Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Шахрайство. Приватбанка та Нової Пошти

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
nachlabsumy 7 октября 2018, 8:59
25.09.18 я в Новій Пошті хотіла забрати товар та розраховувалась кредитною картою Універсальна Голд Приватбанку. Сума була 14326 та комісія 570,62 (загальна сума 14896,62). На Новій Пошті проплата не пройшла та чек не надрукувався, при повторних спробах оплатити (5-6) видавало, що у Вас недостатньо коштів. Телефоном зв’язалась з оператором Привата де мені повідомили що був збій та Вам кошти буде повернено, паралельно я звернулась через приват 24 там мені надали аналогічну інформацію і протягом 2 годин кошти було повернено. Назбиравши налічні 28.09.2018 року члени сім’я пішли на Нову Пошту та оплативши товар забрали його і в цей же день трохи раніше мені прийшла смс, що з мого рахунку списано 14326 грн. Звернувшись в Приват мені
повідомили, що ці кошти були повернені мені тимчасово (раніш про це не повідомляли) і так як Нова Пошта підтвердила операцію то кошти були зняті. Було маса переписок та звернень, але якщо коротко Приват каже що він перерахував; Нова, що не отримувала і подана якась заявка. Остання інформація від Привата – кредит я повинна оплатити, звернення може розглядатися 150 днів і вони повернення коштів не гарантують.

Отже людина приходить в магазин, щось купляє їй приходе відмова, вона іде з магазину без товару, а через 3 дні її повідомляють, що вона оплатила товар, а якщо це товар який вже купили за 3 дні, а якщо це інше місто, а якщо це інша країна? А якщо це не великі суми і похилі. люди діти чи ін. не звертають увагу то вони потроху так і обскубують людей?
Моя думка не розраховуйтесь карткою Привата, Ви можете не отримати товар, а ще й залишитись в боргу перед Приватом. БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ!!!
До речі вони постійно робили зміни в Приват24 «Мої рахунки» історія.
Приватбанк
Ответ банка
7 октября 2018, 18:58
Шановний Автор!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що сталась, а також Ваші контактні дані, що вказано в банку, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 5

+
+15
DCLXVI
DCLXVI
7 октября 2018, 9:43
#
Ситуация конечно не приятная, но зачем же привирать, от этого ни какой пользы. Прежде всего нужно понимать что не один банк денег с карточек не снимает и не возвращает, это делает платёжная система ( мастеркард, виза ) и повлиять на их действия банки не могут. Поэтому банк будет доказывать платежной системе что она должна вернуть Вам деньги, на решение этого вопроса отводится полгода. Ваша задача подать заявку на возврат и сохранить чеки о оплате наличными.
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
7 октября 2018, 12:13
#
Можете попытаться ещё обратиться в ООО «Пост Финанс» — это как раз их терминалы стоят на «Новой Почте» и спросить куда они дели ваши деньги, если с карты Приватбанка сняли, а на счета «Новой Почты» не зачислили.
Да и копии чеков можете от них потребовать по дате, времени транзакции и номеру карты Приватбанка.

Кстати, в этой связке Приватбанк меньше всего виноват.
И да, вы правы — не надо рассчитываться кредитной картой за товар — ведь кредит надо будет погашать.
Рассчитывайтесь зарплатной или пенсионной картами и никаких проблем с кредитным долгом перед банком у вас не будет.
+
0
vitalinka82
vitalinka82
7 октября 2018, 21:06
#
Пост 1 по делу, пишите заявление, рассмотрение 180раб.дней.
Не поняла про комиссию, это же через терминал, какая комиссия?
Приват обратится в банк, где открыт счет у НП и будут там разбираться где деньги.
+
+30
Qwerty1999
Qwerty1999
7 октября 2018, 21:25
#
А что непоняного…
Наложенный платёж за счёт кредитных средств будет с комиссией 4%
Всё зависит от мсс-кодов, зашитых в терминал…
+
0
Андрій Фісташкін
Андрій Фісташкін
14 мая 2019, 14:52
#
Аналогічна ситуація, теж при отриманні товару видало що недостатньо коштів, я не зрозумів побіг до банкомату перевірив грощі зняло, операція не пройшла, звернувся в банк сказали що була помилка і справді гроші повернули буквально за 30хв. потмім наступного чи через день не пам'ятаю точно бо ніяк не очікував що гроші можуть зникнути знову... вони зникли без будь яких повідомлень, теж аномалії в приват24 про які я говорив службі підтримки і по телефону і в чаті в приват 24 аномалії з історії платежів стерли, гроші не повернули, знову заявку за мною зареєстрували, перша заявка на скільки я розумію була тоді коли мені все таки повернули гроші одразу. Тепер кажуть чекати 120 днів, добре хоч сума була не велика 1300грн але картою тепер і правда страшно розрахорвуватись. І я геть дурак думав гроші повернули не буде більше ніяких проблем, чек не зберіг за товар який я отримав за готівку після невдалих спроб розрахуватись картою. І справді лякає те що гроші забрали це факт, а гарантій що повернуть якби і не дають, навіть не знаю як це назвати щоб цензурними словами.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44
USD 40.25 40.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44
USD 40.25 40.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Шахрайство. Приватбанка та Нової Пошти