Дясять раз подумайте - ніж купляти квитки на поїзд.

ivanna11 ivanna11
12 июля 2017, 14:51
1
Десять разів подумайте ніж купляти КВИТКИ НА ПОЇЗД через систему платежів ПриватБанку!!!

Я являюсь VIP- клієнтом, а також працівником банку і теж маю проблеми з цією структурою(що тут говорити за звичайних громадян)

Вибачте, що не дотрималась професійної субординації, але право моє, як клієнта, є набагато значимішим.

Дуже жаль, що немає опції додавати скріни переписки і всіх документів, які ПриватБанк так дуже любить, мені було б що додати.

Отже, суть.
30.06.17 я придбала 12 квитків на поїзд, за опцією «туди й назад», по маршруту Львів- Вапнярка(Одеська Зал.)Наступного ранку виявила, що квитки туди придбані зовсім не в с.Вапнярку(Одеська обл), а у с.Вапнярки(Вінницька область). Мені потрібно квитки туди і назад у с.Вапнярка Одеської області, натомість ПриватБанківська система витягнула мені 2 різні рейси: туди у Вінницьку область, Поезд 096Л (ЛЬВОВ-ЧЕРКАССЫ, назад- Одеська область, Поезд 228Ш (ОДЕССА-ГЛАВНАЯ-ЛЬВОВ)

Я не є працівником укрзалізниці і не зобовязана перевіряти маршрут поїзда.ПриватБанк як перевізник пропонує послугу придбання квитків за опцією «ТУДИ й НАЗАД» По логіці клієнт якщо їде в одну сторону- то повертається відповідно також з неї.Чи не так??? Я як клієнт банку, ввела дані у систему «Львів-Вапнярка» в результаті чого система автоматично підібрала абсолютно два різних маршрути.Чому це сталося? Щоб уникнути цієї помилки мені потрібно на додаткових сайтах було відстежити маршрут поїзду, щоб зрозуміти, що один їде у Вінницю, а інший у Одесу. Але це робота Приватбанку, як посередника що пропонує мені таку послугу.

Ось так в цілому виглядає моє звернення до банку.Щоб кожен розумів чому я не скасувала білети і т.д- так ось — при поверненні 12 білетів я втрачаю з 1400грн — 600грн комісії банку і укр.залізниці.

600грн — це помилка ПриватБанку і зараз аргументую чому.
Ответ банка
ПриватБанк
12 июля 2017, 16:16
Направте, будь ласка, в особистому повідомленні Ваші контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли перевірити інформацію і розібратися.

Комментарии (10)

+
0
hfbcf505
hfbcf505
12 июля 2017, 15:24
Аяс
#
Регулярно користуюсь даною послугою бунку (1-2 рази на місяць)і Жодного разу проблем не виникало. Правда я ретельно перевіряю всі дані (життя навчило). Але це мій і тільки мій досвід.
Чи не могли б Ви відповісти на питання:
-за який час до відправлення поїзда Ви повертали квитки? Хочу зрозуміти за який термін до відправлення з Вас зняли більше 40 відсодків від вартості квитків.
+
0
rusgl
rusgl
12 июля 2017, 15:38
Руслан, Харьков
#
Возврат билетов не зависит от способа покупки. Все как обычно, распечатали и в кассу вокзала. Через время деньги падают обратно на карту. Если не ошибаюсь, то если больше чем за сутки, то возвращается все окромя коммисии. Коммисия ЖД 15 грн. Всех остальных накруток можно было избежать (и стоимость через Приват24 выше вплость до 5%, и возможно допольнительные 4% берут если за кредитные средства...) если бы покупались билеты у продавца а не у посредника.
+
+15
Damned
Damned
13 июля 2017, 12:00
Владислав.
#
«Возврат билетов не зависит от способа покупки. Все как обычно, распечатали и в кассу вокзала.»
А в кассу воказала зачем? Я возвращал билет купленный на сайте http://booking.uz.gov.ua/ на этом же сайте, деньги вернулись на карту через несколько часов.
+
0
rusgl
rusgl
13 июля 2017, 12:11
Руслан, Харьков
#
Мне когда-то не понравилось что ни в списке активных билетов ни в истории покупок в личном кабинете ничего не отображается. Даже сейчас проверил, списки пустые, хотя вот прямо на сегодня и на послезавтра есть билеты. А возле вокзала я бываю практически каждый день…
+
+15
Damned
Damned
13 июля 2017, 14:19
Владислав.
#
«Мне когда-то не понравилось что ни в списке активных билетов ни в истории покупок в личном кабинете ничего не отображается.»
Странно, у меня в списке актуальных билетов и в истории заказов билеты присутствуют. Возможно надо переходить к заказу билетов прямо из личного кабинета.
+
0
rusgl
rusgl
13 июля 2017, 14:21
Руслан, Харьков
#
Возможно, при следующей покупке попробую. Спасибо.
+
0
ivanna11
ivanna11
12 июля 2017, 15:43
#
Наступного дня я скасувала 1 білет ціною 140грн — на рахунок повернули 90грн. Ще 5 скасовано сьогодні(так як спеціалісти, що займалися вирішенням цієї проблеми рекомендували залишити все активним) і решту 6 мені прийдеться обмінювати в касах залізничного вокзалу.

+
0
rusgl
rusgl
12 июля 2017, 15:49
Руслан, Харьков
#
А можете сказать «за сколько времени до отправления поезда отменили». А то реально как-то дорого получилось.
Там в самом билете какие коммисии указаны? Все должно быть расписано.
+
+1
rusgl
rusgl
12 июля 2017, 15:24
Руслан, Харьков
#
http://booking.uz.gov.ua/
И не нужно будет больше никому ничего рассказывать ни о логике ни о маршрутах, ни об обязанностях клиентов, которые обязаны перед тем как совершить покупку ознакомиться с товаром…
+
0
dev81
dev81
15 июля 2017, 16:46
Евгений
#
А я счмтаю что именно здесь вче справедливо.вы работник организации которая обманула и продолжает обманывать милионов людей в том числе с вашей помощью так как вы нможете незнать чем занимаеться данная контора. Так вот почему вы решили что вы особенная и этаже контора необманит вас как и милионов других? Я считаю по заслугам

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться