Минфин - Курсы валют Украины

Установить

ПриватБанк знущається з пенсіонерів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
misha fi3ik 20 марта 2018, 15:09
Реальний випадок:

Для виконання планів по відкриттю депозитів працівники банку можуть зателефонувати пенсіонеру і відкрити депозит (людина необізнана в банківських сервісах навіть не розуміє на що погоджується)

Нещодавно це трапилось з моєю мамою — пенсіонеркою.

Про відкриття депозиту вона нічого не знала… лише згадала що недавно до неї дзвонили представники банку і щось «довго розказували».

Коли ввійшовши в онлайн кабінет я спробував зняти відкритий депозит, зявилось повідомлення: «Ваш депозит був оформлений у відділенні. Тому для розірвання зверніться, будь ласка, в будь-яке відділення банку.»

Тобто банк відкриває депозит пенсіонеру навязуючи непотрібний йому договір в телефонному режимі… а розірвати його пенсіонер може лише відвідавши відділення (і неодразу, а, як пізніше повідомили, через 5 робочих днів отримати свої гроші на картку).

Вишенькою на тортику стало те, що коли моя мати прийшла у відділення: воаля: У НИХ ЗАВИСЛА СИСТЕМА… і бідолашна пенсіонерка повернулась додому без своїх грошей (досить великої частини своєї і без того мізерної пенсії)

PS: Бережіть ваших стареньких… НІКОЛИ НЕ ВІДКРИВАЙТЕ ПЕНЦІЙНИХ КАТРОК В ПРИВАТ БАНКУ!!!

Комментарии - 64

+
+38
VladimirGold
VladimirGold
20 марта 2018, 15:16
#
Вашей маме не следует соглашаться с тем, чего она не понимает (если это действительно так), а вы не должны иметь доступов к её карте и заходить в онлайн кабинет.
+
+85
misha fi3ik
misha fi3ik
20 марта 2018, 15:26
#
Абсолютно згідний з вашим зауваженням за вийнятком:
1. Нема гарантії що саме вона підняла трубку… тобто по факту депозит могла відкрити і не вона, а будь хто хто взяв трубку. Для запобіганню цьому передбачено підпис і засвідчення особи при оформленні депозиту в адекватних установах
2. Доступ до її кабінетів має вона… а я лише надавав допомогу в технологіях які їй невідомі
+
+23
VladimirGold
VladimirGold
20 марта 2018, 20:26
#
«Нема гарантії що саме вона підняла трубку… тобто по факту депозит могла відкрити і не вона, а будь хто хто взяв трубку».
По вашей логике нужно вообще отменить колл-центры и мобильный банкинг. Мало ли кто там со стороны клиента пользуется телефоном.
Во избежание подобных случаев банк звонит на финансовый номер телефона и проводит идентификацию клиента, задавая ему ряд уточняющих вопросов.
Ваша ситуация выглядела следующим образом: трубку взяла ваша мать, сознательно согласилась на депозит. Узнав об этом, вы её отговорили и решили сделать банк крайним. Возможно, вы имели на эти средства свои планы, а мать (как она могла!) согласилась на депозит без вашего на то позволения.
Итого:
— решение открыть депозит приняла мать;
— решение закрыть депозит принял сын;
— крайним сделали банк.
+
+47
misha fi3ik
misha fi3ik
20 марта 2018, 22:21
#
Зважаючи на ваше зауваженння:
1. ідентифікеації небуло… (номер картки і кодове слово не запитували)
2. ситуація виглядає наступним чином:
2.1 оскільки власниця вирішила зняти свою пенсію… і недорахувалась суми на яку розраховувала, то попросила людину яка має рахунки в багатьох банкач (в тому числі і ПБ) розібратись в чому справа.
2.2 розяснивши що сталось вирішила самотужки піти у відділення і запитати розяснення в них на що отримала відповідь: В НАС ЗАВИСЛА СИСТЕМА
2.3 ваші закиди про те що я вирішив використати кошти людини яка посуті виживає на свою пенсію — просто смішні мало хто опуститься до такої низькості як працівники ПБ… Саме мені і випадає підтримувати своїх рідних коли їх кидають такі установи як ПБ
3. Крайнім виходить моя мама яка довірилась такій підступній фін установі як ПБ (працівником якої швидш за все ви і являєтесь)
4. Як працівник банку ви намагаєтесь захистити репутацію лохотрону під вивіскою ПБ (і я вас розумію… але чи варто захищати тих хто не встоює навіть перед мізерною пенсією самої незахищеної категорії людей)
5. Свої рахунки (в тому числі 2600) я вивів з ПБ після того як на дві доби банк заблокував всі ПП рахунки при націоналізації близько двох років тому… Рекомендую не звязуватись з ПБ оскільки тут клієнт — це лише засіб збільшення оборотів, а не жива людина якій потрібний якісний сервіс
+
+15
VladimirGold
VladimirGold
21 марта 2018, 5:07
#
Ерунду вы пишите, начиная с того, что Приват издевается над пенсионерами и заканчивая тем, что я сотрудник банка.
+
+94
misha fi3ik
misha fi3ik
21 марта 2018, 7:21
#
«знущання» в тому що вмовити людину віддати банку свої гроші ПБ може і телефоном… а от для їх повентення ні телефоном, ні кабінетом, ні навіть фізично (бо ЗАВИСАЄ система) нелегко.
Припущення про вашу пречетність до ПБ спонукає ваше щире бажання вигородити його перед читачами, звинувачуючи мене в видурюванні грошей пенсіонерки (хоча насправді саме це зробив оператор ПБ).
Сказати безпідставно «єрунда» — це не сказати нічого)
+
+15
VladimirGold
VladimirGold
21 марта 2018, 17:01
#
А что вы хотели — на безосновательное заявление получить основательный ответ?
+
+44
misha fi3ik
misha fi3ik
21 марта 2018, 18:15
#
«оснований» більш ніж достатньо… шкода що ви цього не розумієте… очевидно вам незрозуміле і без того важке становище пенсіонерів(
+
+68
nestor
nestor
20 марта 2018, 15:36
#
Щось я не вірю, що депозит можна відкрити по телефону. Брехня.

