Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Денис Самойленко 5 сентября 2022, 17:04
Сьогодні мені прийшло повідомлення в Приват24 «За вашими картковими рахунками фізичної особи відбулися нетипові операції. Просимо впродойвж наступних 7 днів надати документи про походження коштів за останні 3 місяці.». В розмові з банкіром в чаті Приват24 вияснилося що нетипова операція про яку йде мова це повернення депозиту, яке відбулося більше 2х місяців тому. Депозит був оформлений кілька років тому, періодично поповнювався і кілька разів автоматично продовжувався. Банкір в Приват24 так і не спромоглася пояснити мені що їм від мене потрібно…
Приватбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 18:23
Добрий вечір!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. Якщо банк запитав документи про походження коштів ви можете надати їх одним із способів зазначених в повідомленні із запитом.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Svitlana2022 5 сентября 2022, 15:29
Ніколи з таким не стикалася спеціалісти просто некомпетентні це просто жах, поки не отримали прочуханки не зробили нічого…люди з вулиці підказали що потрібно подзвонити 3700…ви уявляєте не могли чек роздрукувати бо бокс не видав чек, а спеціалісти відділення не могли нічим допомогти сказали чекайте два дні…навіщо набирати таких некомпетентних спеціалістів … скільки заходила в Приват завжди були нормальні, адекватні, професійні спеціалісти… ПриватБанк, за що ви даєте зарплату таким людям які сидять і ні в чому не розбираються… відділення на вулиці Європейська 1 це просто жах…ніколи не зустрічала таких працівників
Приватбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 16:01
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Ми завжди прагнемо, щоб рівень обслуговування був на висоті. У разі виникнення питань чи труднощів наші колеги в підтримці 24/7 на зв'язку та готові прийти на допомогу. Ми написали вам в приватному повідомленні, щоб уточнити додаткову інформацію.
Минфин
Ответ администратора
8 сентября 2022, 13:29
Відгук не зарахований (на 08.09.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Зарегистрировали с женой ТОВ, решили открыть счёт в «ПриватБанке». Заполнил заявление через интернет, все данные и документы загрузил, результат — «успешно», даже номер счёта написали. Осталось только, как было написано на сайте, принести в отделение оригинал Решения о назначении исполнительного органа (жена — директор). В пятницу, 2.09, она приехала в отделение. Оказалось, что какие-то документы не загрузились и сразу предоставить ей доступ не смогли. Начальница отделения была очень внимательна, сама все документы отсканировала заново (хорошо, что я догадался все оригиналы документов ей дать с собой), оставила заявку в поддержку, сказала, что сроки обработки по заявке 24 часа. Сегодня понедельник, 5.09. Уже и 24 часа прошли, и 72 часа прошли. Жена снова заехала в отделение, результат — «заявка в обработке». Это нормально?!
Поставил бы оценку «1», поднял только за отношение начальницы отделения (она работает на честную «5»).
Приватбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 15:55
Добрий день!
З нашої сторони не було зафіксовано труднощів технічного характеру по поданим заявкам. Опрацювання заявок на відкриття рахунку відбувається в робочі дні. Радимо вашій дружині очікувати опрацювання заявки.
Із зрозумілих причин ми маємо змогу надати більш детальну інформацію лише клієнту по якому зафіксовано зв'язок з відповідним підприємством.
Vasykolesni 5 сентября 2022, 13:32
Намагаюсь хоч якось зняти власні валютні кошти з цього недобанку, приймають заявку на замовлення готівки і, о чудо о 23:00 її скасовують, при цьому рекомендують вибрати інше відділення, о 23:00!!!(замовлення на завтра можливе до 11:00), і таке на регулярній основі. Підримка онлайн це окрема розмова, від різних операторів — різні відповіді на одні й ті ж запитання.
Якщо хочете ще переживань як вигризати по копійці власні кошти в банку — вам сюди.
Приватбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 15:37
Добрий день!
Ваша заявка на замовлення готівки була скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот із-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності та пропонуємо сформувати нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — Ви отримаєте про це повідомлення.
З фахівцем підтримки буде проведена відповідна робота, щоб покращити якість обслуговування в майбутньому.
Nika1965 5 сентября 2022, 12:51
Травму грудной клетки посчитали не страховым случаем. Об отказе не уведомили. Никому не рекомендую пользоваться данной услугой. Требуют большое количество документов, которые в условиях военного положения собрать очень сложно. Так же для отправки документов в электронном формате приходится заходить на старую версию сайта Приват24, без звонка в тех поддержку до этого дойти не получилось.
Приватбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 13:24
Добрий день!
Рішення про виплату коштів за страховим випадком приймає страхова компанія на основі умов договору страхування. Результат розгляду заявки за страховою подією доступний для перегляду в Приват24. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів та перевірки інформації.
Проблема решена
anna1958 5 сентября 2022, 12:40
3 вересня о 03:12 з моєї карти останні цифри 0970 (на цей час вона перевипущена було знятий інтернет платіж в користь AWS EMEA (aws.amazon.co) на суму 3558,21 грн. (95,36 дол).
Я даного платежу не здійснювала. Дані карти не передавала нікому.
Прошу пояснити мені, як з карти на якій закрита оплата в інтернеті та виключена подвійна конвертація відбулося списання?
04.09. звернулась у ваш чат. Де ваш співробітник обіцяв мені оформити заяву на повернення коштів. Але потім просто похамське заігнорив мене і все. Наступні спроби визвати оператора закінчилися ігнором.
Прошу розібратися в даній ситуації. І пояснити чому мене ігнорують. Та створити заяву на повернення коштів.
Приватбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 14:02
Добрий день!
Перепрошуємо за дану ситуацію. Ми проведемо роботу з фахівцем, щоб уникнути такого в майбутньому. Наші колеги зателефонують вам для подачі заявки на повернення коштів.
Що ж до оплати з картки, зазначимо, що така операція можлива лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені на сторонньому сайті.
Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі чинників. Якщо оплата не є ризиковою інтернет ліміт для неї не потрібен і не буде задіяний при проведенні платежу.
Klasters 5 сентября 2022, 11:42
Отделение по адресу: Киев, ул. Бориспольская, 9
Депозит оформлений на пенсіонерів, яких фізично не було в країні й тим більше не було доступу до контактного номеру телефону. Тільки повернулися та незважаючи на військовий стан (срок депозиту був закінчений 27.08 та вже автоматично продовжений!) — депозит не віддають! Звернулися в банк, щоб забрати кошти — а в банку завили що вже депозит автоматично продовжено та забрати кошти можна тільки після закінчення нового терміну! Сьогодні тільки 6-ий робочий день після закінчення терміну!
Приватбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 12:48
Добрий день!
Якщо у клієнта оформлено строковий вклад то умовами договору передбачено, що банк надає підвищену відсоткову ставку, при цьому розірвання вкладу доступно лише за строком. Подати заявку на розірвання такого вкладу можна протягом 5-ти днів з дати його закінчення. Це можна зробити в Приват24 в тому числі знаходячись закордоном. Якщо у клієнта є труднощі з доступом до фінансового номеру наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку залюбки допомагають зі зміною фінансового номеру на закордонний, що дає змогу клієнту проводити операції дистанційно будучи закордоном.
Проблема решена
IrinaShul29 4 сентября 2022, 16:57
Не могу уже 2,5 аса зайти в свой онлайн — банкинг!!! Сейчас заграницей, не могу связаться с оператором! Приходит смс — код так поздно, что пишет, он неверный, или же приходит быстро, но все равно пишет, что неверный!!! Вы что уже мои деньги там покрали, что я не могу зайти в банк??? ну и мошенники! не ожидала, что в войну родной банк запустит лапу ко мне в карман!!! Беспредельщики!
Приватбанк
Ответ банка
4 сентября 2022, 18:26
Добрий вечір!
Банк одразу формує та відправляє смс на ваш номер. Радимо звернутись до мобільного оператора для вирішення питання зі швидкістю доставки повідомлень на ваш номер.
Наразі, на жаль, не бачимо спроб звернення в підтримку з вашого номеру.
Зазначимо, що підтвердити вхід в Приват24 можна різними способами. Ви можете зачекати при вході в акаунт доки система запропонує обрати «інший спосіб». Якщо при цьому у вас виникають складності, то наші колеги в чаті на сайті https://privatbank.ua/ радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт.
Проблема решена
annpakhno1 4 сентября 2022, 16:11
Я сделал перевод на карту другого банка в сумме 1400.00, платеж прошел. Получатель мне написал что его карту ограничили 5 мин назад и он больше не может ею пользоваться, денег нету. Я сражу же набрал 3700, сказали что в течение 3 дней деньги вернут, прошло время, денег нету. Звоню снов, ответ «обратитесь в полицию». Обслуживание на «высоком уровне». Раньше были такие ситуации с платежами, деньги возвращали в течение 15 мин. Плюс ко всем пришлось открыть карту онлайн, бо старую заблокировали.
Приватбанк
Ответ банка
4 сентября 2022, 18:19
Добрий вечір!
За вашим дорученням банк провів платіж, який ви створили, та відправив кошти на вказану вами картку. Кошти відправлені на картку отримувача. В подібній ситуації, банк не має правових підстав для примусового повернення платежу, а якщо це платіж на картку іншого банку, то й технічна можливість розпоряджатись цими коштами відсутня, адже вони в такому разі знаходяться на рахунках іншого банку і можуть бути повернені саме банком отримувача за його зверненням.
Наші колеги перевірять коректність наданої вам консультації та зв'яжуться за результатом перевірки.
Проблема решена
RuslanDanylchuk 4 сентября 2022, 12:42
Знаходимося на окупованой території нам не платять другий місяць заробітню платню державна організація хоч ми працюємо, звернувся до банку щоб надали кредитні канікули банк відразу відреагував і списав всі кошти з дебітової картки, спілкуватися відмовляється виставив заборгованість на місяць вперед на списання. Мені соромно що Я обслуговувюся в такому національному банку.
Приватбанк
Ответ банка
4 сентября 2022, 15:21
Добрий день!
Списання з рахунків на погашення простроченої заборгованості відбувається згідно Умов та Правил надання банківських послуг розміщених на сайті банку https://privatbank.ua/terms. Щоб уникнути такого списання достатньо своєчасно вносити щомісячні платежі та не виходити на прострочення.
Розуміючи всю складність ситуації банк з самого початку приймав ті чи інші рішення, які були покликані знизити кредитне навантаження на клієнтів і полегшити погашення заборгованості. Також наш Банк пропонував влітку нашим клієнтам додаткові умови по сплаті щомісячних платежів та зменшену відсоткову ставку по кредитній картці.
Проблема решена
Olcherkasov 4 сентября 2022, 7:19
Я моряк, работаю заграницей. Обслуживают в VIP. 3 раза заказывал валюту для снятия и 3 дня подряд подучил отказ. Приватбанк просто не выдает личные средства. Знаю много моих коллег давно перешли в другие банки, там и за обслуживание счетов и за обналичку процент ниже. Наверно мне прийдется последовать их примеру.
Приватбанк
Ответ банка
4 сентября 2022, 12:11
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності. Наші колеги перевірять інформацію та зв'яжуться з вами.
Проблема решена
SerGor 3 сентября 2022, 19:21
Здравствуйте. 03.09.22 в 18:44 при обращении в Телеграмм -чат приватбанка с пожеланием по отображению курса £/грн в описании платежа при снятии наличных с гривневой дебетовой карты за рубежом (скриншоты переписки и платежей разных банков предоставлю ниже), оператор отказался принимать пожелания и посоветовал написать данное пожелание в чате приложении или настольного ПК.
Однако, в общении с НОРМАЛЬНЫМИ банками (А-Банк, МоноБанк и др.) в Телеграмм-чате все отлично принимается и решается.
БОЛЬШОЕ ПОЖЕЛАНИЕ приватбанку:
1) в описании платежа пишите реальный курс на момент выдачи наличных как это сделано в приложениях НОРМАЛЬНЫХ банках (МоноБанк, А-Банк — скрины имеются), а не заставляйте людей считать на калькуляторе Ваш курс. И не говорите, что это зависит от платежной системы (Виза, Мастер): А-Банк пишет курс в описании платежа как по Визе так и по Мастеру
2) Принимайте заявки на улучшение работы банка в Мессенджерах, в приложении и НПК (настольный ПК) версии, не ограничивая клиентов рамками уведомлений для улучшения работы и так не сильно качественного и не развивающегося банка (((. Спасибо.
Приватбанк
Ответ банка
4 сентября 2022, 12:06
Добрий день!
Фахівець підтримки при вашому зверненні одразу наголосив, що через технічну особливість при зверненні з месенджеру фото/скріншоти завантажені вами не відобразяться в чаті оператору. Ми завжди відкриті для пропозицій клієнтів по покращенню наших сервісів і тому вам був запропонований варіант при якому ми зможемо отримати скріншоти, які ви навели в якості прикладу. Чат на нашому сайті або в Приват24 працює 24/7. За зверненням в чат фахівці мають змогу зафіксувати відповідну пропозицію по покращенню сервісу чи послуг.
Що ж до курсу, зазначимо, що він доступний у відкритому доступі на нашому сайті та в Приват24. Також на сайті pb.ua є конвертер, який дозволяє ще до проведення операції та без підрахунків з вашої сторони отримати необхідну інформацію ввівши суму та обравши валюту з якої і в яку необхідно здійснити конвертацію.
Проблема решена
pacmen01 3 сентября 2022, 12:35
Вчера у меня списало с дебетовой карты 27$. Без никаких подтверждений операций. На карте сейчас -800грн. Банк утверждает, что списание произошло по операции, которая была месяц назад.

То есть, как утверждает банк. Сначала было списание денег по операции (оплата счета в кафе), потом эта сумма вернулась, а через месяц деньги списались повторно. При этом:

1. Выписку предоставить не могут. Говорят, что выписка будет через 24 часа по данной операции. На запрос квитанции, ответили, что у них информации по этому платежу. Тогда откуда они узнали, что списание произошло по конкретной операции? А если знают, то почему не предоставляют квитанцию по просьбе клиента?

2. Утверждают, что по данным операциям (обычный счет в кафе) была резервация суммы, потом они вернули эту сумму и через месяц списали повторно. При этом без каких либо уведомлений. Просто -800 грн на счету.

3. В выписках по карте нет возврата этой суммы, на что я получил ответ, что возврат платежей не отображается в выписках. Это не так. По любым другим возвратам я могу увидеть инфо в выписках.

4. Ни один сервис не может списать с ДЕБЕТОВОЙ карты деньги загнав ее в минус. Всегда, когда сервис пытается снять деньги, а на карте не хватает денег, пишет, что операцию отклонено.

На следующий день разговариваю с подругой. У нее такая же история. Приват списал у нее 650 грн. загнав ДЕБЕТОВУЮ карту в минусовый счет.

Приват банк — мошенник. Обворовывает своих клиентов. Никогда и ни за что не пользуйтесь этим банком. Это стыдно, чтобы во время войны воровать у своих клиентов деньги. При этом оставаться безнаказанным.

Если с вами произошло подобное — освещайте такие истории в интернете, где только сможете! Пусть люди видят. Чем больше таких историй будет в интернете, тем быстрее справедливость восторжествует!
Приватбанк
Ответ банка
3 сентября 2022, 14:40
Добрий день!
На картці може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті та на момент авторизації, коштів було досить для оплати, але сайт відразу не підтвердив списання зарезервованої суми, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації, овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його згідно вимог платіжної системи.
Інформація по овердрафту зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
Додатково, ваше питання було розглянуто та по результату ви були сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
Alllex8585 3 сентября 2022, 9:38
Я-ФЛП, держу маленький продуктовый магазинчик, в Привате счет и услуга эквайринга.
01.09.2022 было 2 покупки на 10000.00, Приват посчитал эти операции, рисковыми, и не зачислил мне средства на счет.Вопрос: причем тут я??? Мне, что у всех теперь клиентов, которые расчитываются картой требовать происхождение средств??? За 02.09. тоже нет средств — теперь они даже не знают причины.Получается банк, прикрываясь финмониторингом просто украл у меня мои деньги.
P. S.02.09. в Сильпо покупал товар 10 одинаковыми чеками, почему тогда Сильпо не заблокировали, подозрительные ж операции.
Приватбанк
Ответ банка
3 сентября 2022, 10:08
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
lusja 2 сентября 2022, 21:23
Я жила в Краматорске, Донецкой области, в Украине. Когда было всё хорошо до войны оформила универсальную карточку кредитную. Когда в 2022 началась война закупила на неё продукты. Теперь долги. Раньше была процентная ставка 1,7% в месяц, а теперь 3,5 %. Да я осталась в городе Краматорске. Город постоянно под обстрелами. Разрушены дома, школы, техникумы. Все заводы закрыты. Работы нет. Я осталась без работы. Выехать не за что, хоть мэр и говорит эвакуируйтесь. Источника дохода нет. Выживаю за счет гуманитарной помощи. Как платить?
Приватбанк
Ответ банка
3 сентября 2022, 9:37
Добрий ранок!
Ми розуміємо цю ситуацію та хочемо зазначити, що повернення до стандартних умов дозволить ще більше підтримувати кредитування наших клієнтів та економіку України. Дозволить створювати нові можливості в кредитуванні нашим клієнтам. При цьому наш Банк один з небагатьох, який пропонував влітку нашим клієнтам додаткові умови по сплаті щомісячних платежів по кредитній картці, а зараз ми повертаємося до стандартних умов.
З повагою, ПриватБанк.
Олексій Герасименко 2 сентября 2022, 21:10
Останнім часом в телеграмі з’являються боти, які містять персональні дані українців з баз Приватбанку, де я сьогодні теж знайшов свої данні і не тільки свої а і знайомих та родичів, приват дирявий банк, щей і кодові слова позливали навіть, прийдеться змінювати паспорт на id картку, електронну пошту та фінансовий номер і не мати більше діла з приватбанком
Приватбанк
Ответ банка
3 сентября 2022, 10:05
Вітаємо!
АТ КБ «ПриватБанк» — є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для захисту персональних даних у банку проводиться ряд дій, які запобігають подібним ситуаціям.
Хочемо наголосити, що ми високо цінуємо вашу довіру та вибір АТ КБ «ПриватБанк» для здійснення банківських операцій.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Igortverdoi 2 сентября 2022, 19:42
Відповідь на запит оперативна, інформаційна та корисна
Приватбанк
Ответ банка
2 сентября 2022, 20:40
Вітаємо!
Стараємось для Вас!
Проблема решена
vadim2020 2 сентября 2022, 19:28
01 сентября 2022 года я пытался снять сумму 3000 грн в банкомате CAOD1346. а получил на руки 1200 грн. Обратился в банк с заявкой вернуть деньги. Банк отказал в возврате средств обосновав, что списания не было. От дальнейшего расследования банк отказывается. Обращался неоднократно.
Приватбанк
Ответ банка
2 сентября 2022, 19:56
Вітаємо!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату перевірки ви будете сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
bogdantur 2 сентября 2022, 18:47
Двічі списали кошти за покупку у розетці.

У виписках у веб кабінеті, чітко видно, що списання відбулося двічі. Я скинув скріншоти саппорту банка, а мені раз за разом повторювали, що це нормально і списання відбулося лише раз.

Єдине що мене збентежило, так це те, що доступна сума, яку я мав на картці була зменшена двічі.
28-го серпня і 2 вересня, ті ж самі суми.
Сума доступна до мого використання, зменшувалася двічі, на одну і ту саму величину: 2 973.00

В підтримці, мені запропонували сформувати виписку по рахунку та зробити селфі аби її отримати, я відмовився, бо вже був дуже розчарований.
Потім виявилося, що цю виписку я сам можу сформувати в кабінеті але з того документа взагалі нічого не зрозуміло.

Це стало останньою краплею.

В мене таке враження, що держ сектор як Медуза Горгона, на що не подивиться, то все камінням стає, нажаль, так само і з приватом.

Нікому не раджу ставати клієнтом цього банку. Рано чи пізно подібна ситуація торкнеться і Вас.
Приватбанк
Ответ банка
2 сентября 2022, 19:45
Добрий вечір!
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату перевірки ви будете сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
Александр Иванов 2 сентября 2022, 18:29
Банком пользуюсь давно. Особых проблем нет. Но периодически банк начинает делать проверку абонента в приват 24.вводишь логин и пароль и начинается самое интересное. Получите звонок с банка на украинский номер. Других способов проверки не предусмотрено. Пытался перевести финансовый номер на английский номер, согласно инструкции банка все вводиться, но смс жду уже третий месяц. Пробовал раз пять тоже самое. Сделайте какое то другое подтверждение или через почту или через другие мессенжеры. Это просто издевательство. Если карту заблокируют, то надо ехать на Украину и её разблокировать. Пытались снять деньги с карты когда был низкий курс, банк начал требовать смену пинкода. Только курс поднялся уже ничего не требует.
Приватбанк
Ответ банка
2 сентября 2022, 19:34
Вітаємо! 
Банк надає можливість увійти в Привати24 різними способами. Якщо у вас відсутній мобільний зв'язок, то зачекайте при вході доки система запропонує обрати інший спосіб". Якщо при цьому у вас виникають складності, то наші колеги в чаті з радістю допоможуть вирішити питання.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