×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт

- serduk0410
- 21 ноября 2016, 23:24
- Любов Олексіївна
19.10.2016 року підписала договір про пайову участь в будівництві в м.Бровари Київської області для придбання квартири. Рахунок забудовника в Приватбанку. Щоб зменшити вартість квартири, вирішила оплатити кошти протягом 2-х днів. Частину коштів сплатила самостійно через термінал Приватбанку. А для оплати решти, відкрила картку в Приватбанку. Позичила в знайомого 300000 грн. за договором позики. 20.10.2016 кошти перерахували на мою картку в Приватбанку. Цього ж дня, зателефонували з Приватбанку, запитали, чи чекаю я кошти та попросили вислати документи, що підтверджують економічну доцільність зарахування коштів на електронну адресу fin.documenti@privatbank.ua. Надала договори про пайову участь та позики. На рахунку гроші так і не з'явились, на 3700 повідомили, що я вчинила шахрайські дії та мою картку заблоковано. Більше місяця кошти не зараховують на мою картку. Кошти позикодавцю не повернули. Постійно являюся до забудовника та прошу не нараховувати мені штрафні санкції. Показую всі листи до Приватбанку. На всі мої дзвінки до банку (3700) відповідь одна: «чекайте вашою справою займаються фахівці». На письмові запити до банку – відповіді відсутні. Написала скаргу до НБУ та до Голови правління банку. Відповіді теж не має. Що робити?
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 6
- +
- 0
-
- serduk0410
- 21 ноября 2016, 23:31
- #
До речі, на help@pb.ua відравляю листи майже щодня, відповідь одна: «чекайте вашою справою займаються фахівці»
- +
- 0
-
- PrivatBankQM
- 22 ноября 2016, 12:47
- #
Доброго дня.
На жаль, за наявними у нас даними, нам не вдалося знайти Ваше звернення на пошту, щоб перевірити результат його обробки. Повідомте, будь ласка, нам особистим повідомленням на форумі e-mail, з якого Ви відправляли лист, щоб ми могли перевірити інформацію.
Сподіваємося на зворотний зв'язок.
З повагою, ПриватБанк.
На жаль, за наявними у нас даними, нам не вдалося знайти Ваше звернення на пошту, щоб перевірити результат його обробки. Повідомте, будь ласка, нам особистим повідомленням на форумі e-mail, з якого Ви відправляли лист, щоб ми могли перевірити інформацію.
Сподіваємося на зворотний зв'язок.
З повагою, ПриватБанк.
- +
- 0
-
- serduk0410
- 22 ноября 2016, 13:14
- #
Serduk_0410@ukr.net
- +
- 0
-
- serduk0410
- 23 ноября 2016, 10:44
- #
Доброго дня!
Цікава відповідь, якщо у Вас немає даних, це означає що, або Ви є не компетентна особа, або в ПриватБанку великі проблеми з узгодженістю дій різних відділів! Перший лист мною направлений 27.10.2016р 13:37 з пошти lt_pavel@ukr.net, інші листи з пошти serduk_0410@ukr.net. Мною направлені рекомендовані листи через Укрпошту, та отримані повідомлення про вручення: №0104224251564 від 26.10.2016р, №0101413275440 від 04.11.2016р, №0104223538835 від 09.11.2016р.
Цікава відповідь, якщо у Вас немає даних, це означає що, або Ви є не компетентна особа, або в ПриватБанку великі проблеми з узгодженістю дій різних відділів! Перший лист мною направлений 27.10.2016р 13:37 з пошти lt_pavel@ukr.net, інші листи з пошти serduk_0410@ukr.net. Мною направлені рекомендовані листи через Укрпошту, та отримані повідомлення про вручення: №0104224251564 від 26.10.2016р, №0101413275440 від 04.11.2016р, №0104223538835 від 09.11.2016р.
- +
- 0
-
- PrivatBankQM
- 24 ноября 2016, 11:50
- #
Шановна Любов Олексіївно!
Вирішенням Ваого питання займаються наші фахівці. За результатами розгляду Ви будете повідомлені.
Приносимо вибачення за доставлені незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Вирішенням Ваого питання займаються наші фахівці. За результатами розгляду Ви будете повідомлені.
Приносимо вибачення за доставлені незручності.
З повагою, ПриватБанк.
- +
- 0
-
- serduk0410
- 24 ноября 2016, 13:53
- #
Шановний ПриватБанк! Просимо вибачення за незручності??? Та без питань!!! Тільки зарахуйте мої кошти, та плюс відсотки нараховані мені забудовником, за кожен просрочений день, згідно договору! Невже репутація порядного та надійного банку, нічого не означає?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||