Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Якість обслуговування падає в прірву.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
SlvT 4 апреля 2018, 23:24
За багато років співпраці все було добре. За останні пару місяців було причеплено додаткові сервіси, яки прийшлося відключати особисто. Окрім того, зламався приват 24, оскільки раніше СМС справно приходили на фінансовий телефон. Апогеєм написання даного відзиву стала неможливість сплатити черговий кредит, хоча до того платежі йшли без питань. Тепер без пояснень мене було направлено до служби підтримки, де молода особа не дуже вічливо відправила мене за іншою адресою. Для чого оператори колл центру? Берете хто є з вулиці? За другою спробою дівчина (дякувати компетентна) вислухала і дала поради щодо подальших дій.
При цьому 2 питання: хто дав право банківській установі одностороннє блокувати платежі з фінансового телефону? При тому, що я надаю дані платіжної картки онлайн додатково. Рефінансувалися і стали безвідповідальними? Коли дзвонить клієнт з фінансового телефону Ваші службовці дозволяють собі скрите хамство, це теж державний префенс? Дякувати системі, що у вас ше лишаються кваліфіковані кадри. Ви втратили корпоративного клієнта. Додатково пояснень не потрібно.
Питання до онлайн обслуговування. Великі.
Приватбанк
Ответ банка
5 апреля 2018, 9:22
Шановний Клієнт!
Дозвольте нам докладно розглянути цю ситуацію. Направте, будь ласка, на help@pb.ua деталі питання і контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли допомогти Вам у його вирішенні.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 3

+
+3
Qwerty1999
Qwerty1999
5 апреля 2018, 9:25
#
Потеряли так потеряли.

Другие банки подберут,
приголубят и обласкают…
+
+30
Toxa David
Toxa David
5 апреля 2018, 11:32
#
И обберут…
+
0
Toxa David
Toxa David
5 апреля 2018, 12:50
#
«Дякувати системі, що у вас ше лишаються кваліфіковані кадри». Если серьезно то соотношение спец/неспец у Привата 1/3 (по моим субьективным ощущениям). Обслуживаюсь и сталкиваюсь достаточно часто и с персоналом других банков. Соотношение 1/5-1/10. А иногда обойди все отделение — ноль. Полный ноль. И даже если знают как, то не хотят помочь. Оно им не надо, не хотят пошевелиться, а взять ответственнось за какое либо решение. Тоже и с горячей линией банков. Специалистов нет или затаились. Уважаю Ваше решение. Попробуйте. Сравните. Уверен вернетесь.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Якість обслуговування падає в прірву.