Обманом вкрали гроші при стягненні комісії, не компетентні працівники, жахливий банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Qwerty1999
- 8 мая 2018, 17:26
- #
Ну хоть на конец апреля или начало мая вы подали заявку на перевод на тарифный пакет «IT Expert»…
«Де тільки беруться такі працівники?»
Они живут среди нас…
«Де тільки беруться такі працівники?»
Они живут среди нас…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 45.4 | 46.4 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Згідно умов, що розміщені на сайті https://privatbank.ua/business/uslugi-dl-a-it-kompanij «Якщо основний вид діяльності (КВЕД) відповідає IT-галузі, то тарифний пакет «IT Expert» буде підключено автоматично.» Така ж умова продубльована у договорі піблічної оферти.
У моїй виписці так одразу і записано — Код КВЕД 62.01 Комп'ютерне програмування (основний);
Проте ПриватБанк на свій власний розсуд перевів мене на тариф «Інкубатор».
І у кінці квітня зняв комісію із мене в 100 грн. замість комісії 50 грн. за тарифним пакетом «IT Expert».
Помітивши цю помилку, я звернулася у їхній чат. Після проведенного розлідування мені дзвонять рано в ранці (до 9) і повідомляють що це не їхня помилка, і я мусила сама подати заявку на переведення на тариф «IT Expert» і відмовляються повернути надміру стягенну комісію.
Хоча хтось точно просто не вміє читати або не знає слова «автоматичнно».
Де тільки беруться такі працівники????..
Перепрошуємо за завдані незручності.
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що сталась, а також Ваші контактні дані, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.