Безпідставно і без пояснень заблоковано swift-переказ

Rakamakafo Rakamakafo
2 августа 2017, 17:17
1
Регулярно отримую свіфт-перекази. 24 липня отримав СМС від Приватбанку: «Надійшов переказ, необхідно надати документи, зверніться за номером».

Документи стосовно переказу я вже надавав півроку тому. Тим не менше, телефоную на вказаний номер, і мене просять повторно надіслати документи, бо мій попередній лист у них не зберігся.

Повторно надсилаю документи електронною поштою. Мені відповідають: «Документи додано до платежу, якщо виникнуть питання, ми з вами зв'яжемось».

Минає вісім днів. Гроші на рахунок досі не надійшли. Нагадую про це банку поштою. Отримую відповідь: «Рекомендуем обратиться с квитанцией в банк отправителя». Це повна і дослівна відповідь.

По-перше, квитанції у мене немає і не було, нічого, окрім СМС про свіфт-переказ, я не отримував. По-друге, відправником попередніх аналогічних переказів був JPMorgan Chase Bank New York. Тобто мені рекомендують відправитися з неіснуючою квитанцією до Нью-Йорка і там вирішити питання.

Я так і зробив. Насправді ні. Просто був змушений ще раз написати банку і нагадати, що свіфт-переказ отриманий Приватбанком і заблокований також Приватбанком, до чого тут банк відправника?

Наступного дня, а точніше, через 22 години 25 хвилин банк відповідає: «Платіж заблокований згідно указу президента № 133 2017 от 15.05.17.» Знову ж таки, відповідь повна і дослівна.

Дивлюсь указ. Виявляється, що це указ про запровадження персональних санкцій щодо окремих фіз. та юр. осіб. З переляку навіть пошукав своє прізвище в списку фіз. осіб., до яких застосовано санкції. Не знайшов. В списку юр. осіб пошукав рекламне агентство, з яким укладено пов'язаний з переказом договір. Теж не знайшов (хто б міг подумати). Люб'язно написав банку про те, що він, мій любий банк, певно щось переплутав. Ось, сиджу, чекаю відповіді, пишу кляузи, вправляюсь у складанні судових позовів.
Ответ банка
ПриватБанк
2 августа 2017, 18:05
Уважаемый Автор!
Приносим свои извинения за доставленные неудобства.
Направьте, пожалуйста, на help@pb.ua детали сложившейся ситуации и контактные данные, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли предоставить более детальную консультацию и проверить причину по которой платеж не зачислен.
С уважением, ПриватБанк.

Комментарии (5)

+
0
Rakamakafo
Rakamakafo
2 августа 2017, 17:20
#
Стисло претензії:

1) банк не може знайти мій попередній лист з документами щодо свіфт-переказів, просить надіслати повторно;

2) обіцяє, що зв'яжеться зі мною, якщо виникнуть питання. Минає вісім днів, доводиться зв'язуватись самому;

3) на повторне звернення відповідає незрозумілою відмазкою про банк відправника;

4) наступного дня надає вже зовсім іншу відподідь про указ президента (жодного зв'язку з попередньою відповіддю про банк відправника). Відповідь знову, даруйте, на відчепись, без жодного пояснення;

5) вочевидь, банк щось наплутав з моїми свіфтами, бо жодного логічного зв'язку між ними і указом президента № 133 2017 немає.
+
0
Rakamakafo
Rakamakafo
2 августа 2017, 18:29
#
Дякую за відповідь. Написав на help@pb.ua. Чекаю реакції.
+
0
Rakamakafo
Rakamakafo
3 августа 2017, 12:05
#
Досі чекаю відповіді.
+
0
Rakamakafo
Rakamakafo
10 августа 2017, 23:46
#
Відповідь надійшла через пару днів і оригінальністю не відрізнялась: «Співчуваємо, що у Вас склалася така ситуація. Платіж заблокований згідно указу президента № 133 2017 від 15.05.17».

Я, звичайно, пару днів не чекав і ще раніше зателефонував на лінію свіфт-переказів. Слава богу, хоч там знайшлась грамотна людина, яка за кілька хвилин з усім розібралась і розблокувала переказ.

Тепер трохи про рівень компетентності інших працівників банку.

Як виявилось, указ президента № 133 2017 — це указ про блокування Вконтактє, Однокласників та інших московських ресурсів. І от я дзвоню, а мені пояснюють: «Ваш переказ заблокований тому, що це виплата від Вконтактє». У мене очі по п'ять копійок, щипаю себе за руку і вимагаю пояснень.

Розв'язка була драматичною. Виявилось, що до мого договору з агентством був прикріплений акт прийому-передачі за серпень 2016 року (наголошую, річної давнини). І ось там серед іншого були вказані якісь пости, які були опубліковані клієнтом Вконтакті. І ось на основі цього якісь генії з приватбанку зробили шикарний висновок, що гроші мені платить саме Вконтакті. Бінго!

Не буду аналізувати розумові здібності окремих працівників Приватбанку, всі ми не без гріха, але обурює в даному випадку не стільки прикра помилка, скільки рагульна комунікація. Якби мені відразу повідомили точну причину блокування переказу, ми разом відразу б виправили це непорозуміння. Натомість мені довелося чекати півмісяця, пис
+
0
Rakamakafo
Rakamakafo
10 августа 2017, 23:49
#
Ати, дзвонити, жалітись і витрачати свій вільний і банківський робочий час. Отака біда, малята.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться