Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Вкрали гроші з картки, в банку виток клієнтської інформації!!!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
sumar 11 ноября 2017, 10:51
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Мира, 29
9.11.17 в пів на третю ночі коли я кріпко спав прийшли смски про переказ зі своєї картки через INTERKASSA#81840… чотири рази по 1000грн. З ранку я це побачив зайшов в приват24 і заблокував картку потім зателефонував на 3700 де оператор прийняла заявку та як «благонадійному клієнту» сказала що гроші повернуть достроково. І дійсно «Особисті кошти» на балансі картки відновились(хоча по виписці тільки списання) Але вже сьогодні 11.11.17 в ранці приходять смски про списання вкрадених грошей. Оператор підтримки Татьяна це бачить і підтверджує що гроші списані, а те що їх «повертали» як «благонадійному клієнту» це тільки пшик аби клієнт відчепився від банку… знов ще заявка, бла блабла…

А тепер трохи цікавих фактів. Картка з якої вкрали гроші свіжа, получив в кінці вересня, замовляв через carddesign.privatbank.ua ніде не світив. В Інтеркасі заявляють что в них 3D-Secure підключений і банк заявляє що підключено до абсолютно всіх карток банку. Але по факту гроші списали без підтвердження по смс. Звертався 10.11.17 в інтеркасу там бачать що гроші пішли на gold-cup.com.ua і що саме цікаво вони не заблоковані! тобто банк до них не звертався даже! ну і звісно що остаточне списання таки сьогодні відбулося. Бачу на мінфіні не я один з такою самою історією де фігурують СВІЖІ картки приватбанку. І де фігурує кража без смс підтвержження.

https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/113409/
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/113395/
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/113405/
Приватбанк
Ответ банка
11 ноября 2017, 17:42
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок. Повідомте, будь ласка, на help@pb.ua посилання на цей відгук і контакти для зв'язку з Вами, щоб ми могли розібратися і надати коментарі. Сподіваємося на зворотний зв'язок!
Минфин
Ответ администратора
16 ноября 2017, 9:36
Клієнтам, які постраждали від шахраїв й ще не звернулися в платіжну систему, Interkassa рекомендує писати на поштову скриньку техпідтримки (support@interkassa.com). Платіжна система не знімає з себе відповідальності та обіцяє відшкодувати гроші всім постраждалим: https://minfin.com.ua/ua/2017/11/16/30965613/.
В публікації ви також знайдете декілька практичних порад щодо безпеки операцій з банківськими картками.

Комментарии - 16

+
+4
Qwerty1999
Qwerty1999
11 ноября 2017, 12:06
#
.

Пора прекращать этот беспредел

.
+
+15
sumar
sumar
11 ноября 2017, 12:17
#
Ага, вже підключаюсь. Бачу Ваш пост кудись пропав(видалили?)
Для постраждальців хто не бачив пост від Qwerty1999 заходимо на сайт кіберполіції https://cyberpolice.gov.ua/declare/ і залишаємо онлайн заяву.
+
0
privatuser
privatuser
11 ноября 2017, 12:27
#
Приват видаляє пости про кіберполіцію чи мінфін? наврядчи автор
+
+30
Qwerty1999
Qwerty1999
11 ноября 2017, 12:48
#
К сведению читателей, автор не имеет права на удаление своих текстов за пределами своего блога.

Поэтому своё сообщение я перенёс (продублировал) в своём блоге.

Приватбанк и INTERKASSA (Пора прекращать этот беспредел)

.
+
+4
Viacheslav Tsyliuryk
Viacheslav Tsyliuryk
11 ноября 2017, 21:06
#
Повністю підтримую автора відгуку в тому, що в банку витік інформації по номерам карток. Замовляв картку в кінці вересня 2017 року, картка з прізвищем та фото. 09/11/2017 було дві невдалих операції з інтеркаси: сплата 1000 грн і через 2 хвилини сплата 2000 грн, операції невдалі (баланс на картці був менше). Але звідки повні дані картки в тих, кто намагався списати кошти? СМС не надходили, застосунок SENDER то взагалі «помічник шахраїв» у вас в телефоні, оповіщення надходять коли хочуть. Налаштувати оповіщення тільки через СМС немає можливості.
Тепер мої об'єктивні висновки по цій ситуації:
1. Картки видаються клієнтам в коробочках, коробочки не заклеєні. Тобто, картку перед видачею клієнту можна дістати з коробки, переписати що вам потрібно і вкласти назад в коробку, потім видати клієнту. Ці дії можна зробити в купі місць, де проходять ці картки. Вчора зайшов у відділення — мені запропонували нову таку ж картку в такій же самій незапломбованій коробці, навіть достали поклали її переді мною, міг взяти її в руки і потім повернути. Самі картки зберігаються в клієнтській зоні в шухлядці тумбочки менеджера. Вагон карток.
2. Спілкуватися з Приватбанком на ці теми нема ніякого сенсу, Приватбанк став в позицію «іхтамнєт».

