Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Про вирішення вашої заявки ви будете проінформовані через смс

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
tikwood 6 сентября 2018, 13:57
«Про вирішення вашої заявки ви будете проінформовані через смс», ось такими словами закінчилась подача заявки на 3700 03.09.2018.
3 вересня поповнювала картку через термінал самообслуговування у м. Вінниця вул. 50 Років Перемоги, 14 при заході 9500 вимкнули світло і співробітники банку попросили нас покинути приміщення, і порадили з усіма питаннями звертатись на гарячу лінію. Одразу набрала 3700 і подала заявку на повернення коштів, сказали на протязі доби розглянуть і повідомлять. На наступний день 4.09.2018 я знову набрала 3700 і поцікавилась як вирішилось моє питання, так як смс не отримала, отримала відповідь «зарахування коштів на вашу картку буде на протязі 3 діб, так як треба дочекатись інкасації» (хоча всім відомо, що інкасація проводиться щоденно.
Сьогодні 06.09.2018 пройшло 3 доби повідомлення я так і не отримала і кошти не були повернені. При зверненні на гарячу лінію мені повідомили, що гроші поступили на картку одержувача, передзвонила уточнила, коштів немає.
При повторному дзвінку мені сказали, що моя заявка відхилена. Я пояснила ситуацію, на що мені сказали, що було оформлено не «термінал самообслуговування», а пост-термінал (задаюсь питанням, де там можна ввести гроші і як кожен оператор може надавати кардинально різну інформацію). Була оформлена повторна заявка і напротязі 30 хвилин я отримала повернення не 9500, а 9000, 500 гривень десь незрозумілим чином зникли. Подала чергове звернення, стомлена вже цими дзвінками. 3 дня вирішую питання, яке можна було вирішити в той самий день, завдячуючи некомпетентності персоналу.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 6 сентября 2018, 15:43
Шановний Автор!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Повідомте, будь ласка, в листі на пошту help@pb.ua опис ситуації і контакти для зв'язку, щоб ми могли розібратися і вирішити виниклі питання.
Не забудьте оцінити вирішення проблеми кнопкою «Питання вирішене».
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 1

+
0
tikwood
tikwood
6 сентября 2018, 15:54
#
«Здравствуйте,…
Представители банка ПриватБанк сообщили что ваша проблема из заявки #479 была рассмотрена и решена.» лист від Мінфін.

Представник банку не зв'язувався, гроші не отримала, проблема не вирішена
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.15 44.15
USD 40.5 41.1
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.15 44.15
USD 40.5 41.1
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Про вирішення вашої заявки ви будете проінформовані через смс