А зпрводу доступу до онлайн-банкінгу — хто як хоче так ним і розпоряджається — питання зовсім не в цьому.
+
+67
misha fi3ik
misha fi3ik
20 марта 2018, 15:41
#
Нарахунок брехні… маю скрін переписки з кабінету з оператором банку http://prntscr.com/itsllz
Доречі після цього оператор в чаті перестав з нами переписуватись(
+
+2
Toxa David
Toxa David
20 марта 2018, 17:00
#
Скины какие то левые. Не вижу переписки. Вопрос-ответ. Одни вопросы.
+
+106
misha fi3ik
misha fi3ik
20 марта 2018, 17:14
#
Вибрав тільки скріни на яких видно що для них так відкривати депозити це норма

Ось повний список переписки… там багато автоматичних повідомлен… але зате переписка повна

http://prntscr.com/itu5sd
http://prntscr.com/itu60n
http://prntscr.com/itu68c
http://prntscr.com/itu6hy
http://prntscr.com/itu6p8
http://prntscr.com/itu6vr
http://prntscr.com/itu72q
http://prntscr.com/itu77m
http://prntscr.com/itu7f3
http://prntscr.com/itu7k6
http://prntscr.com/itu7sx
http://prntscr.com/itu7yx
+
+27
misha fi3ik
misha fi3ik
20 марта 2018, 17:16
#
Текст на білому фоні — це повідомлення оператора
На бузковому — набраний нами текст (запитання)
+
+9
Toxa David
Toxa David
21 марта 2018, 9:15
#
Спасибо. Но вопросов гораздо больше чем ответов.
+
+25
misha fi3ik
misha fi3ik
21 марта 2018, 10:45
#
Нажаль, це все що є… Мабуть оператор образився і не захотів продовжувати чат
+
+35
misha fi3ik
misha fi3ik
20 марта 2018, 15:50
#
Маю скріншот переписки з працівником банку…
але незнаю як його сюди приатачити…
Але запевняю що це чиста правда… (це будьхто може перевірити подзвонивши на кол центр банку і задавши подібне запитання)
http://prntscr.com/itspza
+
+48
Den86
Den86
21 марта 2018, 8:50
#
Можете не верить, но это правда-«Депозит безналоговый» для получающих соцвыплаты и зарплаты на карту Приватбанка.
Его можно оформить по телефонному звонку или в отделении. Ко мне тоже приставали.
+
0
mary27
mary27
23 марта 2018, 1:53
#
Максимум, там «Копилку» могли оформить, но она с возможностью досрочного разрыва.
Потму, какой-то мутный отзыв.
По телефону депозит можно открыть (для обычного клиента) только в «Сбербанке», и только вклад «Динамичный» на месяц.
+
+24
Toxa David
Toxa David
20 марта 2018, 16:56
#
Открытие депозита по телефону для меня новость. Интересно к каким правовым последствиям приведет такой депозит. При посещении отделения с подписью под договором понимаю, удаленно через приват24 понимаю, но с телефонного согласия не понимаю. А как же фото клиента на фоне карточки. И какой вид депозита открыли? А был ли депозит — чем докажут? Опрос или привлечение клиента по телефону, когда сотрудник банка видит большую сумму на карточке и звонит — не желаете ли открыть депозит и рассказывает условия — верю (у самого такое было). Но открытие депозита все равно в отделении. Неужели есть прецеденты?
+
+4
Toxa David
Toxa David
20 марта 2018, 17:04
#
Может навязывание услуги «Копилка»?
+
+101
misha fi3ik
misha fi3ik
20 марта 2018, 17:09
#
Депозит: «Послуга «Стандарт безподатковий» на 6 міс.»
Сам в шоці від таких дій банку… тому і написав цю статтю…
Копілка самособою була відкрита…
Говорив з знайомими банкірами з інших банків… так вони самі здивовані… вперше таке чують і теж не можуть точно сказати наскільки законною є така послуга банку
+
+83
misha fi3ik
misha fi3ik
20 марта 2018, 17:29
#
По факту невідомо навіть ХТО і з ЯКОГО відділення відкрив цей депозит… на руках немає ніяких документів… просто пенсіонерка недорахувалась певної суми коли вирішила зняти готівку… а в кабінеті появився депозит… який з кабінету не можна закрити(
+
+14
Toxa David
Toxa David
21 марта 2018, 9:23
#
Чудны дела твои Господи! Попробую поинтересоваться. Встречаю впервые.
+
0
Ferrari  Александровск
Ferrari Александровск
21 марта 2018, 20:40
#
Не поверите, могут всЕ. Мне как то пытались это предложить, на что я ответила — какое они имеют права выписывать есть ли средства для депозита… лалула — потом звонили и извинялись за действия оператора, и сама оператор звонила и извинялась.
+
+60
StarFighter27
StarFighter27
21 марта 2018, 15:08
#
То есть сотрудники банка открыли бабушке депозит без ее ведома, сняли ее пенсию и кинули на депозитный счет. Молодцы. И без подписи клиента, и экземпляра договора. Тут к прокурору надо обращаться.

Вы еще узнайте может есть лимит кредитный кинули под минимальный процент?
+
+36
misha fi3ik
misha fi3ik
21 марта 2018, 15:14
#
Ну не зовсім без її відома… їй якби подзвонили… але не розуміючи що саме від неї хочуть… погодилась і без всякої думки положила трубку… а через деякий час виявилось ось те що описано в статті)
Лімітів не помічав… хоча слушне зауваження… думаю варто взяти її телефон і пролистати всі СМС з банку
+
+60
StarFighter27
StarFighter27
21 марта 2018, 15:20
#
Однажды бабушкину подругу вот так отблагодарили. У нее по состоянию на 2013 год была пенсия 1000 грн. Получала через Приватбанк. Пошли они с дочерью снимать деньги. Их кассир спрашивает: «остаток 800 грн. снимать», дочь спрашивает: «Что это за 800 грн.» В ответ наорали: «Откуда я знаю?». Начали разбираться. Оказалось ей кинули 800 грн. в качестве какого то гранта(убей не помню). То есть снимет все 800 грн. Потом в следующем месяце с нее снимут эти же 800 грн. но с минимальным процентом. Работники так и заявили. «А что тут такого? Там же процент минимальный».
+
+20
VladimirGold
VladimirGold
21 марта 2018, 17:34
#
«То есть сотрудники банка открыли бабушке депозит…, сняли ее пенсию и кинули на депозитный счет. Молодцы. И без подписи клиента, и экземпляра договора. Тут к прокурору надо обращаться».

Данная ситуация из разряда гражданских правоотношений и регулируется Гражданским Кодексом Украины.
Стаття 1059. Форма договору банківського вкладу
1. Договір банківського вкладу укладається у письмовій формі.
2. У разі недодержання письмової форми договору банківського вкладу цей договір є нікчемним.

Уважаемый ТС!
Ваша мать может подать гражданский иск в суд о признании Договора ничтожным. Суд, наверняка, она выиграет. Но при этом лишится тех копеек, которые ей набежали за время действия вклада, заплатит судебный сбор (который можно будет потом попытаться возложить на ответчика), потратит кучу времени и нервов.

Вывод (повторно): не нужно соглашаться с тем, чего не понимаешь.
+
+36
misha fi3ik
misha fi3ik
21 марта 2018, 18:23
#
Я абсолютно з вами згідний…
Тому і написав статтю, бо посуті банк неправий… а страждає людина яка можливо розраховувала на суму яку банк заморозив (нехай навіть і зі згоди клієнта… який не до кінця розумів на що підписується)
Особисто мене обурило:
В телефонному режимі забрати гроші банк МОЖЕ
В телефонному, чи онлайн режимі користувач грошей повернути НЕМОЖЕ
В відділенніЧАСТО ЗАВИСАЄ СИСТЕМА
Ось і всі пункти обурення…
А те що «не нужно соглашаться» само собою зрозуміло. thanks CAP)
+
+25
Pasha2005
Pasha2005
21 марта 2018, 18:25
#
Забавно, что в выводе ненавязчиво опускается незаконность договора, навязанного работниками банка.
+
+15
MykolaA
MykolaA
21 марта 2018, 19:17
#
А мне вот не понятно следующее:
«Коли ввійшовши в онлайн кабінет я спробував зняти відкритий депозит,».
Каким боком здесь сынок, если карта и счет матери-пенсионерки?
А оплатить покупку в инете, или снять деньги в банкомате сынку до этого всегда удавалось?
Да этот сынок уже давно запустил руку по самый локоть в карман матери.
А как красиво излагает -« PS: Бережіть ваших стареньких…» (цитата)
+
+45
misha fi3ik
misha fi3ik
21 марта 2018, 19:37
#

Синок, який по вашому, «по самый локоть в карман матери» по всякому підтримує і забезпечує своїх рідних
Чи ви думаєте що на пенсію можливо вижити?..
Хоча звідки мені знати що ви думаєте… очевидно що в вас трохи інші цінності в житті… оскільки перше що вам спадає вам на думку: «снять деньги в банкомате сынку до этого всегда удавалось»
А припустити те, що пенсіонерці немає до кого звернутись по допомогу крім як до рідного сина в ситуації коли банк негарно повівся з нею, вам не дано
мені вас шкода(
навіть не вас… а ваших рідних які нікоил не зможуть покластись на вашу допомогу

+
+21
Pasha2005
Pasha2005
21 марта 2018, 20:20
#
У моей матери, к примеру, компьютера не было, на момент получения карты Приватбанка, не говоря уже об e-mail или использовании системы Приват24. Пришлось мне объяснять о лимите на покупки в интернете да самому устанавливать его в ноль, и также CVV-код на карте закрашивать, плюс всякие приватовские „Копилки” отключать. С её разрешения, вестимо.
Хотите сказать, не следовало всего этого делать?
+
+15
MykolaA
MykolaA
21 марта 2018, 21:14
#
Чтобы получать пенсию в пБ пенсионеру достаточно иметь телефон и карту.
Раз в месяц приходит смс о зачислении пенсии с указанием суммы.
Три шага либо в кассу либо к банкомату и деньги в руке у пенсионера.
Но на этом коротком пути обязательно появляется либо сынок либо внучек.
И долгожданная встреча не состоялась.
А виноват, конечно же банк.

+
+49
misha fi3ik
misha fi3ik
21 марта 2018, 21:57
#
Не судіть всіх по собі… Ваша бабця чи мама не заслужили такого ставлення яке є у вас до них… Залишіть їх з їх пенсіями в спокої, якщо не можете припустити що їм можна допомагати а не використовувати
+
+35
Pasha2005
Pasha2005
21 марта 2018, 23:15
#
„Деньги в руке у пенсионера” — пфф, как видите, сотрудница Привата, которая зачем-то подключила моей матери Копилку, с этим не согласна.
О достаточности трёх коротких шагов к ближайшему банкомату (со скиммером) расскажите людям, с чьих карт потом снимают деньги в банкоматах Малайзии.
+
+18
Алексей Клименко
Алексей Клименко
22 марта 2018, 10:02
#
Каждый судит о людях по себе, вы наверное уже даже и не догадываетесь, что в мире остались нормальные, которые пытаются помогать своим старым родителям, а не «засунуть руку в карман»
+
+20
Ferrari  Александровск
Ferrari Александровск
21 марта 2018, 20:50
#
Зависла система- Не уже ли нельзя было немного задержаться и подождать пока система отвиснет.
И обратить внимание работает ли система на других столах. И сидеть и ждать рядом с умником специалистом, пока система не заработает-уверена -это хитрый маневр, который попал в цель. Мы же все куда то спешим -вот и результат. Зря сходили.
А у Привата всегда все зависает- Мне это до лампочки — нахожусь там пока не сделаю все дела свои и… И все хорошо
+
+10
misha fi3ik
misha fi3ik
21 марта 2018, 21:54
#
Не у всіх є можливість чекати
У мами наприклад хвора дитина на руках
нема коли їй. займатись такими дрібницями… тимбільше що її вини в слабкому технічному забезпеченні немає.
ПБ — неправі 100 %
А його працівники тут його вигороджують… смішно)
+
+30
MykolaA
MykolaA
22 марта 2018, 9:04
#
Из общедоступных источников известно: Депо «безналоговый» не есть срочный — его можно расторгнуть в любое удобное время и деньги через пару минут будут доступны на карте. Но открытый в отделении нельзя расторгнуть заочно — только лично в отделении.
Картинка выглядит так:
Сынок забирает пенсию матери до копейки.
Чтобы себя защитить, мать открывает депо в отделении и часть пенсии стала уходить из рук сынка.
Попытки расторгнуть депо он-лайн — тщетны, отсюда такое «благородное» негодование и пафос.
Але яку бурхливу підтримку отримав «синок» на форумі, як активно «плюсують.»
Це ж скільки ще таких «синків» носить земля?
+
+22
misha fi3ik
misha fi3ik
22 марта 2018, 11:27
#
Я вже нераз писав… «не всі такі синки як ви». І підтримують вас на форумі також люди які розділяють ваші стандарти і життєву позицію альфонса — нахлєбніка…
Картина насправді така:
пенсіонерка прийшла знімати гроші і виявила що значної суми бракує…
звернулась до близької людини, якій довіряє по допомогу… щоб розяснив «де поділись гроші»
після цього вде і відбувалися: входження в кабінет, похід в відділення яке не працює а ЗАВИСАЄ… дзвінки до операторів, переписка з операторами в чаті…
Вам справді так важко сприйняти картину світу де рідні люди допомагають одне одному?) Чи це просто захисна реакція офісного червяка — жертви-раба піраміди ПБ???
+
+17
Алексей Клименко
Алексей Клименко
22 марта 2018, 12:54
#
Николай, а здесь нельзя минусовать? Я бы вам минус сто-пятсот поставил. Вместе с приват банком. Контора просто уже все берега потеряла вместе со страхом и совестью.
+
0
mary27
mary27
23 марта 2018, 1:55
#
Вот-вот, а виноват «злой» Приватбанк, как всегда.
+
+30
Ferrari  Александровск
Ferrari Александровск
22 марта 2018, 9:10
#
Вы разберитесь, мелочи или не мелочи. Чего тогда Вы мелочитесь, или лишние 10 минут -это так много? Может Вы и на такси приехали, что бы быстрее? У Вас все что то не Слава Богу. И как же Вы там все пенсионерки доверили больного ребенка, коли она уже не ведает, что творит. Прекратить вешать ярлыки мамочке, которая уже бабушка, может мама сознательно согласилась накопить денюжку, и спрятать их подальше от такого заботливого сына.
+
+12
misha fi3ik
misha fi3ik
22 марта 2018, 11:37
#
Ніразу я не писав що пенсія ізза пенсійного віку… мати не стара… що вона робить — усвідомлює… але не завжди до кінця розбирається коли питання стосується депозитів-кредитів-банків і т д…
Якщо б вона «сознательно согласилась накопить », то не здивувалась би коли на рахунку недорахувалась значної частини грошей.
«мелочи или не мелочи» під словом дрібниці я маю наувазі тупу відмазку банку «зависла система»… тобто якщо ПБ такий безпомічний то нехай візьме письмову заяву про розірвання незаконного депозитного договору (якщо б я мав можливість з нею прийти у відділення, то книга скарг, і скарги на оператора що відкрив депозит були б написані однозначно)
Статтю я написав лише для висловлення обурення в тому що обмежання прав і видурювання в пенсіонерів грошей для ПБ — норма.
+
+5
Toxa David
Toxa David
22 марта 2018, 10:16
#
Формально все верно согласие получено, Юридически необходимо разбираться с формой открытия депозита, Практически (если есть необходимость закрыть) позвонили или подошли в отделение висит — не висит, взяли маму и в отделении расторгли, через 15мин сняли с карточки. Все. Больше ничего с этого яйца мы не наколупаем. Остальное мораль.
+
+41
misha fi3ik
misha fi3ik
22 марта 2018, 11:43
#
Як вирішити проблему з незаконно відкритим депозитом — зрозуміло ( треба просто прийти в банк коли вони не ВИСІТИМУТЬ) і вистояти чергу.
Стаття написана не для цього
цілі написання старрі:
Застерегти людей які мають пенсію в ПБ щоб не погоджувалися на незрозумілі їм речі при розмові з оператором

— Звернути увагу працівників ПБ і людей які захищають цю фін установу на ВАШ фейл

— Викликати загорання пуканів людей життєві стандарти яких знаходяться на рівні («Сынок забирает пенсию матери до копейки.»). Я згідний… нажль такі випадки бувають (радий що не в нашій родині)… Призираю таких паразитів.
+
+15
MykolaA
MykolaA
26 марта 2018, 11:32
#
Misha fi3ik 22 марта 2018, 11:43
#Призираю таких паразитів* — а это по каковски?
Українською = зневажати.
+
+1
misha fi3ik
misha fi3ik
26 марта 2018, 20:00
#
Опечатка *Презираю
http://sum.in.ua/s/prezyrstvo
PS Писав досить швидко… Хто читав то знайде ще з десяток помилок(
+
0
MykolaA
MykolaA
27 марта 2018, 10:56
#
«Опечатка *Презираю» — наведіть приклад вживання такого слова в українських текстах.
Малограмотній людині навіть словник не допомагає.
+
0
misha fi3ik
misha fi3ik
27 марта 2018, 11:39
#
Спеціально для малограмотних дублюю: http://sum.in.ua/s/prezyrstvo
Глянув [пелікан] з мукою й презирством На совиную породу (Леся Українка, IV, 1954, 189); Кинувши слово презирства зрадливим товаришам, я став вимагати свої документи (Степан Васильченко, IV, 1960, 41); Проти вікна на сірому тлі вечора темна незграбна Тихонова постать ледве помітно ворухнулась, і голос глухий, повний ненависті й презирства: — Ти, Гнидо, зубів не вишкіряй (Андрій Головко, II, 1957, 56); Робітнича партія з презирством повинна ставитися до звичайного ліберального прийому: залякувати обивателя привидами чорносотенної небезпеки (Ленін, 14, 1971, 213); Підростаюче покоління проникається повагою до творчої праці на виробництві, зневагою і презирством до ледарів і дармоїдів (Комуніст України, 8, 1963, 19).
+
+4
misha fi3ik
misha fi3ik
27 марта 2018, 11:41
#
Вам крім граматики і правопису немає вже чим крити основної суті пабліку?
+
+10
Pasha2005
Pasha2005
27 марта 2018, 14:58
#
Ok, «презирство» я бачу, а от «презираю» — нi. Це у вас, радше, калька з росiйськоï, на мою думку.
Хоч iз суттю вiдгуку я згоден, та й не сказав би, що до такоï «кальки» ставлюся з презирством, але таки трохи бiсить. Як, наприклад, нещодавно побачене на цiннику «iзюминка».
+
+2
Ferrari  Александровск
Ferrari Александровск
27 марта 2018, 18:59
#
Давайте анекдот что ли бросьте в люд, для разрядки ситуации;
Кстати, что там с депо? Вам удалось его закрыть и вернуть пенсию?
+
+3
misha fi3ik
misha fi3ik
28 марта 2018, 13:24
#
Ну при нагоді його закриють… А покищо капають просто «дикі» доходи по відсотках )
+
0
Ferrari  Александровск
Ferrari Александровск
28 марта 2018, 23:16
#
Минимум там пол года вроде как. Но и до срочно можно разорвать.
Кто или что снова тянет? ЕСЛИ открыли дистанционно, значит *типа* в Банке открыли, там же и нужно разорвать. А если уже *дикие* проценты, то месячишко точно прошло.
Чего ждете?
+
+4
misha fi3ik
misha fi3ik
29 марта 2018, 10:57
#
Нарахунок процентів… незнаю… то так, чисто теоретично… чекаємо щоб долар ще нижче впав в ціні… і при знятті депозиту можна було багато зелені в тому ж відділенні купити (це жарт)
Не знаю що там з депозитом…
Що від мене залежало я зробив:
— Розяснив що сталось, описав декілька варіантів що з цим можна зробити
— Підняв цікаву тему для користувачів minfin.com.ua

Подальша доля даного депозиту буде вирішуватись(чи вирішується, чи вже вирішилась) його власницею
+
0
Ferrari  Александровск
Ferrari Александровск
30 марта 2018, 2:30
#
Ага. Ну-ну. Понятно.
Как говорится, а поговорить;
+
0
MykolaA
MykolaA
31 марта 2018, 9:57
#
ТО: Алексей Клименко
22 марта 2018, 12:54# Николай, а здесь нельзя минусовать?
ТО: Алексей Клименко:
Свежесть пребывания здесь не дает Вам критически относиться к написанному ТС.
Лозунг в заголовке и зычный призыв в окончании, многословие и отсутствие фактов — почерк начинающего сказочника. Поберегите силы и время.
+
+3
misha fi3ik
misha fi3ik
31 марта 2018, 15:22
#
Я так розумію МиколА що ви вже бувалий «сказочник» на повідку в «приват банку»?)
Факти які ви не замітили знаходяться в коментах:

— скріни переписки з оператором
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/115932/#com3375964

— дописи користувачів які мали аналогічний досвід контакту з приват банком
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/115932/#com3376122
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/115932/#com3376767
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/115932/#com3376507

Крім того є ще гаряча лінія банку (3700), оператор підтвердить що банк практикує відкриття депозитів а телефонному режимі
+
0
MykolaA
MykolaA
4 апреля 2018, 13:30
#
Misha fi3ik 31 марта 2018, 15:22 # « ви не замітили ».
Не утруждайся — переходи на привычный суржик.
Или обратись к училке — каникулы закончились, однако.
+
0
misha fi3ik
misha fi3ik
4 апреля 2018, 17:39
#
Шо коля, підгорає?)
+
0
Ferrari  Александровск
Ferrari Александровск
5 апреля 2018, 2:38
#
Имена то пишите с Большой буковки, даже, если это враг Ваш. Так круче будет.
А МykolaA, отдельное спасибо, Ваши коменты меня веселят.
+
0
misha fi3ik
misha fi3ik
5 апреля 2018, 8:54
#
Та не ворог він мені… просто овоч) редиска)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.1 43.1
USD 39.5 40.1
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.1 43.1
USD 39.5 40.1
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / ПриватБанк знущається з пенсіонерів