Мої дані та висновки дозволяють писати про те, що витік інформації про номери карток став можливий тому, що Приватбанк не може займатися випуском банківських карток взагалі. Бо те що він випускає і що потім з цим роблять — то не банк
+
+16
Qwerty1999
Qwerty1999
11 ноября 2017, 21:29
#
У меня тоже есть моё субъективное мнение на этот счёт…
Получал в сентябре и октябре две персонифицированные карты с ФИО и фото — футляр с инструкцией и картой в обоих случаях был заклеен наглухо стикером с ФИО клиента.
Распечатывал лично, следов вскрытия до меня не заметил.
Больше склоняюсь к утечке реквизитов карт при их выпуске или при паковке после выпуска.
Как вариант, могла быть утечка файлов собственно при эмбоссировании именных карт.
+
+9
Ferrari  Александровск
Ferrari Александровск
12 ноября 2017, 0:04
#
Первое, что нужно это не платать через этот сайт INTERKASSA, Я первый раз о нем слышу здесь на сайте. Спасибо за отзывы.
Мой случай был год назад в однокласниках — мне перекидывали деньги на приват. и нужно было внести реквизиты карты. cvv код и так далее… ввела… получила средства… через три дня приходит смс из банка что отклонен запрос на списывание 200 рублей… (рублями) лимит стоял 2 $… не хватило немного мошенникам, что бы снять минимум. Потом пока звонила на 3700 на блокировку ( заблокировали быстро.в течении трех минут) пришла еще одна смс на 150 рублей вроде тоже был отказ… и оператор сказал, что всё — уже заблокировали. К чему это я. что на одноклассниках есть дыра и там админы этим занимаются скорее всего….так как за 10 лет в Привате.у меня ни разу никаких проблем не было в интернет оплатах и на Али-экспрессе и просто в интернет магазинах.
+
0
sumar
sumar
12 ноября 2017, 14:38
#
І ще один цікавий момент, остаточне списання по картці було здійснено ПІСЛЯ її блокування пару днів назад!
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
12 ноября 2017, 20:38
#
Ну це вже в ніякі ворота не лізе…

+
0
sumar
sumar
12 ноября 2017, 15:01
#
Відправив на help@pb.ua як і просив оф. представник. Цікаво почути розгорнуту відповідь буде. Чекаю з нетерпінням :)
+
0
sumar
sumar
12 ноября 2017, 15:08
#
Qwerty1999: Как вариант, могла быть утечка файлов собственно при эмбоссировании именных карт.

Я теж за цей варінт, скоріше за все злили частково базу десь на етапі виготовлення і здачі замовлення, можливо і пакування готових карток. Варіант крадіжки (фото\відео) даних картки відпадає, я відразу затираю CVV коли нову картку беру в руки, вже років з 10 так :) А ще ліміти ставив в 0 а це розслабив булки і залишив :(
+
+7
Андрій Нахтігаль
Андрій Нахтігаль
12 ноября 2017, 17:51
#
Аналогічна ситуція. Вранці 9 листопада було списано 4420 грн за 11 транзакцій. Карта отримана також в кінці вересня і також списання проводилося через interkassa.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
12 ноября 2017, 20:56
#
Вам сам бог велел после отправки заявки в банк продублировать заявку и в Киберполицию.

На этом форуме мы видим только вершину айсберга и то только по отзывам зарегистрированных клиентов Приватбанка.
А сколько обращаются только на 3700 и ждут у моря погоды — известно только СБ Приватбанка, но они явно не заинтересованы к публичности в этом вопросе и будут скрывать реальные масштабы утечки и снятия денег до последнего.
К сожалению, вся надежда только на Киберполицию.
Они были не готовы к масштабным обрушениям, как в «Крепком Орешке 4.0» и реально прокололись с атакой на ИТ-инфраструктуру украинских предприятий через ПО МЕдок.

Так пусть хоть сейчас отыграются — ведь все логи всех мошеннических транзакций с реальными ip-адресами есть в базе Приватбанка и по горячим следам вполне возможно не только найти злоумышленников но и предотвратить дальнейшее снятие в мошеннический способ клиентских средств со скомпрометированных карт Приватбанка.
+
0
Владимир  Решетников
Владимир Решетников
14 ноября 2017, 22:32
#
Эт точно! Уже четвёртый год идут по горячим следам! Вот только догнать не могут!
+
0
sumar
sumar
12 ноября 2017, 18:36
#
Вітаю тезка, держіть нас в курсі як у Вас будуть продвигатись справи. Цікаво, нас там не по списку підряд обчищали? :) Хто ще Andrii?
+
0
Alex Smith
Alex Smith
23 ноября 2017, 0:10
#
Все точно так же.
золотая карта привата. Заказана через интернет, получил в сентябре.
Деньги сняли тоже 9 ноября, но в 19:12. Тоже не было никакого подтверждения, а оператор говорит, что это не от них зависит, а от платежной системы.
Карта всегда при мне. Никто кроме меня не не видел и в руках не держал. Картами расплачиваюсь в интернете давно, на левых сайтах ничего не плачу.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Вкрали гроші з картки, в банку виток клієнтської інформації!!!