Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Julls1981
Julls1981
23 августа 2020, 18:47
Юлия, Мариуполь
Здравствуйте. В пятницу меня, безработного инвалида третьей группы, заподозрили в оказании финансовой помощи террористическим организациям (п. 1.1.3.2.6 УіП) и приостановили обслуживание моей пенсионной карты. Проверка займёт до 15 дней. Я не буду сейчас спрашивать у Вас, как такое могло произойти и на что мне жить эти две недели. Меня интересует другое. Смогу ли я получить свою субсидию и пенсию по окончании разбирательства, если банк по какой-то причине решит прекратить со мной сотрудничество? Или, чтобы забрать свои средства, мне нужно будет составлять исковое заявление и обращаться в суд? Заранее благодарю за ответ.
Приватбанк
Ответ банка
23 августа 2020, 20:03
Добрий вечір!
Написали в особистих повідомленнях, щоб розібратись в ситуації.
valliyavalentin
valliyavalentin
22 августа 2020, 23:07
Куда пропала комуналка из приват 24? Невозможно оплатить комуналку.
Приватбанк
Ответ банка
23 августа 2020, 9:04
Добрий ранок!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб розглянути ваш випадок більш детально та допомогти у вирішенні питання.
Oleh2292
Oleh2292
22 августа 2020, 18:48
Людмила , Радивилів
Внесла гроші на свою ж карту за допомогою терміналу. Побачила шо Операція пройшла успішно в терміналі. Потім зайшла в додаток Приват24 виявилось що гроші на карту не надходили. Будь ласка допоможіть вирішити проблему
Приватбанк
Ответ банка
22 августа 2020, 19:31
Добрий вечір!
Написали в особистих повідомленнях, щоб розібратись в ситуації.
673598774
673598774
22 августа 2020, 11:43
Вололимир, Козятин
Чому без мого відома працівники банку зняли з моєї пенсійної картки, тобто мої кошти вночі з 21на 22 серпня 2020 року, тобто фактично вкрали у мене 258грн. Потім о восьмі годині ранку 22 серпня ці кошти зьявились умене на мобільному рахунку трьома платежами? Прошу надати вмотивовану відповідь.
Приватбанк
Ответ банка
22 августа 2020, 12:46
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Julia2411
Julia2411
21 августа 2020, 14:17
ПриватБанк не выдаёт депозит. Месяц не приходит подтверждения от банка в смс. На горячей линии обещают уточнить информацию и перезвонить но не перезваниыают
Приватбанк
Ответ банка
21 августа 2020, 15:53
Добрий день!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб розглянути ваш випадок більш детально та допомогти у вирішенні питання.
0963633272
0963633272
21 августа 2020, 12:55
Сергій
Добрий день у нас таке питання остались гроші старі гривні і касир відмовив міняти куди звертатись.
Приватбанк
Ответ банка
21 августа 2020, 13:06
Добрий день!
Банком приймаються банкноти гривні випущені до 2003 року в спеціально обладнаних відділеннях як засіб платежу.
Для уточнення адрес спеціально обладнаних відділеннь у вашому місті, ви можете звернутись до нас приватним повідомленням, або ж до підтримки банку.

52656081
Viktor Novytskyy
20 августа 2020, 15:11
Viktor, Київ
14.08. приблизно об 11:00-13:00 за адресою Академіка Вільямса, 6а, була спроба поповнити картку приватбанку в терміналі Приватбанку. Термінал прийняв кошти в сумі 2600,00грн. надалі підтвердження про зарахування не було та не було будь-яких інших дій — екран терміналу згас. В той же день була розмова з кол центром банку, де оператор повідомила, що заявка по з'ясуванню даної транзакції прийнята та буде надіслана відповідь смс або дзвінком. Станом на 20.08. ніякої інформації банком мені не надано. Прошу надати відповідь де наразі ці кошти.
Приватбанк
Ответ банка
20 августа 2020, 15:32
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
password51
Наталья Зубенко
20 августа 2020, 9:46
Наталья, Кам`янське
При погашении мною кредита наличными средствами (2000 грн) банк не списывает долг моими денежными средствами в полном размере (2000 грн), а уменьшает за счет моих денег кредитный лимит, а только часть моих денег идет на погашение кредита.
Приватбанк
Ответ банка
20 августа 2020, 11:39
При внесенні коштів на картку, сума боргу зменшується на суму, що вноситься, відповідно. Кредитний ліміт — це не ваші кошти, це кошти банку, якими ви можете скористатися при необхідності. Зміна кредитного ліміту ніяк не впливає на розмір боргу, а лише вказує на порогову суму, яку банк довіряє в користування.
svx1941
svx1941
20 августа 2020, 9:29
Сергей, Днепр
Каким образом я могу заказать карту для платежей на имя матери инвалида без посещения отделения банка? Подробная инструкция.Заранее спасибо.
Приватбанк
Ответ банка
20 августа 2020, 11:39
Якщо мама не дієздатна і, відповідно, не зможе користуватись карткою самостійно, в такому разі довіреній особі потрібно звернутися в банк з нотаріальним дорученням для отримання додаткової картки.  
larkom57
larkom57
19 августа 2020, 22:41
Николай, Днепр
Квк отказаться от кредитной карточки, которую навязали в Приватбанке в Днепре (Гагарина 74) при замене зарплатной карточки?
Приватбанк
Ответ банка
20 августа 2020, 8:40
Хочемо звернути вашу увагу, якщо на картці немає заборгованості, відсотки за користування кредитним лімітом списуватися не будуть, тому немає необхідності закривати картку.
Ви можете користуватися карткою в особистих цілях, комісії за поповнення картки немає, оплата в магазинах і інтернет без комісії.
Більш того, на залишок особистих коштів в сумі понад 100 грн Банк платить вам 6% річних на бонусний рахунок (послугу потрібно активувати).
Ви можете закрити картку в Приват24, в меню: Мої рахунки — Управління карткою/рахунком — Налаштування і послуги — Закриття картки.
Tan5576
Татьяна Кулакова
19 августа 2020, 21:59
Татьяна, Николаев
Я нахожусь за границей.Сделала перевод долларов через приватмани.Получатель не является клиентом приватбанка, в связи с чем не может заказать деньги, так как 3700 делает сброс не своим клиентам.В кассе постоянно говорят нет нужной суммы.Получатель не хочет оформлять карту приватбанка.Как ему заказать перевод?
Приватбанк
Ответ банка
20 августа 2020, 9:47
Оформлення карти не обов'язкове для отримання переказу. Необхідно пройти ідентифікацію в відділенні з паспортом та ІПН для подальшої можливості отримання переказу / замовлення коштів.
04807298
04807298
19 августа 2020, 17:34
Валентина, Киев
Я клиент Приват банка и потому обратилась в отделения Привата по вопросу сдачи очень изношенных и ветхих купюр ( две бумажки по 100 гривен).но с номерами, свидетельствующими о подлинности.Однако уже 4 отделения мне отказали, ссылаясь на то, что не довезут до Нац. банка купюры. Подскажите, где, в каках именно отделения их можно обменять и вообще возможно ли это? Спасибо.
Приватбанк
Ответ банка
19 августа 2020, 19:08
Добрий вечір!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб розглянути ваш випадок більш детально та допомогти у вирішенні питання.
olgakargbo
olgakargbo
18 августа 2020, 23:41
Olga Kargbo
Здравтвуйте! Срок действия моей карты для выплат был до 05 2020, в мае и июне выплаты по карте проводились --сейчас карта не облуживается, нахожусь в Польше и приехать в Украину для переоформления из-за карантинных условий нет возможности, что делать в этой ситуации?
Приватбанк
Ответ банка
19 августа 2020, 9:46
Добрий ранок!
Ви можете оформити віртуальну картку. Digital картка — платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Головна перевага digital картки над інтернет картками — можливість додати її у Apple Pay чи Google Pay. Тоді можна проводити купівлі за її допомогою через NFC.
А ще з digital карток можна знімати кошти за допомогою 'Операцій без картки' в банкоматах ПриватБанку (для карток у гривні) або у відділенні ПриватБанку (й з валютних карток).
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ
CHTODELAT
CHTODELAT
18 августа 2020, 17:40
Александр
Уважаю на сайте есть шахрайство. Переписка личная передаётся неизвестно кому. Звонят от имени Приватбанка.
Приватбанк
Ответ банка
18 августа 2020, 18:13
Добрий вечір!
Зі своєї сторони Банк гарантує високий рівень захисту персональних даних клієнтів. Ваше питання вже знаходиться в роботі у профільних фахівців. За результатом його розгляду з вами зв'яжеться співробітник банку.
babirusa
babirusa
18 августа 2020, 15:18
Екатерина, Киев
Коли бан поверне мої власні кошти, які не зарахувались черз несправність банкомату????
18865418 номер заявки
Приватбанк
Ответ банка
18 августа 2020, 15:41
Добрий день!
Ми постійно проводимо модернізацію та обслуговування нашого обладнання, щоб уникнути подібних ситуацій. На даний момент очікується проведення та звірка результатів інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені в термінал та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Ann0208
Ann0208
17 августа 2020, 18:01
Добрий день, хотіла дізнатися, при зарахуванні на карту доларів з Молдови, який % конвертування?
Приватбанк
Ответ банка
17 августа 2020, 18:27
Доброго вечора!
Комісія за конвертацію коштів в банку відсутня.
Детально ознайомитись з тарифами карток ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty, обравши необхідну картку.
CHTODELAT
CHTODELAT
17 августа 2020, 14:17
Александр
Пытался перечислить деньги со своей карточки Приватбанка на свою же карточку только другого банка. Карточка привязана в Приватбанке. Оператор начал задавать вопросы. Видимо где то ответил не правильно. Операцию заблокировали, но в добавок заблокировали и номер финансового телефона. Теперь никуда не могу ни войти ни позвонить в Приватбанке. Последний вопрос был о марке телефона! Да, когда выдавалась карточка, была другая марка телефона, но это же было 5 лет назад. Теперь надо куда идти, чего то делать. А если мне недоступны, ни терминал, ни отделение Приват, что делать?
Приватбанк
Ответ банка
17 августа 2020, 14:42
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації.
EugeneNev
EugeneNev
15 августа 2020, 20:47
Eugene, Винница
Здравствуйте! Стал жертвой мошенницы номер карты (5375 4141 2226 9292) Представилась как Юля. Перевел деньги за товар но так его не получил (1200грн, частями) Есть ли возможность вернуть средства или заблокировать карту?
Приватбанк
Ответ банка
16 августа 2020, 8:29
Добрий ранок.
Нам дуже прикро, що Вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Змушені констатувати, що оскільки Вами особисто були перераховані кошти третій особі, дані відносини класифікуються як цивільно-правові, і, отже, знаходяться поза зоною відповідальності банку. Наполегливо рекомендуємо з відповідною заявою звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
nikolj424
Николай Черкасов
15 августа 2020, 14:02
Николай, Славянск.
На карточку 473****8007 до сих пор не поступили социальные /льготные/ выплаты пенсионного фонда за май- август месяцы. Убедительна просьба помочь.

Приватбанк
Ответ банка
15 августа 2020, 14:47
Добрий день!
Радимо переглянути виписку по картці у вашому особистому кабінеті Приват24. У разі додаткових запитань – зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
ElenaRubl
ElenaRubl
15 августа 2020, 11:13
Олена, Харків
Доброго дня! Мною, на офіційному сайті готелю Sentido Orka Lotus Beach в розділі бронювань (сторінка https://sentidoorkalotusbeach.hweb.com) була проведена попередня оплата броні на проживання в вищевказаному готелі шляхом переказу грошових коштів з моєї картки Приват 4149439315410583 на рахунок готелю. Точна дата і час транзакції 3.08.2020, 19:13. Переказ був здійснений шляхом заповнення платіжної форми із зазначенням імен на які бронюється номер, даних моєї банківської картки та адреси електронної пошти для підтвердження броні. Після заповнення платіжної форми, мені прийшло підтвердження про успішне списання грошових коштів з моєї картки 4149439315410583, проте підтвердження броні від готелю на вказану адресу електронної пошти не надійшло. Після очікування підтвердження ми вирішили зв'язатися з готелем для уточнення причини неодержання підтвердження броні, для чого 6.08.20 подзвонили до відділу бронювань готелю за вказаним на сайті телефоном, де нам повідомили що нічого не знають про надходження грошових коштів і порадили написати лист на адресу технічної підтримки готелю. 6.08.20 ми написали лист на адресу техпідтримки, в якому прикріпили електронну виписку з переказу грошових коштів на рахунок готелю, на яке отримали відповідь, що кошти на рахунок готелю не надходили, тому бронювання не підтверджено. 7. 08.20 ми ще раз написали лист в техпідтримку готелю з проханням уточнення інформації про надходження грошових коштів з бронювання, на яке отримали відповідь, що платіжний документ був направлений в банк, але відповіді про отримання грошей ще не надійшло. 14.08.20 ми знову зателефонували в готель і знову написали на адресу техпідтримки готелю з проханням про отримання інформації про грошовий переказ, однак і цього разу ми отримали відповідь що грошові кошти за бронювання на рахунок готелю не надходили. Я звернулася у відділення Приватбанку із заявою на повернення коштів № 1287460. Які терміни роз
Приватбанк
Ответ банка
15 августа 2020, 13:02
Добрий день!
Ваша заявка прийнята в роботу. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка