Списано, але не зараховано поповнення мобільного
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Користуюсь послугами ПриватБанку вже тривалий час — зручно, швидко, а система самообслуговування privat24 просто знахідка. Але сталася неприємна ситуація. Кошти звичайно незначні (24 грн.), але ж могло бути і навпаки та й справа не в грошах. 01 грудня було здійснено операцію поповнення рахунку мобільного через сайт Київстар (система Wideup). На сайті проплати з'явилося повідомлення — операція заблокована вашим банком. Прийшло інформаційне повідомлення від банку на мобільний: «Відмова. Операцію відхилено». Кошти було знято. При зверненні до працівників банку було отримано інформацію, що це сайт проплати заблокував операцію. Звернувся до Wideup — там підтвердили факт (що містився в смс), що саме банк відмовив в здійсненні проплати. При повторному зверненні до фахівців Привату було отримано дещо іншу інформацію, коротко і ясно: «Кошти повертаються протягом 3 днів». Сьогодні 4-ий день… Ну добре, нехай буде так. Я звичайно не виключаю факт того, що саме Wideup — причина помилки, але чому тоді система інформування Привату (смс про відмову) і інформація, отримана від Гарячої лінії (платіж здійснено успішно) протирічить одна одній… Неузгодженість. Ще одне побажання стосовно «Допомоги онлайн». Це звичайно добре, що Ви намагалися допомогти, але робіть це будь ласка оперативніше.
Написать комментарий
Комментарии - 5
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 5 декабря 2016, 16:23
- #
Доброго дня! Дозвольте, будь-ласка, нам детальніше розглянути Ваш платіж. Повідомте на help@pb.ua посилання на цей відгук і контакти для зв'язку з Вами, щоб ми могли розібратися і дати коментарі.
З повагою, ПриватБанк.
З повагою, ПриватБанк.
у мене теж якось не перевелись гроші на телефон, хоч з картки списались. Але після написання на хелп розібрались і гроші повернулись...
- +
- 0
- Sh4urLeksmar
- 9 декабря 2016, 9:23
- #
Теж написав 05.12 їм на help, вказав контактні дані, але мовчать =) Надіюсь в майбутньому таке не повториться (втішаю себе =) Не виключаю той факт, що намагалися зв'язатися. 06.12 був телефонний дзвінок з невідомого номера, взяв слухавку — тиша. На цьому все закінчилося.
- +
- 0
- beretta4555
- 7 декабря 2016, 20:13
- #
Второй месяц у меня та же проблема, любые оплаты карточкой привата через портмоне сопровождаются смс от банка про видмову, и рекомендацией оплачивать все через приват 24, хотя платежи потом проходят.
- +
- 0
- Sh4urLeksmar
- 9 декабря 2016, 9:27
- #
Вам пощастило =) Мій платіж так і не дійшов. Відтепер буду здійснювати платежі такого типу безпосередньо через privat24.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 45.35 | 46.35 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |