Безпідставно і без пояснень заблоковано swift-переказ
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- 0
- Rakamakafo
- 2 августа 2017, 17:20
- #
Стисло претензії:
1) банк не може знайти мій попередній лист з документами щодо свіфт-переказів, просить надіслати повторно;
2) обіцяє, що зв'яжеться зі мною, якщо виникнуть питання. Минає вісім днів, доводиться зв'язуватись самому;
3) на повторне звернення відповідає незрозумілою відмазкою про банк відправника;
4) наступного дня надає вже зовсім іншу відподідь про указ президента (жодного зв'язку з попередньою відповіддю про банк відправника). Відповідь знову, даруйте, на відчепись, без жодного пояснення;
5) вочевидь, банк щось наплутав з моїми свіфтами, бо жодного логічного зв'язку між ними і указом президента № 133 2017 немає.
1) банк не може знайти мій попередній лист з документами щодо свіфт-переказів, просить надіслати повторно;
2) обіцяє, що зв'яжеться зі мною, якщо виникнуть питання. Минає вісім днів, доводиться зв'язуватись самому;
3) на повторне звернення відповідає незрозумілою відмазкою про банк відправника;
4) наступного дня надає вже зовсім іншу відподідь про указ президента (жодного зв'язку з попередньою відповіддю про банк відправника). Відповідь знову, даруйте, на відчепись, без жодного пояснення;
5) вочевидь, банк щось наплутав з моїми свіфтами, бо жодного логічного зв'язку між ними і указом президента № 133 2017 немає.
- +
- 0
- Rakamakafo
- 2 августа 2017, 18:29
- #
Дякую за відповідь. Написав на help@pb.ua. Чекаю реакції.
- +
- 0
- Rakamakafo
- 3 августа 2017, 12:05
- #
Досі чекаю відповіді.
- +
- 0
- Rakamakafo
- 10 августа 2017, 23:46
- #
Відповідь надійшла через пару днів і оригінальністю не відрізнялась: «Співчуваємо, що у Вас склалася така ситуація. Платіж заблокований згідно указу президента № 133 2017 від 15.05.17».
Я, звичайно, пару днів не чекав і ще раніше зателефонував на лінію свіфт-переказів. Слава богу, хоч там знайшлась грамотна людина, яка за кілька хвилин з усім розібралась і розблокувала переказ.
Тепер трохи про рівень компетентності інших працівників банку.
Як виявилось, указ президента № 133 2017 — це указ про блокування Вконтактє, Однокласників та інших московських ресурсів. І от я дзвоню, а мені пояснюють: «Ваш переказ заблокований тому, що це виплата від Вконтактє». У мене очі по п'ять копійок, щипаю себе за руку і вимагаю пояснень.
Розв'язка була драматичною. Виявилось, що до мого договору з агентством був прикріплений акт прийому-передачі за серпень 2016 року (наголошую, річної давнини). І ось там серед іншого були вказані якісь пости, які були опубліковані клієнтом Вконтакті. І ось на основі цього якісь генії з приватбанку зробили шикарний висновок, що гроші мені платить саме Вконтакті. Бінго!
Не буду аналізувати розумові здібності окремих працівників Приватбанку, всі ми не без гріха, але обурює в даному випадку не стільки прикра помилка, скільки рагульна комунікація. Якби мені відразу повідомили точну причину блокування переказу, ми разом відразу б виправили це непорозуміння. Натомість мені довелося чекати півмісяця, пис
Я, звичайно, пару днів не чекав і ще раніше зателефонував на лінію свіфт-переказів. Слава богу, хоч там знайшлась грамотна людина, яка за кілька хвилин з усім розібралась і розблокувала переказ.
Тепер трохи про рівень компетентності інших працівників банку.
Як виявилось, указ президента № 133 2017 — це указ про блокування Вконтактє, Однокласників та інших московських ресурсів. І от я дзвоню, а мені пояснюють: «Ваш переказ заблокований тому, що це виплата від Вконтактє». У мене очі по п'ять копійок, щипаю себе за руку і вимагаю пояснень.
Розв'язка була драматичною. Виявилось, що до мого договору з агентством був прикріплений акт прийому-передачі за серпень 2016 року (наголошую, річної давнини). І ось там серед іншого були вказані якісь пости, які були опубліковані клієнтом Вконтакті. І ось на основі цього якісь генії з приватбанку зробили шикарний висновок, що гроші мені платить саме Вконтакті. Бінго!
Не буду аналізувати розумові здібності окремих працівників Приватбанку, всі ми не без гріха, але обурює в даному випадку не стільки прикра помилка, скільки рагульна комунікація. Якби мені відразу повідомили точну причину блокування переказу, ми разом відразу б виправили це непорозуміння. Натомість мені довелося чекати півмісяця, пис
- +
- 0
- Rakamakafo
- 10 августа 2017, 23:49
- #
Ати, дзвонити, жалітись і витрачати свій вільний і банківський робочий час. Отака біда, малята.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 45.35 | 46.35 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Документи стосовно переказу я вже надавав півроку тому. Тим не менше, телефоную на вказаний номер, і мене просять повторно надіслати документи, бо мій попередній лист у них не зберігся.
Повторно надсилаю документи електронною поштою. Мені відповідають: «Документи додано до платежу, якщо виникнуть питання, ми з вами зв'яжемось».
Минає вісім днів. Гроші на рахунок досі не надійшли. Нагадую про це банку поштою. Отримую відповідь: «Рекомендуем обратиться с квитанцией в банк отправителя». Це повна і дослівна відповідь.
По-перше, квитанції у мене немає і не було, нічого, окрім СМС про свіфт-переказ, я не отримував. По-друге, відправником попередніх аналогічних переказів був JPMorgan Chase Bank New York. Тобто мені рекомендують відправитися з неіснуючою квитанцією до Нью-Йорка і там вирішити питання.
Я так і зробив. Насправді ні. Просто був змушений ще раз написати банку і нагадати, що свіфт-переказ отриманий Приватбанком і заблокований також Приватбанком, до чого тут банк відправника?
Наступного дня, а точніше, через 22 години 25 хвилин банк відповідає: «Платіж заблокований згідно указу президента № 133 2017 от 15.05.17.» Знову ж таки, відповідь повна і дослівна.
Дивлюсь указ. Виявляється, що це указ про запровадження персональних санкцій щодо окремих фіз. та юр. осіб. З переляку навіть пошукав своє прізвище в списку фіз. осіб., до яких застосовано санкції. Не знайшов. В списку юр. осіб пошукав рекламне агентство, з яким укладено пов'язаний з переказом договір. Теж не знайшов (хто б міг подумати). Люб'язно написав банку про те, що він, мій любий банк, певно щось переплутав. Ось, сиджу, чекаю відповіді, пишу кляузи, вправляюсь у складанні судових позовів.
Приносим свои извинения за доставленные неудобства.
Направьте, пожалуйста, на help@pb.ua детали сложившейся ситуации и контактные данные, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли предоставить более детальную консультацию и проверить причину по которой платеж не зачислен.
С уважением, ПриватБанк.