Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Ann0208
Ann0208
17 августа 2020, 18:01
Добрий день, хотіла дізнатися, при зарахуванні на карту доларів з Молдови, який % конвертування?
Приватбанк
Ответ банка
17 августа 2020, 18:27
Доброго вечора!
Комісія за конвертацію коштів в банку відсутня.
Детально ознайомитись з тарифами карток ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty, обравши необхідну картку.
CHTODELAT
CHTODELAT
17 августа 2020, 14:17
Александр
Пытался перечислить деньги со своей карточки Приватбанка на свою же карточку только другого банка. Карточка привязана в Приватбанке. Оператор начал задавать вопросы. Видимо где то ответил не правильно. Операцию заблокировали, но в добавок заблокировали и номер финансового телефона. Теперь никуда не могу ни войти ни позвонить в Приватбанке. Последний вопрос был о марке телефона! Да, когда выдавалась карточка, была другая марка телефона, но это же было 5 лет назад. Теперь надо куда идти, чего то делать. А если мне недоступны, ни терминал, ни отделение Приват, что делать?
Приватбанк
Ответ банка
17 августа 2020, 14:42
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації.
EugeneNev
EugeneNev
15 августа 2020, 20:47
Eugene, Винница
Здравствуйте! Стал жертвой мошенницы номер карты (5375 4141 2226 9292) Представилась как Юля. Перевел деньги за товар но так его не получил (1200грн, частями) Есть ли возможность вернуть средства или заблокировать карту?
Приватбанк
Ответ банка
16 августа 2020, 8:29
Добрий ранок.
Нам дуже прикро, що Вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Змушені констатувати, що оскільки Вами особисто були перераховані кошти третій особі, дані відносини класифікуються як цивільно-правові, і, отже, знаходяться поза зоною відповідальності банку. Наполегливо рекомендуємо з відповідною заявою звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
nikolj424
Николай Черкасов
15 августа 2020, 14:02
Николай, Славянск.
На карточку 473****8007 до сих пор не поступили социальные /льготные/ выплаты пенсионного фонда за май- август месяцы. Убедительна просьба помочь.

Приватбанк
Ответ банка
15 августа 2020, 14:47
Добрий день!
Радимо переглянути виписку по картці у вашому особистому кабінеті Приват24. У разі додаткових запитань – зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
ElenaRubl
ElenaRubl
15 августа 2020, 11:13
Олена, Харків
Доброго дня! Мною, на офіційному сайті готелю Sentido Orka Lotus Beach в розділі бронювань (сторінка https://sentidoorkalotusbeach.hweb.com) була проведена попередня оплата броні на проживання в вищевказаному готелі шляхом переказу грошових коштів з моєї картки Приват 4149439315410583 на рахунок готелю. Точна дата і час транзакції 3.08.2020, 19:13. Переказ був здійснений шляхом заповнення платіжної форми із зазначенням імен на які бронюється номер, даних моєї банківської картки та адреси електронної пошти для підтвердження броні. Після заповнення платіжної форми, мені прийшло підтвердження про успішне списання грошових коштів з моєї картки 4149439315410583, проте підтвердження броні від готелю на вказану адресу електронної пошти не надійшло. Після очікування підтвердження ми вирішили зв'язатися з готелем для уточнення причини неодержання підтвердження броні, для чого 6.08.20 подзвонили до відділу бронювань готелю за вказаним на сайті телефоном, де нам повідомили що нічого не знають про надходження грошових коштів і порадили написати лист на адресу технічної підтримки готелю. 6.08.20 ми написали лист на адресу техпідтримки, в якому прикріпили електронну виписку з переказу грошових коштів на рахунок готелю, на яке отримали відповідь, що кошти на рахунок готелю не надходили, тому бронювання не підтверджено. 7. 08.20 ми ще раз написали лист в техпідтримку готелю з проханням уточнення інформації про надходження грошових коштів з бронювання, на яке отримали відповідь, що платіжний документ був направлений в банк, але відповіді про отримання грошей ще не надійшло. 14.08.20 ми знову зателефонували в готель і знову написали на адресу техпідтримки готелю з проханням про отримання інформації про грошовий переказ, однак і цього разу ми отримали відповідь що грошові кошти за бронювання на рахунок готелю не надходили. Я звернулася у відділення Приватбанку із заявою на повернення коштів № 1287460. Які терміни роз
Приватбанк
Ответ банка
15 августа 2020, 13:02
Добрий день!
Ваша заявка прийнята в роботу. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
28981650
Оксана Морська
14 августа 2020, 22:45
Оксана
Доброго вечера. Користуюсь картками Приват Банка голд. Кредитний ліміт був 23000, кошти повертала з відсотками.
Тепер кредитний ліміт став 0. Як відмовитись від картки голд бо не маю бажання сплачувати ще по 20 грн за кожну картку в місяць? Часу на їзду по банках немає. Якщо таке ставлення то вистачить і простої картки.
Приватбанк
Ответ банка
15 августа 2020, 9:17
Добрий ранок!
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому.
Щоб відмовитися від участі у «Gold» клубі — необхідно закрити усі золоті картки.
Ви можете закрити картку в Приват24, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Закрити картку — Подати заявку.
Chumakliudmila
Chumakliudmila
14 августа 2020, 20:52
Людмила, Варшава
Здравствуйте, я сейчас нахожусь заграницей, моя карточка заблокирована так как я 3 раза ввела неправильный пин. Как можно разблокировать карту не используя Приват 24(пробывала-не получилось)?
Приватбанк
Ответ банка
15 августа 2020, 9:13
Добрий ранок!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб допомогти у вирішенні питання.
galys23
galys23
14 августа 2020, 15:48
Здравствуйте! Я с карточки ПУМБ на карточку привата перевела дениги пользовалась iPay.ua деньги не пришли как можно проверить правильность перевода и в какой срок должны поступить деньги на карту правата
Приватбанк
Ответ банка
14 августа 2020, 16:15
Добрий день!
Для перевірки успішності та уточнення регламенту проведення платежу, здійсненого через сторонній сервіс, рекомендуємо звернутись в підтримку даного сервісу.
4I4a
4I4a
13 августа 2020, 20:28
Arsenii
Здравствуйте, заказал карту по курьерской доставке, но не получается забрать, что делать?
Приватбанк
Ответ банка
14 августа 2020, 7:57
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації.
Larisa702
Larisa702
13 августа 2020, 17:14
Лариса
Добрый вечер, скажите пожалуйста, я Вам уже писала по этому поводу, у меня заблокирован доступ к карточкам, наложеный внутришний арешт и Вы мне написали обратится в выконавчие службы, но у меня там ничего нет и есть справка об этом… Что мне делать, мне нужна карта для выплат, а никак… Может так быть, что служба безопасности заблокировали из-за частых смс о снятиях денег из интернета…
Подскажите как быть…
Приватбанк
Ответ банка
13 августа 2020, 18:25
Доброго вечора!
Ми звернулись до вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації за вашим рахунком.
Olga2
Olga2
13 августа 2020, 16:28
Здравствуйте! Если пенсионер в течение шести месяцев не проводит расходные операции по пенсионной карточке (не снимает деньги), сообщает ли об этом Приватбанк в органы Пенсионного Фонда и блокируется на этом основании его карта?
https://i.factor.ua/law-76/section-466/article-9742/
Приватбанк
Ответ банка
13 августа 2020, 16:36
Добрий день!
Банком не здійснюється блокування Картки для виплат через те, що клієнт, на даний час, її не використовує.
Блокування рахунку може бути здійснено за бажанням клієнта, або ж у передбачених законом випадках.
MarkITzer0
MarkITzer0
13 августа 2020, 9:56
Доброго дня. Маю заблоковану (застрягла в банкоматі, прийшлося блокувати) карту універсальна. На гарячій ліній сказали що я можу перевипустити фізичну карту з реквізитами і балансом заблокованої карти. Таке питання: чи можливо перевипустити digital версію заблокованої картки (реквізити, баланс) через приват24?
Приватбанк
Ответ банка
13 августа 2020, 10:24
Доброго ранку!
Так, ви можете перевипустити картку на digital.
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.

Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.

Зазначимо, що як при перевипуску картки на нову пластикову картку, так і при перевипуску на digital картку, реквізити картки будуть нові. Ви можете отримати реквізити для отримання платежу на вашу картку в Приват24, в меню: 'Усі послуги — Інфо — Мої реквізити'.
megera81
megera81
12 августа 2020, 22:25
Оксана, с. Григорівка
Шановний, Приватбанк! Скажіть, будь ласка, які умови потрібно виконати, для того щоб отримати банкомат і термінал Вашого банку? Є якісь критерії і спеціальні умови? Дякую.
Приватбанк
Ответ банка
13 августа 2020, 8:56
Доброго ранку!
Для підключення терміналу ви самостійно можете подати заявку на сайті банку: https://privatbank.ua/business/universalnyje-reshenija/terminal-samoobsluzhivanija/.
При оформленні в полі сфера діяльності необхідно прописати: фіз. особа, адреса… (або фіз. особа магазин .............).
Що ж стосується банкоматів, банком постійно аналізується необхідність, а також можливість розміщення пристроїв.
Вважаємо за потрібне наголосити, що зі свого боку ми проводимо безперебійну роботу всіх наших дистанційних сервісів.
Банком надається можливість здійснення великої кількості оплат за допомогою Приват24, лінії платежів 3700 та терміналів самообслуговування.
Також, банком не стягується додаткова комісія при знятті коштів у банкоматах інших банків.
Нагадуємо, що в банку діє сервіс «Готівка на касі», за допомогою якого ви можете зняти кошти з картки у торговій точці. Детально ознайомитись з умовами послуги ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/hotivka-na-kasi
Просимо утриматися від відвідування місць скупчення народу в цей непростий період та берегти себе.
Також, варто пам'ятати, що наша служба підтримки доступна 24/7 і завжди допоможе розібратися та навчить користуватися дистанційними каналами самообслуговування.
Larisa702
Larisa702
12 августа 2020, 18:30
Лариса
Добрый вечер, мне не могут оформить карту для выплат, так как у меня заблокировано, как месяц уже приблизительно, в связи с арештом внутришним… Подскажите пожалуйста, что мне делать и куда обратиться…
Спасибо
Приватбанк
Ответ банка
12 августа 2020, 18:57
Добрий вечір.
Вам необхідно врегулювати питання з виконавцем.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) Ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
Дізнатись суму заборгованості, надання копії листа про накладення арешту, причини арешту Ви можете у виконавця.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
07091441
07091441
12 августа 2020, 16:17
Tamara, Хмельницький
сьогодні розраховувалась в Сільпо карткою Універсальна. Попросила, щоб зняли кошти з бонусного рахунку. Відмовили, сказали, що вони тільки з основного знімають. На моє питання — Чому так?, — відповіли, що це рішення Приватбанку. То може ви скажете, чому не можна розраховуватись грошима з бонусного рахунку?
Приватбанк
Ответ банка
12 августа 2020, 16:52
Розраховуватись з бонусного рахунку можна, якщо дана програма підтримується торгівельною точкою.
Перелік партнерів: https://bonus.privatbank.ua/ru/skidki/bonus-plus/
Якщо зазначений магазин є в переліку, ви можете залишити зауваження на сторінці.
Zhannakorzhuk
Zhannakorzhuk
12 августа 2020, 13:05
Доброго дня. Сьогодні мені перерахували кошти з картки іншого банку, але мені вони не прийшли. Чому так могло статися?
Приватбанк
Ответ банка
12 августа 2020, 13:21
Добрий день.
Міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів. Для більш детальної перевірки ви можете звернутись з квитанцією до підтримки банку за будь-яким із доступних каналів.
acccountan
acccountan
11 августа 2020, 12:55
Алина Алексеевна, Одесса
Добрый день. Банкомат Приват банка списал деньги с карты, но не выдал. Деньги снимались с карты другого банка ( иностранного) С кем связаться и что делать? Горячая линия не обслуживает неклиентов…
Приватбанк
Ответ банка
11 августа 2020, 15:40
Добрий день!
В даному випадку, щоб вирішити ваше питанння – вам необхідно звернутися в банк-емітент картки для формування офіційного запиту в наш банк.
З повагою, ПриватБанк.
62943754
Иван Шуляк
11 августа 2020, 9:53
Иван
Как переслать деньги с приват карты на польскую карту. Я пробовал но почему-то польский банк ПКО отклоняет платëж.
Приватбанк
Ответ банка
11 августа 2020, 10:25
Ви можете зробити переказ за кордон 3 способами:
1. Міжнародний терміновий переказ на ПІБ одержувача;
2. Swift платіж за реквізитами картки одержувача;
Зазначені два перекази відправляються у web Приват24 https://next.privat24.ua/, в меню: Сервіси — Перекази — Міжнародні — Надіслати переказ. Таким же чином Ви можете визначити найбільш вигідний тариф за відправку.
3. Сервіси — Перекази — На будь-яку картку за номером картки одержувача. В даному випадку комісія за рахунок особистих коштів:
— 2% (min 50 грн) на картку Mastercard закордонного банку,
— 1% (min $ 1) на картку Visa закордонного банку.
62943754
Иван Шуляк
10 августа 2020, 21:47
Иван
Доброго времени суток, возможно ли перевести гривны с украинской карты ПриватБанка на польскую в золотые?
Приватбанк
Ответ банка
11 августа 2020, 9:12
Добрий ранок!
Ви можете відправити переказ в Приват24, в меню: Сервіси — Перекази — На будь-яку картку.
Конвертація при платежі проводиться автоматично в валюту картки одержувача при зарахуванні.
lena07051979
lena07051979
10 августа 2020, 13:13
Добрий день! Мені не оформляють карту приватбанку. Так як 2016 році заблокували, якоби за підозрою в шахрайстві. Допоможіть вияснить ситуацію.
Приватбанк
Ответ банка
10 августа 2020, 13:41
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Все курсы банка