Збільшення ліміту
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
А вы уверены что она заблокирована? На сколько я знаю лимит на оплату в интренете увеличивается в приват 24 самостоятельно без участия сотрудника банка
Да, раньше так и было. По одной карте я увеличила без проблем, а вот с второй- такая ситуация.
Возмущает то, что помимо стандартных вопросов сотрудник банка спросил дату роджения супруга. Разумеется, я отказалась отвечать. Это же не моя информация! Под этим предлогом карта и была заблокирована!
Возмущает то, что помимо стандартных вопросов сотрудник банка спросил дату роджения супруга. Разумеется, я отказалась отвечать. Это же не моя информация! Под этим предлогом карта и была заблокирована!
- +
- +22
- Qwerty1999
- 13 октября 2017, 12:22
- #
А в чём проблема подать заявку на Изменение лимита через интернет и затем проверить текущее состояние своих банковских карт (активна или заблокирована и размер лимита) через Приват24
- +
- +15
- ValentinaK
- 13 октября 2017, 22:58
- #
Ответ банка ни о чем. Что мешает по сути ответить? Это было бы полезно для многих читающих.
НЕТ, НЕ МОЖЕТ БАНК ЗАДАВАТЬ ТАКИЕ ВОПРОСЫ!
НЕТ, НЕ МОЖЕТ БАНК ЗАДАВАТЬ ТАКИЕ ВОПРОСЫ!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 45.4 | 46.4 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Скажіть, будь ласка, які питання має право задавати співробітник банку, якщо хоче уточнити чи особисто клієнт збільшує ліміти для оплати в Інтернеті.
Питання виникло, бо співробітник банку, який представився як Олександ Чичановський (чи то Чичанович- не чітко вимовив прізвище) задав ну дуже багато питань, як на мій погляд, для такої простої процедури.
Коли врешті решт я відмовилась відповідати на питання щодо дати народження мого чоловіка (бо на мій погляд ця інформація не мала ніякого відношення до питання розширення ліміту МОЄЇ карти), цей пан сказав, що МОЯ картка заблокована. На якій підставі? І чи мав пан Чичановський (який, до речі не зовсім ввічливо розмовляв!) так вчинити?
Тепер мені потрібно витратити МІЙ власний час, щоб піти до банку і розблокувати МОЮ картку! Я, власне, збільшувала ліміти задля економії часу, а виявилося навпаки!
Підняття ліміту на інтернет платежі, є ризиковою операцією та в деяких випадках вимагає підтвердження, за допомогою дзвінка співробітника банку. Приносимо вибачення за доставлені незручності. Для розблокування Вашої картки, зверніться до найближчого відділення банку.
З повагою, ПриватБанк.