Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Як Приватбанк грубо порушує законодавство

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Яна Дорофеева 12 мая 2018, 11:37
Я є ФОП. У Приватбанку у мене відкритий рахуной фізичної особи підприємця. 10.05.18 о 20:51 через ipay(liqpay)Приватбанку
моєю клієнткою, що є громадянином Данії були переведені мені кошти на мій рахунок ФОП Приватбанк за надані їй послуги у розмірі 8650 грн. Статус платіжа в програмі ipay висвітився як успішний (ID платежу 1739832). У клієнтки одразу ж знялись кошти з картки. До цього моменту ніяких коштів на мій рахунок не надійшло. Співробітники відділу liqpay Приватбанку кажуть, що даний платіж заблоковано службою безпеки у зв‘язку з підозрою у шахрайстві. Яке шахрайство? Я надала людині послугу за 8650 грн, ії банк (європейський банк) перевів ці кошти, а Приватбанк блокує цю транзакцію???!!! Якщо банк підозрює мене у шахрайстві, нехай звернеться до правоохоронних органів!!! Але це не в компетенції банку блокувати платіж, проведений мені на абсолютно законних підставах згідно чинного законодавства та за дапомогою засобів та правил банку, в якому у мене відкритий рахунок!!! У мене є всі підстави вважати, що це є злочинна шахрайська схема збагачення співробітників Приватбанку.
Згідно пунктів 8.4 і 8.5 статті 8 Закону України про платіжні системи та переказ коштів в Україні міжбанківський переказ виконується у строк до трьох операційних днів та переказ, що здійснюється на підставі клірингових вимог, не може перевищувати трьох операційних днів. Згідно пункту 14.11 статті 14 цього д закону банк під час використання користувачем електронного
платіжного засобу зобов'язаний інформувати його про випадки
підвищеного ризику збитків для користувача і пов'язані із цим
обов'язки сторін, що включають будь-які обґрунтовані обмеження
щодо способів та місць використання.
Ось такий злочинний банк!

Комментарии - 4

+
0
Bobik7711
Bobik7711
12 мая 2018, 12:30
#
Я прочитал.Згідно пункту 1.1статті що до корупцii, можно тягнуты час поки грошi осядусь в гаманцi корупцiонера
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
12 мая 2018, 17:22
#
Доброго дня!
Перепрошуємо за доставлені незручності.
Вам була надана відповідь на пошту.
З повагою, ПриватБанк.
+
0
Яна Дорофеева
Яна Дорофеева
12 мая 2018, 21:33
#
На пошту ви, як завжди, надіслали просто відписку. Про «перевірку», яка є прикриттям ваших злочинних махінацій з метою заволодіння коштами.
+
0
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
14 мая 2018, 16:06
#
Через 7 раб. дней после блокирования, вы можете официально обратиться в банк за объяснениями случившегося. Самостоятельно банк может блокировать финансовые операции только на 2 раб. дня!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Як Приватбанк грубо порушує законодавство