Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Tima3232
Tima3232
12 сентября 2020, 1:54
Нужно изменить номер телефона на заграничный, не могу войти в приват 24.симку потерял.нахожусь в Польше
Приватбанк
Ответ банка
12 сентября 2020, 10:32
Добрий день!
Змінити фінансовий номер телефону ви можете, звернувшись в наш чат на сайті: pb.ua/chat. При собі вам потрібно мати паспорт та веб камеру.
alla800
alla800
11 сентября 2020, 15:44
Алла, Хмельницький
Я хотіла перевипустити карту для виплат сьогодні так як закінчився термін дії картки. У двох відділеннях мені сказали, що це неможливо зробити так як я знаходжусь у списку тих осіб, які не можуть користуватись картами Приватбанку.
От у мене питання: чому я у цьому списку? До кого звернутись з цим питанням, щоб дали мені чітку та обгрунтовану відповідь?
Приватбанком я користуюсь більше 8 років, боргів немає, кредитів не брала. Науніверсальній картці мої особисті кошти.
Приватбанк
Ответ банка
11 сентября 2020, 16:36
Добрий день!
На жаль, Банк був вимушений припинити подальші ділові відносини через порушення умов договору з вашої сторони. Надіславши офіційний запит на адресу банку вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна ви можете отримати офіційну відповідь. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
1Infinity1
1Infinity1
11 сентября 2020, 14:47
ілона
Доброго дня, потрібно оформти картку «пакунок малюка», але приват банк в силу минулих обставин відмовлє мені в наданні своїх послуг, чи можу я оформити картку «пакунок малюка»? Якщо ні то чи може оформити дану картку батько дити якщо соціальна допомога оформлена на мене?
Приватбанк
Ответ банка
11 сентября 2020, 15:04
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення даних та надання відповіді.
ajaxodessa
ajaxodessa
11 сентября 2020, 12:55
Евгений
Недавно получил от банка сообщение о том, что у меня подозрительные доходы и нужны подтверждения доходов. При этом у меня в вашем же банке открыты счета ФОП, на которые я собственно получаю платежи согласно контрактов, и с которых же перевожу средства на свои личные счета. При этом никто с поддержке не может толком объяснить каких документов вам там не хватает. Могли бы вы привести примеры документов, которых хватит в случае подобном моему?
Приватбанк
Ответ банка
11 сентября 2020, 13:00
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Sonia91
Sonia91
10 сентября 2020, 18:06
Соня, Киев
Почему я не могу закрыть договор с приватбанком, составленный при открытии карты и получить справку о закрытии договора? Какой закон мне это запрещает?
Приватбанк
Ответ банка
10 сентября 2020, 19:09
Добрий вечір!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
perepechinserzh
perepechinserzh
10 сентября 2020, 13:57
перепечин сергей, ВЕРХНЕДНЕПРОВСК ДНЕПР.ОБЛ.
Помогите разблокировать карточку.После иденсификации в нашем отделении банка прошло больше 48часов, а разблокирование карты так и не произошло.После обращения на 3700-оператор сообщила, что заявка передана в ручном режиме и надо ожидать сутки для разблокирования.Прошли еще сутки, но смс на разблокирование так и не поступило.Помогите разорвать этот замкнутый круг.Что мне делать и как жить, ведь я простой учитель, а не бизнесмен?
Приватбанк
Ответ банка
10 сентября 2020, 14:10
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
hutkovska24
Марьяна Гулій
10 сентября 2020, 8:37
Марьяна
Доброго дня. Заблокувала свою карточку, оскільки купляла авіаквиток і платіж не пройшов, боялася подвійного списання. Розблокувати не змогла самостійно, ні оператор, в кінечному результаті заставляють перевипускати!!! У зв‘язку з чии!!! Я сама з дитиною знаходжувася в червоній зоні, банки закриті, мені їхати в іншу область?! Від операторів ніяких пояснень! Банк не турбується про клієнтів, допомогти не можуть тільки міліон сіоїх послуг рекомендують!!!
Приватбанк
Ответ банка
10 сентября 2020, 10:08
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Varminsky
Varminsky
9 сентября 2020, 23:34
Михаил, Харьков
08.09.2020 при попытке оплатить оплатить меданализы картой приватбанка внезапно получил сообщение, что карта заблокирована. В отделении сказали, что нужна актуализация моих данных в базе банка. Соответственно я предоставил паспорт и ипн, которые просили (хотя я уже делал это 03.09.2020, когда открывал карту). Обещали, что карту разблокируют в течении 24 часов. На данный момент уже прошло примерно 37 часов и ничего не изменилось. Днем я звонил по номеру 3700 и просил их сообщить мне хотя бы есть ли поданная в отделении заявка на разблокировку моей карты в очереди на рассмотрение или заявку уже рассмотрели и отклонили по каким-то причинам, но мне ответили, что такой информацией не располагают и помочь мне ничем не могут. Аналогично в отделении банка — операторы разводят руками и говорят, что никакой информации о судьбе заявки им не сообщают. Прошу помощи в выяснении причин задержки. Дело в том, что в понедельник я ложусь в больницу на химиотерапию, а на заблокированной карте как раз были деньги для оплаты всех процедур. Я в отчаянии, не знаю что делать если карту не разблокируют…
Приватбанк
Ответ банка
10 сентября 2020, 8:53
Добрий ранок!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
kostenko1953
Сергей Костенко
9 сентября 2020, 11:42
Сергей, Киев
Второй день подряд не могу зайти в Приват24 через компьютер
Приватбанк
Ответ банка
9 сентября 2020, 13:14
Уточніть, будь ласка, на якому етапі виникають труднощі, яку помилку видає система, щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти розібратися.

kitov1953
kitov1953
8 сентября 2020, 13:20
Анатолий, Лубны
Несколько дней не могу зайти в Приват24, в чем причина?
Приватбанк
Ответ банка
8 сентября 2020, 13:31
Добрий день!
Система працює стабільно. Дозвольте нам розглянути ваш випадок. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію.
Mila775
Mila775
8 сентября 2020, 12:46
Людмила, Одесса
Здравствуйте. Не знаю куда обратиться. Дело в том, что я стала жертвой мошенника с ОЛХ, перевела ему на карту 5167610800057212- 250грн 06.09 в 15:52, а товар(ковер) он мне так и не выслал. До сегодняшнего дня его так и дальше продавал, пока не пожаловалась в поддержку ОЛХ, сейчас его заблокировали. Писала ему вчера с другого аккаунта, так он его дальше продавал. Вот его номер тел. 0930704262. Надеюсь на вашу поддержку. С ув. Людмила Иорданова
Приватбанк
Ответ банка
8 сентября 2020, 13:27
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
mcroll
mcroll
8 сентября 2020, 10:10
Максим
Здравствуйте! Вчера перевел деньги со своей карты на чужую, было сообщение, что платеж отправлен в обработку, но деньги до сих пор не перевели. В чем может быть проблема? Куда обратиться? Ни в онлайн чате, ни в 3700 боты помочь не могут
Приватбанк
Ответ банка
8 сентября 2020, 10:30
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
butss
butss
8 сентября 2020, 9:59
Доброго дня! Сьогодні пробувала здійснити операцію по переказу коштів з картки на картку через Приват-24 і Портмоне,і там і там операцію здійснити не вдалося, так як пише, що обмежений інтернет-ліміт для здійснення операцій по картцв, але гроші з картки знялися.Куди поділися мої кошти, якщо операція не була здійснена??? Мій телефон-096-929-06-06
Приватбанк
Ответ банка
8 сентября 2020, 10:26
Добрий день!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.
Npcq
Npcq
7 сентября 2020, 22:59
Сергей, Херсон
ПриватБанк! У меня одна проблема. Когда я ездил в оделение и хотел повысить кредитный лимит, Мне сказали давай справку о доходах… Но тут одна проблема!!! Я не могу дать справку о доходах,
По той причине что моя фирма не дает справки. Но у меня есть Договора, Какие я подписую ещемесячно.
К слову я уже 7 лет на этой фирме работаю. Но вам это не очем не говорит.
И еще у меня есть две страховки,
(напоминаю карта Универсальная Gold «еще какой то world написан Начальние цыфры 5363» )
Страхвоки:
1. СК «Крайна» Страхование здоровья ( 50 грн в мес )
2. СК «ВУСО» Страхование кредитного лимита (0.9% в месяц от страховой суммы) Сняли у меня 9 грн за ней.
И тут вопрос можно ли мне первую страховку оплатить сразу на 6 — 12 месяцев. Ну если она мне надо так.
-
Приватбанк
Ответ банка
8 сентября 2020, 8:55
Добрий ранок!
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Стосовно страховок, хочемо відмітити, що вартість послуги «Страхування кредитного ліміту» всього 0,9% на місяць від страхової суми, яка визначається сумою використаних Вами кредитних коштів на останній день щомісяця.
Наприклад: на 31.03.2020 сума використаних кредитних коштів на Вашій карті на останній день місяця склала:
— 2000 гривень, отже страховий платіж складе 18 гривень;
— 2500 гривень, отже страховий платіж складе 27 гривень.
Більш детально зі страховими сумами можна ознайомитись в таблиці: https://cdn.liqpay.ua/userfiles/i14778026796/200507/XrPTXyVsNwAPAKjJ.jpeg.
Договір «Страхування здоров'я» укладається на 12 місяців.
Договір діє тільки протягом оплаченого періоду. Сплачений період дорівнює 1 (одному) календарному місяцю і починається з 00 годин 00 хвилин дня, наступного за днем надходження страхового платежу на поточний рахунок страховика. При надходженні наступних платежів він лонгується (продовжується) на такий же термін.
Є можливість одноразової оплати страхового платежу.
При виборі типу оплати «Одноразовий платіж» — необхідно вибрати карту, з якої буде проведена оплата повного страхового платежу (на рік). Списання коштів для оплати відбувається в момент оформлення договору.
З повагою, ПриватБанк.
valrog
valrog
7 сентября 2020, 22:57
Валентин, Киев
Добрый день,

Как я могу расторгнуть договор обслуживания с банком? В отделении мне сказали что могут только удалить карту, но я это уже сделал, но удалить из приват24 они говорят что не могут.
Как это сделать?
Приватбанк
Ответ банка
8 сентября 2020, 8:27
Добрий ранок!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні, щоб допомогти у вирішенні питання.
asatar24
asatar24
7 сентября 2020, 20:53
Іван
Я кілька днів не можу зайти в приват 24 онлайн, яка причина?
Приватбанк
Ответ банка
8 сентября 2020, 8:24
Добрий ранок!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Ivanna2002
Ivanna2002
7 сентября 2020, 18:42
Доброго дня я перекинула кошти з картки на карту
З якої я перекидала пише що надіслано і кошти прийшли, а на ту яку кошти мали прийти їх немає
В чому проблема і чи прийдуть вони взагалі?
Приватбанк
Ответ банка
7 сентября 2020, 19:05
Добрий вечір!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Keyken
Keyken
7 сентября 2020, 15:29
Добрый день, можно ли у вас оформить карту «Универсальную Gold» иностранцу с постоянной посвидкой? И что для этого нужно? Спасибо.
Приватбанк
Ответ банка
7 сентября 2020, 15:45
Добрий день!
Так, для оформлення картки необхідно звернутись із закордонним паспортом, посвідкою та телефоном до будь-якого зручного відділення ПриватБанку.
dpsem
dpsem
7 сентября 2020, 14:09
Сергей, Днепр
Здравствуйте. В субботу 5.09 без объяснения причин были заблокированы все мои счета и карты. После похода в отделение ситуация так и не прояснилась. Менеджеры отказались озвучивать причину и сказали ждать какого-то письма и перевести. Сегодня 07.09 письма нет. Почему я не могу получить объяснение ситуации, в чем причина закрытия счетов и что я нарушил? Готов предоставить любую нужную информацию. Клиентом Приватбанка являюсь более 15 лет и хотел бы продолжить дальнейшее сотрудничество. Спасибо

Мороз Сергей Юрьевич
0677260501
Приватбанк
Ответ банка
7 сентября 2020, 14:19
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
senchenko777
senchenko777
5 сентября 2020, 17:06
Здравствуйте мне нужно подтвердить финансовый номер онлайн
Приватбанк
Ответ банка
5 сентября 2020, 19:40
Добрий вечір.
У разі, якщо ви перебуваєте за кордоном, для зміни номеру ви можете звернутись до нашого чату на сайті банку pb.ua/chat
Також вам знадобиться веб-камера та паспорт.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Все курсы банка