Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не приймають звернення за №3700 та не надають відповіді

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
224ng 21 апреля 2018, 7:55
Учора о 12:00 годині звернулася на 3700 для вирішення питання (співробітники банку вводили мене в оману). Оператор «Карина» відмовилася зареєструвати звернення. Попередила про те, що звернуся до поліції. Зателефонувала вдруге на 3700. Інший операціоніст зробила «краще» — відключила мене від послуги 3700. Це неподобство вже було вдруге за увесь час «роботи» з одним з найгниліших банків!!! Сьогодні оператор 3700 Юр**** Сергій Олександрович теж відмовився зареєструвати моє звернення і надати письмову відповідь на перше питання: «Що собою представляє послуга Callback, чи зрозуміла вона для клієнтів банку і скільки вона може коштувати?». Учора я підтвердила бажання отримати цю послугу, але жоден оператор мені не передзвонив! Відповіді бажаю оримувати письмово, так як кілька разів працівники банку вводили мене в оману і щодо тарифів банку, і щодо умов депозитних вкладів.
Приватбанк
Ответ банка
21 апреля 2018, 9:21
Шановний Клієнт!
Приносимо вибачення за виниклі незручності.
Для детального розгляду Вашого питання, уточніть, будь ласка, на help@pb.ua Ваші контактні дані та детальний опис ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 5

+
+30
Lesika
Lesika
23 апреля 2018, 9:25
#
Оператори інфо-служби не можуть надавати письмову відповідь. Хочете офіційну письмову відповідь — надайти до банку офіційний письмовий запит )
+
0
224ng
224ng
23 апреля 2018, 10:08
#
Читайте закон: кожен громадянин має право звератися і усно в т.ч., а банк зобов'язаний надати відповідь у такій формі, в якій бажає клієнт, тобто громадянин, тобто фізична особа. Я «бла-бла-бла» не «пришию» до скарги на дії/бездіяльність співробітників банку.
+
0
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
23 апреля 2018, 14:57
#
Можно конечно и устно, но сами понимаете, что это не в ваших интересах. :) Если хотите от банка получить нормальный официальный ответ, то и свой вопрос лучше задать официально. Существование устных переговоров и договоренностей нереально доказать. В таком случае банк всегда сможет сказать, что вы ничего у него не спрашивали. Если для вас форма устного обращения является принципиальной, то вы конечно можете еще «пободаться» с банком, вдруг получится. А если не получится, то, лично мне, было бы жаль потерянного времени и сил. :)
+
0
224ng
224ng
23 апреля 2018, 10:10
#
Коментарі тут зайві. Як і «вибачення».
+
+15
Toxa David
Toxa David
23 апреля 2018, 11:22
#
«Відповіді бажаю оримувати письмово, так як кілька разів працівники банку вводили мене в оману і щодо тарифів банку, і щодо умов депозитних вкладів.» — як і задавати питання. А ще можна на сайті банку знайти і прочитати тарифи за обслуговування і умови депозитних вкладів, як на українскій мові, так и на русском языке.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41.55 42.15
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41.55 42.15
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Не приймають звернення за №3700 та не надають відповіді