Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
На даний момент сервіс працює в звичайному режимі. Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі.
Написать комментарий
Йдемо до приватних повідомлень, щоб перевірити інформацію.
Написать комментарий
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написать комментарий
При здійсненні платежу рекомендується авторизуватись своїм номером телефону. Адже авторизація дозволяє банку ідентифікувати клієнта та тим самим визначити, що саме даний клієнт проводить операцію. Щоб ми могли перевірити і надати інформацію за платежем, клієнт, чиїм номером була здійснена авторизація може звернутись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/.
Написать комментарий
При оплаті візового збору потрібно вказати місто в якому ви плануєте подавати документи на отримання візи. За кожним регіоном України закріплено свій візовий центр. Якщо ви не впевнені в тому, де та яким способом будете подавати документи, необхідно уточнити дане питання в візовому центрі.
Написать комментарий
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати дану інформацію.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
Написать комментарий
Вопрос: как мне узнать остаток задолженности родственника на его карте (номер мне известен, данные ФИО и другое) чтобы не переплачивать))))
Благодарю.
Інформація по карткам/рахункам може бути надана тільки їх власнику. ПриватБанк піклується про дані своїх Клієнтів і ми не маємо права розголошувати інформацію третім особам, в іншому випадку наші ж Клієнти не будуть нам довіряти.
Ви, ми впевнені, так само хотіли б бути впевнені, що ніхто крім вас не зможе дізнатися нічого по вашим же картам (навіть близькі нам люди не завжди переслідують добрі наміри).
Власник картки може самостійно звернутися в чат на сторінці: https://privatbank.ua і уточнити інформацію, яка його цікавить. Ми доступні цілодобово в чаті і завжди раді допомогти.
Написать комментарий
Вказаний номер телефону належить ПриватБанку.
Написать комментарий
Отримала повідомлення в Privat24 про поверенення коштів на картку, проте баланс на ній не змінився. Чи могли б ви допомогти в цій ситуації?
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати дану інформацію.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб перевірити ваш випадок і допомогти у вирішенні питання.
Написать комментарий
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні, щоб розібратись в ситуації детальніше.
Написать комментарий
Клієнт-пенсіонер у Приват24 здійснює без комісії комунальні або телекомунікаційні платежі в сумі до 2 000 грн на місяць (включно) та не більше ніж 10 платежів.
За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10 000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ стягується.
Комісія може відрізнятися від стандартної та залежить від умов договору.
Детально ознайомитись можна за посиланням https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi.
Бережіть себе та екомномте час проводячи оплати в Приват24.
Банк надає можливість отримати допомогу
Написать комментарий
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати дану інформацію.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Написать комментарий
Система працює стабільно. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити усі питання.
Написать комментарий
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.
Написать комментарий
Рекомендуємо заблокувати картку, якщо по ній є запит на списання, яке ви не проводили. Перевипустити картку можна у відділенні чи в Приват24 (на віртуальну) в меню «Гаманець».
Написать комментарий