Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Перевипуск карти

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vsvet18 12 сентября 2018, 11:00
Отделение по адресу: Киев, ул. Кирилловская, 127
Доброго дня!
Закінчився термін діі карти. Звернувся на відділення м. Киів, вул. Кирилівська, 129. На відділенні працює один менеджер — постійна черга. Мінімум 7 чоловік. При цьому менеджер, що обслуговує юридичних осіб постійно вільний, а керівник відсутній на відділенні. Ходив протягом двох тижнів, але жодного разу не діждався своєї черги — керівника застав на робочому місці один раз.
Також неодноразово телефонував в КЦ для вирішення даного питання — було запропоновано привезти карту на адресу курьером, але при цьому співробітник банку, як я розумію, був не компетентний, оскільки для активації даної карти, необхідно прийти на відділення!!! Таке враження, що банк знущається!!! При цьому, в КЦ постійно грублять, одного разу оператор навіть кинув трубку.
Питання: хто повинен коригувати роботу відділень та КЦ? Коли я, як постійний клієнт банку протягом багатьох років, зможу активувати свою карту??? Хто допоможе у вирішенні даного питання? Коли відділення буде нормально працювати — орієнтуючись на клієнта?
Приватбанк
Ответ банка
12 сентября 2018, 11:40
Нам дуже прикро через незручності, з якими Вам довелося зіткнутися. Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua Ваші контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли перевірити інформацію і розібратися.
Минфин
Ответ администратора
17 сентября 2018, 9:48
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 17.09.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться