Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Незаконно заморожені карткові рахунки, хамство та перешкоди з боку працівників банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Jaime 26 декабря 2017, 20:14
Доброї пори доби! Хочу поскаржитись на протизаконні шахрайські дії Вашого Банку і мій твердий намір подавати на Вас до суду у випадку не виконання Ваших прямих обов'язків переді мною як перед клієнтом.
У неділю банк встановив кредитний ліміт по моїй карті у розмірі. грн. оскільки я є клієнтом банку щонайменше 9 років, а також учасником Голд Клубу і банк чимало заробив на моїх транзакціях та відсотках.Тим не менше, як тільки я хотів перек. кошти на іншу карту привату, Б. спершу попросив мене підтвердити мою особу, що я і зробив, зателефон. на гарячу лінію з-за кордону, де я постійно проживаю(Б. має цю інформацію про це звісно ж)По телефону співробітник сказав що зробити селфі з паспортом я вже не встигну, і я можу зробити це наступного дня з 9-ї ранку, звернувшись з відповідним проханням до онлайн-підтримки приват24.Що я і зробив.Декілька разів.Я тричі заповняв заявку на відновлення доступу до мого особистого кабінету (заблокували фінансовий номер).Лише один з працівників чату виявився хоч мінім. компетентним і відправив мені смс на мій фінансовий номер для його розблокування та скинув посилання, за яким я завантажив СЕЛФІ З ПАСПОРТОМ І БУВ ВЕРИФІКОВАНИЙ ЯК КЛІЄНТ БАНКУ.
Номер мені розблокували, натомість ЗАБЛОКУВАЛИ УСІ МОЇ КАРТКИ, А НЕ ЛИШЕ ТУ, З ЯКОЇ Я НАМАГАВСЯ ЗРОБИТИ ПЕРЕКАЗ, ХОЧА Я ВЕРИФІКУВАВ СЕБЕ ПО ТЕЛЕФОНУ ТА В ОНЛАЙН-ЧАТІ.Після чого мене повідомили що зі мною або зв'яжуться по телефону спеціалісти Б. і що єдиний варіант для мене — звернутися до відділення Б. НА мій арг. щодо прож. за кордоном відповідали що тоді я НЕ ЗМОЖУ НІЯК відновити доступ до моїх рахунків. Я поцікавився що робити, якщо раптом не зможу відповісти на дзвінок спец. і куди я можу перетелефонувати. Мені відповіли що на той же номер.Я зберігав усі чати, та жоден з них мені так і не відправили на мій мейл.
Обмеження к-сті символів не дозволяють описати усю ситуацію повністю, тому якщо вона не вирішиться завтра, подаю скаргу до НБУ, а у січні — до суду, текст з витягами зі статей і постанов гото
Приватбанк
Ответ банка
27 декабря 2017, 14:12
Шановний Автор!
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що сталась, а також Ваші контактні дані, щоб ми могли перевірити інформацію та допомогти Вам у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 8

+
0
VladimirGold
VladimirGold
26 декабря 2017, 23:39
#
Ищите какие-либо альтернативные либо компромиссные решения. Для суда ваши аргументы, мягко говоря, слабоваты. Нельзя обвинять банк в требовании проведения процедуры верификации с целью обеспечения безопасности денежных средств клиента.
+
+15
Jaime
Jaime
27 декабря 2017, 8:32
#
Не бачу ніяких альтернатив з приватом на жаль, оскільки на контакт вони не йдуть. ПО закону банк має право блокувати рахунки не більше ніж на 2 доби, якщо не було відповідного запиту від правоохоронних органів. Дві доби вже пройшло. Я пройшов усі можливі процедури верифікації, тобто банк встановив мою особистість. Тому очевидно що для банку важлива не моя безпека, на яку йому мяко кажучи наплювати, а саме блокування моїх рахунків.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
27 декабря 2017, 0:01
#
Обвинить банк можно во всех грехах, а вот как суд на это отреагирует — не знает никто, кроме Привата.

Точно знаю, что Приватбанк частенько блокирует карты клиентов, которые заходят в Приват24 с российского сегмента сети интернет и пишут письма в банк с мейл-ру…
+
0
Jaime
Jaime
27 декабря 2017, 8:33
#
Не мій випадок.
+
0
Jaime
Jaime
27 декабря 2017, 16:08
#
Надіслав ще вчора, тоді ж коли і написав пост, на адреси hotline@privatbank.ua та
help@pb.ua з поміткою ТЕРМІНОВО і посиланням на скаргу.
+
0
Jaime
Jaime
27 декабря 2017, 20:29
#
Мені зателефонував працівник департаменту з обробки запитів клієнтів Олександр. Він сказав що мені прийшло смс для підтвердження мого нового фін номеру. я не міг перевірити це під час дзвінку, після завершення зясувалося що жодного смс мені не прийшло. на гарячій лінії ніхто не відповідає, в онлайн-чатах також. Ви знущаєтеся???
+
0
Jaime
Jaime
29 декабря 2017, 13:29
#
ПРоблеми не вирішуються, зявляються нові. День за днем, я так і неможу переказати кошти. Нічого не працює, працівники підтримки абсолютно некомпетентні.
+
0
Jaime
Jaime
29 декабря 2017, 21:55
#
Питання не вирішилось НІЯК, я не можу провести жодної транзакції, навіть на свою карту, співробітники контакт-центру абсолютно некомпетентні
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Незаконно заморожені карткові рахунки, хамство та перешкоди з боку працівників банку