доларів, еквівалент у гривні 1311,36 грн. У СМС повідомленні що надійшло о 7.00 від Приватбанка було вказано, що гроші знято на оплату товарів/послуг через інтернет NADPK.COM. Операція була проведена без моєї фізичної участі та підтвердження. За допомогою онлайн чату банку я заблокував карту з якої відбулась виплата та звернувся за роз’ясненнями як таке могло статися. Співробітник Приватбанку повідомив мені, що їх банк отримає відповідь від банку який провів цю операцію через 90 – 120 днів. Номер моєї заявки на повернення коштів 718339. Окрім того 1 жовтня також намагались зняти ще 46,16 доларів, але операція не вдалася бо невірно введені реквізити картки. Вже пройшло майже півтора місяця за цей час я не отримав від банку жодного повідомлення чи дзвінка з приводу цього питання.
А якби шахраї зняли 50 000 грн з кредитної карти мені також потрібно було б чекати 3-4 місяці і платити відсотки за користування кредитним лімітом?
Прошу пояснити як відбулось зняття моїх коштів з карти та повернути кошти згідно п. 37.2 ст. 37 закону «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», потерпілому клієнту банк зобов'язаний повернути гроші за рахунок власних коштів плюс пеню. Крім того, п.п. 6.7 і 6.8 положення № 223 визначають, що якщо клієнт відразу ж повідомив банку про недозволену операцію, установа повинна відшкодувати йому суму такої операції. Власник картки не несе відповідальності за проведення платіжної операції, якщо карта була використана без його фізичної участі або електронної ідентифікації.
В іншому випадку буду змушений перейти на обслуговування в інший банк.
Приватбанк
Ответ банка
13 октября 2018, 19:18
Дозвольте нам докладніше розібратися в ситуації. Направте, будь ласка, Ваші контактні дані на нашу пошту help@pb.ua, із зазначенням посилання на цей пост.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться