Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Автореплай, або коли мені нема з ким порозмовляти

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Olga Solgan 6 июня 2018, 10:38
Скільки разів потрібно писати до служби підтримки, щоб отримати хоч якусь адекватну відповідь, написала 3 листа.
У суботу я намагалась скористатись послугою зняти гроші без картки через скан QR коду. Банкомат видає повідомлення: код у процесі обробки 10 разів поспіль, після чого зависає, тож я маю стояти біля нього, наче охоронник, аби раптом, якщо все таки запит буде опрацьовано, чи виникне інша помилка, стороння людина таким дебільним чином не змогла скористатись моїм рахунком, після цього, коли банкомат нарешті приходить до тями і повертається на головну, я іду до іншого, оскільки все ще не змогла провести операцію, і вже там з 3-го разу пише, що послуга недоступна. А порозмовляти з представником служби підтримки за весь цей час не вдається, бо єдина інформація, якувдалось отримати під час дзвінка: що мені треба зареєструвати свій другий номер у банку.
Також затримки і неправильна інформація в приват 24, яка невідомо звідки береться і невідомо куди зникає, таке враження, що було б швидше якби я гроші зберігала в золотих злитках а не на рахунку приват банку
По-перше такий сервіс неприпустимий за умови, що банкомати так погано працюють, по-друге: якщо у вас проблеми у системі, то подбайте про те, щоб повідомити корисчтувачів.
По-третє: скільки часу я маю потратити на дебільні автоматичні відповіді, взагалі не беруть до уваги відгуки клієнтів?
Приватбанк
Ответ банка
6 июня 2018, 13:31
Доброго дня!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що сталась, а також Ваші контактні дані, щоб ми могли перевірити інформацію та допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Автореплай, або коли мені нема з ким порозмовляти