Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
Обращаясь по указанным контактам отправляют в отделение для актуализации данных.
Скажите пожалуйста, как документы актуализации проживания относятся к системе приват 24 через браузер, написано с целью безопасности услуга недоступна, значит дело не в документах, или на сайте фраза указана некорректно?
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних, в тому числі зареєстрованої адреси проживання є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
Ваше питання було детально розглянуто фахівцями та за результатом проведений зворотній зв'язок з наданням інформації і шляхів вирішення питання. На жаль, після цього, вами не були надані необхідні документи для актуалізації.
Комментарии (2)
Для уточнення ви можете звернутись до підтримки банку за будь-яким із доступних каналів.
Написать комментарий
Написать комментарий
Термін дії всіх Карток для виплат (для отримання пенсії, заробітної плати і т.д.) і карток Універсальна продовжений на 90 днів. Працює зняття, поповнення, оплата з картки (крім інтернет-покупок, коли потрібно вводити термін дії картки та оформлення Оплати частинами).
Відкрито перевипуск карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку).
Написать комментарий
З*явилось дуже цікаве питання до Приватбанку.
Я був клієнтом банку з 2014 року, мав кілька продуктів, в т.ч. Кредитну картку. Про кредитній картці в певний момент виникла заборгованість, яка згодом методично регулярними платежами була погашена. В той самий час, банк на інший рахунок нарахував пеню, яка не відображалась в жодний спосіб в мобільному додатку ще в момент виникнення заборгованості. Жодної належної комунікації, де знайти і як погасити саме пеню з боку банку не було, але це інша історія.
Згодом, коли заборгованість за кредиткою була повністю виплачена, я хотів закрити всі рахунки через низький рівень сервісу банку, в т.ч. в процесах комунікації з приводу поточних рахунків. Виявилось, що мені було нараховано 2000 грн. пені по кредитній картці (про що пишу вище). Незважаючи на небажання операторів чату докладно відповісти на мої питання з приводу комунікації про наявність пені і про способи її сплати, я знайшов спосіб оплатити заборгованість по окремому рахунку «штраф і пеня», хоч це і потребувало певних зусиль через відсутність інформації і ефективної системи проведення подібних платежів. Моя заявка на закриття рахунків була погоджена і мене запевнили, що жодних заборгованостей в мене перед банком вже точно немає, як і відкритих рахунків станом на 07.09.2020.
Але цим історія не закінчилась. Згодом мені прийшло сповіщення про позов до суду з боку Приватбанку про «стягнення заборгованості». Згідно державного реєстру судових справ, позов до суду було подано на тиждень пізніше, ніж я отримав від банку підтверждення про відсутність будь-якої заборгованості і відкритих рахунків. В зв*язку з цим в мене є до шановного Приватбанку кілька питань:
1. Як таке взагалі можливо? Чи перевіряє Приватбанк взагалі інформацію перед наданням позову до суду?
2. До кого мені звертатись з цим питанням? Бо кілька операторів чату спромоглися мені відповісти на це питання тільки фразою «суду не буде
Комментарии (1)
Так, зазвичай картки діють до кінця зазначеного місяця.
В умовах карантину термін дії всіх Карток для виплат (для отримання пенсії, заробітної плати і т.д.) і карток Універсальна продовжений на 90 днів. Працює зняття, поповнення, оплата з картки (крім інтернет-покупок, коли потрібно вводити термін дії картки та оформлення Оплати частинами).
Написать комментарий
Ми звернулися до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Комментарии (1)
Для оформлення даної картки необхідно бути ідентифікованим в банку.
Написать комментарий
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Комментарии (2)
На даний момент сервіс Приват24 працює коректно. Ви можете перевірити виписку по картці або побачити платіж в архіві платежів, якщо він проведений. У разі виникнення додаткових питань ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Написать комментарий
— Примерно у меня Есть кредитный лимит на карте 5000Грн.
Я в 5 Апреля взять от туда 2500 Грн.
И так мне нужно будет с 1 по 25 сентября внести минимальный платеж Это 215 Грн.
Короче нужно 2500 умножить на 8,6% я так понял.
Но если примерно я не могу погасить сразу 2500 грн до 25 сентября.
Ноябирь Обязательный платеж 196,51 Грн
Декаберь Обязательный платеж 177 Грн
Январь Обязательный платеж 162 грн
Ну и так дальше… Это получаеться так.
Я знаю что минимальный ежемесячный платеж 100 грн.
3,6% Это процент банка.
5% Тело кредита.
— Но если больше минимального платежа положу то 3.6% Это процент банка А остальное идет в тело кредита.
— PS. Приватбанк… Я считаю те деньги которые я взял 2500 умножаю на 8,6%
А не все 5000грн множить на 8,6%
.
Потому что я только взял 2500 грн.
Вопрос. Правельно я делаю или считаю. Потому что я все сразу гавил А оказуеться можно сразу не гавить а по степено.
Інформація про умови користування карткою, пільговий період та приклади розрахунку відсотків за користування кредитним лімітом розміщені на нашому сайті — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Окрім того, вся необхідна інформація про строки та суму погашення буде відображатись в Приват24 після того, як ви почнете користуватись кредитними коштами.
Пропонуємо ознайомитись з інформацією на сайті та у разі виникнення додаткових питань ви завжди можете звернутись в онлайн допомогу — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Комментарии (1)
Написать комментарий
Якщо мова йде про блокування SIM-картки, то радимо абоненту звернутись до свого мобільного оператора.
У разі, якщо питання стосується банківського обслуговування та телефон клієнта перестав бути фінансовим або ж виникли інші питання, клієнту достатньо звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
Написать комментарий
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З міркувань безпеки картки інших банків, що були залишені чи вилучені банкоматом немає змоги видати. Адже ідентифікувати вас, як власника картки може лише банк, що її видав. Рекомендуємо звернутись в банк емітент картки для її блокування та перевипуску.
Написать комментарий
Якщо ви зателефонували до банку, співробітник може уточнити дівоче прізвище вашої матері або інше кодове слово, проте співробітники банку не телефонують клієнтам для уточнення цієї інформації.
Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Також, ми розробили зручний спосіб для перевірки комунікацій з банком.
Детально описали інформацію в пості https://www.facebook.com/privatbank/posts/3477682912252211.
Сподіваємось, що даний функціонал допоможе зберегти ваші кошти і допоможе швидко перевірити інформацію.
Беремо і робимо!
Написать комментарий
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації і більш детальної перевірки ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
Написать комментарий
Бачимо ваше звернення в особистих повідомленнях та надали відповідь.
Написать комментарий
Написать комментарий
Бачимо ваше звернення в особистих повідомленнях та надали відповідь.
Написать комментарий
Все же мне одобрили кредитный лимит 2300.
Вот зашел в приложение «Оплата частями» Выбрал Получить наличные. Сразу моя карта (Основная). Купил что хотел. Хоть на карте было только 300 грн из тех 2300.
Нашел товар я за 1000 грн купил его «Оплата частями»
Потом решил создать пару виртуальных карт для безопасности Тип карты digital карта.
И вот буквально за 14 дней я положил все деньги 2300 и еще личные средства остались.
И да у меня 9 платежей еще осталось.
Сегодня захожу в приложение «Оплата частями» Выбрал Получить наличные и мне digital карта. А когда Блокирую карту digital Вообще нету карт в («Оплата частями» Получить наличные)
Что мне делать??
Нет ну я понимаю что те 9 платежей будут списани с основной карты с который был списан первый платеж.
Но а как мне дальше пользуваться Услугой Оплата частями. Так как я только использовал 1000 грн и мне должна быть доступна сумма 1200 еще…
И да я могу досрочно погасить те 975 грн но Так зачем я брал Оплату частями.
В данный момент у меня задолжности нету Есть личные средства.
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написать комментарий