Проблеми 3D Secure
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 45.4 | 46.4 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/113898/
І — нічого. Тобто — зовсім нічого.
Зателефонував мені «спеціаліст», порадив відкрити інтернет картку, бо при проведенні платежів із зарплатної «спрацьовує захист від шахраїв» і пообіцяв, що буде все добре.
Зробив, як порадили. і — НІЧОГО НЕ ЗМІНИЛОСЯ.
Ще тут напишу.
При спробу провести оплату на сторінці пише, що «СМС пароль відправлено на мобільний пристрій», тільки от проблема: якщо після цих слів відображається маска мого мобільного у вигляді 067*****11, то СМС прийде, якщо-ж ця маска зникає — нічого не приходить.
Спроба платежу: приходить пароль — при введенні допускаю помилку і прошу пароль ще раз — ВСЕ, маска зникла, нічого не приходить.
Телефоную в банк, розповідаю, сварюся, через добу повідомляють (або і не повідомляють, що частіше), що проблема вирішена. Перевіряю, проводжу платежі — все працює, завтра — нічого не працює.
І починається все спочатку.
Ау, адміни. У вас чомусь параметр злітає.
P.S. Всерйоз думаю про зміну банку.