Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
Змінити фінансовий номер телефону ви можете, звернувшись в наш чат на сайті: pb.ua/chat. При собі вам потрібно мати паспорт та веб камеру.
Написать комментарий
От у мене питання: чому я у цьому списку? До кого звернутись з цим питанням, щоб дали мені чітку та обгрунтовану відповідь?
Приватбанком я користуюсь більше 8 років, боргів немає, кредитів не брала. Науніверсальній картці мої особисті кошти.
На жаль, Банк був вимушений припинити подальші ділові відносини через порушення умов договору з вашої сторони. Надіславши офіційний запит на адресу банку вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна ви можете отримати офіційну відповідь. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Комментарии (1)
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення даних та надання відповіді.
Написать комментарий
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написать комментарий
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Написать комментарий
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Написать комментарий
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Написать комментарий
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Написать комментарий
Написать комментарий
Система працює стабільно. Дозвольте нам розглянути ваш випадок. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію.
Написать комментарий
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Написать комментарий
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.
Написать комментарий
По той причине что моя фирма не дает справки. Но у меня есть Договора, Какие я подписую ещемесячно.
К слову я уже 7 лет на этой фирме работаю. Но вам это не очем не говорит.
И еще у меня есть две страховки,
(напоминаю карта Универсальная Gold «еще какой то world написан Начальние цыфры 5363» )
Страхвоки:
1. СК «Крайна» Страхование здоровья ( 50 грн в мес )
2. СК «ВУСО» Страхование кредитного лимита (0.9% в месяц от страховой суммы) Сняли у меня 9 грн за ней.
И тут вопрос можно ли мне первую страховку оплатить сразу на 6 — 12 месяцев. Ну если она мне надо так.
-
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Стосовно страховок, хочемо відмітити, що вартість послуги «Страхування кредитного ліміту» всього 0,9% на місяць від страхової суми, яка визначається сумою використаних Вами кредитних коштів на останній день щомісяця.
Наприклад: на 31.03.2020 сума використаних кредитних коштів на Вашій карті на останній день місяця склала:
— 2000 гривень, отже страховий платіж складе 18 гривень;
— 2500 гривень, отже страховий платіж складе 27 гривень.
Більш детально зі страховими сумами можна ознайомитись в таблиці: https://cdn.liqpay.ua/userfiles/i14778026796/200507/XrPTXyVsNwAPAKjJ.jpeg.
Договір «Страхування здоров'я» укладається на 12 місяців.
Договір діє тільки протягом оплаченого періоду. Сплачений період дорівнює 1 (одному) календарному місяцю і починається з 00 годин 00 хвилин дня, наступного за днем надходження страхового платежу на поточний рахунок страховика. При надходженні наступних платежів він лонгується (продовжується) на такий же термін.
Є можливість одноразової оплати страхового платежу.
При виборі типу оплати «Одноразовий платіж» — необхідно вибрати карту, з якої буде проведена оплата повного страхового платежу (на рік). Списання коштів для оплати відбувається в момент оформлення договору.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Как я могу расторгнуть договор обслуживания с банком? В отделении мне сказали что могут только удалить карту, но я это уже сделал, но удалить из приват24 они говорят что не могут.
Как это сделать?
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні, щоб допомогти у вирішенні питання.
Написать комментарий
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Написать комментарий
З якої я перекидала пише що надіслано і кошти прийшли, а на ту яку кошти мали прийти їх немає
В чому проблема і чи прийдуть вони взагалі?
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Комментарии (1)
Так, для оформлення картки необхідно звернутись із закордонним паспортом, посвідкою та телефоном до будь-якого зручного відділення ПриватБанку.
Написать комментарий
Мороз Сергей Юрьевич
0677260501
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Комментарии (1)
У разі, якщо ви перебуваєте за кордоном, для зміни номеру ви можете звернутись до нашого чату на сайті банку pb.ua/chat
Також вам знадобиться веб-камера та паспорт.
Написать комментарий