Обслуговування в місті Прилуки....

6wolf666 6wolf666
4 февраля 2017, 16:19
1
Зазначу, що така ситуація повторюється і в інших відділеннях Привату в Прилуках (не у всіх).
Адреса відділення:
вул. Київська, 176б
м. Прилуки, Україна, 17500

Більшість працівників в наглу відмовляються допомагати з терміналами, бо вони «заняті», а в залі пусто, ходять без бейджиків…
Наше покоління можуть все зробити самі, а от наші батьки трохи бояться цього всього і їм потрібна допомога… Не всі люди дружать з технікою, а в інших відділеннях, то ти не проси, а до тебе підійдуть і запропонують допомогу.

Працівники вводять в оману: саме в цьому відділенні, щоб перевести гроші на карту потрібні дані ЄДРПОУ, ІПН (сума маленька), й ще кучу документів, які впевнено перечислив працівник.
А от коли переводиш в терміналі, й все окей, людина отримала миттєво гроші. Заявляєш, що все вийшло, а у відповідь: «Гроші не дійдуть, а якщо й дійшли то зняти їх не можливо!!!»
Довелося просити отримувача попросити перевірити, чи зможе зняти кошти. Все вийшло так як має бути гроші знялися.

Дівчина представилася Марією, але не можу знати точно (як вже писав вище, вона без бейджика).

Шановні, будьте людьми й дивіться за собою та своїм персоналом! А то деякі нормально можуть відреагувати на втрачену сумму грошей, а деяким і погано може стати.

Залишив заявку в відділенні Привату на якість обслуговування, сподіваюсь, що будуть вжиті відповідні заходи. Й в Прилуцьких відділеннях Привату буде таке ж відношення, як і в Київських

Комментарии (1)

+
0
BoOsinka
BoOsinka
5 февраля 2017, 8:07
Ксения, Киев
#
ТСО — терминал Самообслуживания.
В обязанности сотрудников не входит «помощь» у терминал, они не получают за это деньги. Не умеете — идете в кассу.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться