ПриватБанк - найбезвіповідальніший український банк

Андрей Качмарик Андрей Качмарик
31 июля 2016, 18:36
2
Я клієнт ПриватБанку з 14 березня 2011 року.
На даний момент учасник Gold клубу(держатель гол карток Банку) і корпоративний клієнт Банку, у якого відкрити рохрахунковий рахунок для ведення бізнесу.

За цей час було різні події, проблеми, непорозуміння і т.д. Але їх вдавалось локалізувати.

Цього разу, уже не виходить.

По оборотам р/р можете переглянути — що їх практично немає за останній час. По трішки перехожу у відповідальний Банк за будь — яку дію. Це КредоБанк.
Зараз стоїть питання, принципово відмовитись від ПрриватБанку, як мені так і цілій родині за даний інцидент.

У Вас переваги перед іншим Банком: це зручність у користуванні інтернет банкінгом, мобільним додатком і велика к — ть bass — терміналів по Україні.

Але крадучи кошти, і знімати із себе відповідальність — це якось не професійно з боку Банку.

Це не є велика сума для підняття цього питання, але я дуже і дуже принципова людина.

Була ситуація із мобільним оператором Київстар коли я був ще студентом, не було достатньо грошей. У мене був звичаний чорнобілий телефон. І раптом у мене було знято 11.96 грн за використання інтернету. Логічно подумати, як на чорнобілому телефону, який навіть MMS не підтримує можна користуватись інтернетом. У них в системі це було зафіксовано. Майже 3 місяці велась дискусія з компанією, але в результаті мені було повернуто цих нещасних 11.96 грн. Це я веду до того, що я принциповий.
Є знайомі журналісти на телеканалі ZIK і РадіоСвобода, якщо буде потрібно то постараюсь організувати сюжет — безкоштовно для Банку, такзваний чорний піар.

Я звернувся в правоохооронні органи за даний інцидентом. Вони отримали фото і відео Банку, де тільки є підтвердження того, що я був такій годині і отримав готівку. Готівкув розмірі 2000 грн по операції 15.07.2016 о 17:15 я не отримував. На фото не видно на привеликий жаль діапазону «копюровидачі», де можна було б зрозуміти чи я отримав гроші.

Заявка подана поліцією 3527181 також була відхилена.

Комментарии (2)

+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
31 июля 2016, 19:21
ПриватБанк
#
Шановний Андрію!
Вирішенням Вашого питання займаються наші фахівці. Тільки-но буде рішення, ми відразу ж Вас проінформуємо.
Приносимо вибачення за доставлені незручності.
З повагою, ПриватБанк.
+
0
428488
428488
1 августа 2016, 3:11
http://vk.com/kotericsson
#
По трішки перехожу у відповідальний Банк. Зараз стоїть питання, принципово відмовитись від ПрриватБанку, як мені так і цілій родині за даний інцидент.
***
розумні люди, які здатні прорахувати щонайменше один крок наперед, вже давно відмовились від privatbank. або взагалі не мали ніяких правовідносин з приватбанк. приклади — minfin.com.ua/company/privatbank/review/94995/minfin.com.ua/company/privatbank/review/97556/

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться