Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
irinadud
irinadud
17 июля 2020, 14:04
Добрый день! На мою карту поступил денежный перевод от неизвестного лица. Могу ли я эту сумму вернуть по Приват 24 или мне необходимо обратиться в отделение Привабанка?
Приватбанк
Ответ банка
17 июля 2020, 15:01
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Anastasia1601
Anastasia1601
17 июля 2020, 13:50
Анастасия
Добрый день. Пытаюсь перевести деньги на свою карту с другого банка, мне пишет ошибку, что платёж отклонён банком получателя и превышен какой-то лимит. Что за лимит и что делать в таком случае?
Приватбанк
Ответ банка
17 июля 2020, 13:53
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
0965137882abc
0965137882abc
16 июля 2020, 14:02
Наталія
Чому в приват 24 вимагають підтверджувати номер телефону, який був вже зареєстрований як фінансовий. Можливо були спроби взлому приват 24? Я цей номер в інтернеті вводила на різних сайтах і давала чужій людині телефон на деякий час. Можливо задля безпеки зробити фінансовим інший номер?
Приватбанк
Ответ банка
16 июля 2020, 14:52
Вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас та вирішити питання. Для ідентифікації і уточнення питання ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
0965137882abc
0965137882abc
16 июля 2020, 13:29
Наталія
Чому при вході в приват24 після введення номера фінансового телефона, з'являється таке повідомлення:
Запит відхилено. Задля безпеки фінансових операцій Вам необхідно підтвердити номер телефону в банкоматі, в терміналі самообслуговування або у відділенні.
Подзвонити на гарячу лінію з цього телефону також не можна. Кажуть, що номер не зареєстрований, хоча він раніше був зареєстрований.
Приватбанк
Ответ банка
16 июля 2020, 13:40
Добрий день!
Ви можете підтвердити номер телефону в банкоматі або терміналі ПриватБанку.
Для цього досить вставити картку, після чого ввести її PIN-код. У меню: Налаштування — Вказати основний (фінансовий) телефон, введіть Ваш номер телефону, який бажаєте зробити фінансовим і підтвердіть операцію.
mixiv
mixiv
16 июля 2020, 5:49
Здравствуйте. Выплатил полностью ипотечный кредит. В течении какого времени приватбанк обращается к госрегистратору, снимает запрет на отчуждение с квартиры после выплаты ипотеки и делает ли он это самостоятельно, без моего участия?
Приватбанк
Ответ банка
16 июля 2020, 9:42
Доброго ранку!
Відповідно до чинного законодавства заборону відчуження нерухомого майна знімає нотаріус на підставі отриманого повідомлення установи банку про погашення кредиту та припинення іпотечного договору. Заборону може зняти нотаріус, який посвідчував договір іпотеки, або будь-який інший нотаріус за місцезнаходженням нерухомого майна в межах області.
Для отримання документів для нотаріуса для зняття заборони Ви можете звернутись до підтримки банку.

Rooman111
Rooman111
16 июля 2020, 1:51
Здравствуйте, скажите пожалуйста, я на личные сбережения купил «титульных знаков» webmoney, иногда я их покупаю и продаю, сейчас банк требует документы о происхождении средств, что мне вам предоставить? Выписка о движении средств с кошелька вам не подходит. Что мне можно ещё предоставить я не понимаю.
Приватбанк
Ответ банка
16 июля 2020, 9:32
Доброго ранку!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
В даному разі, Ви можете надати документи згідно яких були отримані кошти, які в подальшому використані для придбання титульних знаків.
Для вирішення питання Ви можете надати в банк документи про походження коштів, такі як:
— довідка з місця роботи про середньомісячний/сукупний дохід за останній рік (роки);
— та/або довідка про розмір щомісячної пенсії/допомоги/компенсації/ матеріального забезпечення за останній рік (роки);
— та/або документи, що підтверджують оплату праці фізичної особи від роботодавця в натуральній формі за останній рік (роки);
— та/або довідка з місця роботи за сумісництвом про середньомісячний/ сукупний дохід за останній рік (роки);
— та/або декларація про майно, доходи, витрати и зобов'язання фінансового характеру за останній податковий період (періоди);
— та/або договір купівлі/продажу житлового або нежитлового приміщення, що належить клієнту на праві власності (з наданням правовстановлюючих документів);
— та/або договір купівлі/продажу рухомого/нерухомого майна, що належить клієнту на праві власності (з наданням правовстановлюючих документів);
— та/або документи, що підтверджують отримання винагороди від використання інтелектуальної власності (авторські гонорари, винагороди тощо);
— та/або документи про отримання страхової суми за договором страхування, виграшу в лотерею, набуття права на скарб;
— та/або документи, що підтверджують отримання винагороди за договорами цивільно-правового характеру та ін.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Ми завжди раді допомогти та надати вичерпну консультацію нашим клієнтам.
45751484
Володька Куць
15 июля 2020, 10:39
Володька
Неможу зайти в приват24 заблоковано і карта також заблоковано що робити коли за кордоном
Приватбанк
Ответ банка
15 июля 2020, 11:12
Вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас та вирішити питання. Для ідентифікації і уточнення можливості розблокування ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
alina1986A
alina1986A
14 июля 2020, 13:45
Алина, Киев
Объявлена программа кредитования жилья под 9,9% но по факту сотрудники Приват банка информируют, что только избранные 20 % клиентов имеют такие привилегии, имея существенные фин. обороты, но нигде это официально не прописано,
т.е. каждый человек имеет право воспользоваться этой программой, но по факту это совсем не так. 
Несправедливо
Приватбанк
Ответ банка
14 июля 2020, 15:33
Добрий день!
Оформити договір за програмою 'Іпотека під 10%' можуть сумлінні позичальники, які отримують зарплату на картку ПриватБанку, без активних прострочень і програм реструктуризації/кредитних канікул.
З повагою, ПриватБанк.
53796802
Артур Шуляк
14 июля 2020, 1:17
Артур
Когда вы уже начнете работать нормально??? Уроды вы кончаные
Приватбанк
Ответ банка
14 июля 2020, 9:52
Добрий ранок!
Розуміємо Ваші емоції. Дана ситуація склалася вналсідок непогоди, через що банк не міг спрогнозувати це та попередити заздалегідь.
Наші спеціалісти швидко зреагували на ситуації і відновили роботу системи банку, що дало змогу користуватися сервісом з 02:30.
Liliasor2303
Liliasor2303
13 июля 2020, 19:56
У послугах немає графи« отримати квитанцію», що робити?
Приватбанк
Ответ банка
13 июля 2020, 19:58
Дана опція доступна в веб версії Приват24 https://privat24.ua/.
З повагою, ПриватБанк.
Liliasor2303
Liliasor2303
13 июля 2020, 19:07
Отлата проходила за номером телефону, коли заходжу у платежі приват24, воно видає лише реквізити, але не квитанцію, що робити?
Приватбанк
Ответ банка
13 июля 2020, 19:31
Отримати квитацію можна за допомогою Приват24 саме в меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Отримати квитанцію».
З повагою, ПриватБанк.
Liliasor2303
Liliasor2303
13 июля 2020, 18:51
Доброго дня, оплачувала за навчання на касі, квитанцію віддала в університет, забула зробити копію, можна якимось чином отримати копію квитанції?
Приватбанк
Ответ банка
13 июля 2020, 18:53
Добрий вечір!
Якщо платіж проводився з авторизацією карткою чи телефоном квитацію можна отримати в Приват24 меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Отримати квитанцію» або в терміналі самообслуговування ПриватБанку.
З повагою, ПриватБанк.
lubovz
lubovz
13 июля 2020, 18:03
lubovz
спосіб підтвердження оплати в приват24 — пароль?
Про який пороль йде мова???
Приватбанк
Ответ банка
13 июля 2020, 18:52
Добрий вечір!
Для підтвердження операції необхідно ввести статичний пароль від Приват24 або одноразовий пароль із повідомлення. Це буде зазначено при підтвердженні.
З повагою, ПриватБанк.
Neepy
Neepy
13 июля 2020, 14:47
Александра
Здравствуйте! Появилась такая проблема с картой «универсальная». Была по ней просроченность и было написано, что до полного погашения кредита нужно пополнить карту на 244 грн, пополнила на 250 грн. Но сейчас пишет, что до полного погашения нужно ещё 6 грн. Как это понимать? Просто не обновилась информация?
Приватбанк
Ответ банка
13 июля 2020, 15:20
Добрий день!
Хочемо звернути Вашу увагу, що сума до повного погашення включає в себе відсотки за користування кредитним лімітом та саму заборгованість по картці. Тому сума заборгованості може відрізнятись від суми до повного погашення. Окрім того, варто розуміти, що відсотки розраховуються окремо за кожен день, тому сума до повного погашення сьогодні відрізнятиметься від тієї, яка була декілька днів тому.
У разі виникнення додаткових питань, Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
KatarinaDorofee
KatarinaDorofee
12 июля 2020, 23:56
На одном интернет-сайте пытались пополнить счёт, но не получилось, выбило ошибку, после чего в Приват24 пришло смс с номером: +380567161131. Сказали позвонить на него, и подтвердить. Трубку подняла женщина. Задавала некие вопросы о дате рождения и прочее. После чего сказала в течении 15 минут зайти в Приват24. На протяжении этого времени пытались зайти… но ничего не получается. Пишется лишь что: нужно подтвердить финансовый номер!
Приватбанк
Ответ банка
13 июля 2020, 7:56
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
66348837
Николай Мызников
11 июля 2020, 13:30
Николай
День добрый.Ответьте, пожалуйста, на заблокированную карту могут просто поступать денежные средства?

Приватбанк
Ответ банка
11 июля 2020, 14:19
Добрий день.
В терміналі самообслуговування можна поповнити заблоковану або прострочену карту. При цьому на екран терміналу виводиться попереджувальне повідомлення: «Зверніть увагу! Ваша карта заблокована або термін її дії закінчився. Для розблокування або перевипуску картки зверніться до найближчого відділення ПриватБанку». Нижче повідомлення розміщена кнопка «Все одно поповнити».
Регламент зарахування коштів на заблоковану або прострочену карту становить від 1 до 3 днів.
Olga4020
Olga4020
10 июля 2020, 10:46
Ольга, Харьков
Уже более 2-х месяцев не открываются вкладки «Мои платежи» и «Регулярные платежи» в Приват 24. Что делать?
Приватбанк
Ответ банка
10 июля 2020, 11:31
Добрий день!
Дозвольте нам детальніше розглянути Ваш випадок. Для уточення інформації ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Kontik2020
Kontik2020
9 июля 2020, 19:28
Заровняя Татьяна, Доброполье
Здравствуйте.Я клиент ПриватБанка, где имею зарплатную карту, заблокированную частным исполнителем ПавелкивТ.Л. По решению суда от 04.06.2020г арест с моих счетов должен был снят.Частный исполнитель отправила Постановление об отмене ареста в ПриватБанк 23.06.Так же исполнитель попросил у меня банковские реквизиты для возврата мне судебного сбора. По истечении 30 календарных дней после суда, я 06.07. обратилась в отделение ПриватБанка по адресу: г.Доброполье, Молодёжный,3 с просьбой принять к исполнению решение суда, вступившее в законную силу 04.07.2020г.На что управляющая банка Савостьянова Юлия Андреевна отказалась принимать мое заявление и посоветовала мне съездить самой в г.Киев к частному исполнителю и взять Постановление об отмене ареста.После этого отвезти в г.Днепропетровск в юридический отдел банка решение суда и Постановление.На эти советы я вызвала в банк полицию для зафиксирования отказа управляющей о принятии моего заявления и исполнения решения суда.Позже мне 09.07.поступил звонок от оператора и сообщили, что банк не получал ни Постановления, ни решения суда.После такого облуживания я склонна верить исполнителю, а не сотрудникам банка!!! Я не могла придумать сообщения от исполнителя, напечатать себе решение суда! Я ПРОШУ разобраться в этой ситуации и помочь в решении проблемы! Или проще оставить клиента с проблемой и лишиться его? Спасибо.
Приватбанк
Ответ банка
9 июля 2020, 20:04
Добрий вечір!
Дозвольте пояснити, що ПриватБанк є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації ми звернулись до Вас в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
aspol
aspol
8 июля 2020, 21:59
Добрий день! 26 червня вносив торгову в термінал виручку трьома сумами. Дві суми термінал прийняв нормально і видав квитанції, на третій сумі термінал завис, видав повідомлення про збій, при цьому повернув частину грошей, а 35тис грн залишилось в терміналі. Я зателефонував на тел 3700, розповів ситуацію у всіх подробицях, на всі питання про час, картку, ПІБ і всі задані мені питання відповів. На питання куди зарахувати кошти, сказав, що не має значення, можна на розрахунковий, можна картку.Оператор сказала, що заявка прийнята не турбуйтесь, проведеться інкасація і кошти будуть повернуті, що вам прийде смс-повідомлення. У вівторок, 30червня, кошти на рахунок все ще не поступили і я вирішив ще раз зателефонувати на 3700. Там оператор сказала, що моя заявка все ще «в роботі», мусите чекати.Я попросив, щоб мені хоч скинули номер тої заявки, а то від 26,06 ,2020 мені так ніякого повідомлення і не прийшло. Дівчинка щось там відключилась, а коли включилась знову, то назвала номер і сказала, що вона реєструє заявку на розгляд. Я здивувався, як це — на розгляд? вона ж і ще 26 червня мала бути прийнята? На що дівчинка відповіла, що то були вихідні і щось там затягнулось, але вже точно все прийнято, чекайте на повідомлення. Я чекав… Нарешті 7липня о 10,00 отримав смс-ку, що все гаразд, 35тис грн повернуті на мою картку. Зайшов в приват — на картці грошей нема. І через кілька хвилин приходить нове смс — гроші не знайдено… Я знову набираю 3700… там нова дівчинка щось пробує розібратись, просить почекати, нарешті каже, що все ОК, гроші будуть зараховані протягом дня, що там щось із заявками, десь там щось наклалось одне на одне. Але… ні в кінці вчорашнього дня, ні сьогодні зранку, 8 липня, ніяких коштів повернуто не було. Я знову набираю 3700… де мені нова дівчинка здивовано повідомила, що моя заявка відхилена і ніяких коштів ніхто і не збирався повертати. Я дав нову заявку.., але… щось у мене нема вже надії ((
Приватбанк
Ответ банка
9 июля 2020, 10:07
Добрий день!
Приносимо свої вибачення за завдані незручності.
На даний момент очікується проведення та звірка результатів інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені в термінал та визначити їх суму. Ми додатково повідомимо Вас за одним із каналів комунікації про результат.
З повагою, ПриватБанк.
Ilya2001
Ilya2001
8 июля 2020, 18:19
Рязанцев Илья, Каменское, Днепропетровская обл.
Здравствуйте. Уже несколько месяцев как обнаружил, что моя карточка заблокирована. Обращался в отделения приват банка по адресам
просп. Металлургов, 4-Б и просп. Шевченко, 18 г. Каменского с просьбой разблокировать счет или хотя бы объяснить ситуацию. Ничего добиться так и не удалось. Никаких незаконных операций с карточкой не проводилось. Прошу разобраться на каком основании заблокирован счет и вернуть к нему доступ. В противном случае, буду обращаться в суд…
Приватбанк
Ответ банка
8 июля 2020, 19:27
Доброго вечора!
Дозвольте зазначити, що раніше з Вами зв'язувався співробітник банку для пояснення ситуації.
На жаль, на даний момент між Вами і банком обмежена співпраця.
Переглянути дане рішення можливо за рішенням суду.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка