Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Рекомендуємо перевірити встановлений канал інформування про транзакції через меню Приват24 «Усі послуги — Налаштування — Управління комунікаціями».
Написать комментарий
Я неодноразово звертався із заявками стосовно його виконання, але вони залишилися без відповіді. Суд також надавав відповідні запити і також відповіді не отримав!? Чому державний ПриватБанк ігнорує та порушує законодавство України, якщо суд вирішив питання не на його користь, а докладає всіх зусиль щоб не виконувати рішення суду? Чому так? Хто може надати обгрунтувану відповідь?
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написать комментарий
Для відкриття картки, необхідно надати паспорт з актуальною інформацією ( в тому числі, з фото ) та ідентифікаційний код. Документи мають бути в оригіналі.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ви можете перевипустити картку на віртуальну через Приват24 веб версії (https://next.privat24.ua/) або мобільний додаток.
Написать комментарий
Надати документи можна в будь-яке зручне відділення при поверненні з-за кордону.
Комментарии (1)
Написать комментарий
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написать комментарий
Ребята, читайте вопрос, а не пишите стандартные отписки.
Служба поддержки заработала полтора бала из 12. Они даже читать не умеют.
Бачимо ваше звернення в особистих повідомленнях та надали зворотній зв'язок.
Комментарии (1)
Якщо зареєструватися у акції Дисконтного клубу https://discount.pb.ua/, і торгова точка — партнер клубу крім того одночасно бере участь у програмі Бонус-плюс https://bonus.privatbank.ua/ua/,
як в такому випадку розраховується розмір знижки і бонусу? Наприклад, сума покупки 100 грн. Буде надано знижку 15 грн при оплаті з основного рахунку і відповідний процент піде на бонусний рахунок? Від якої суми буде нараховано бонус, від 100 грн, чи від 85 грн?
У разі участі торгової точки одночасно у двох програмах лояльності ПриватБанку – «Бонус Плюс» і «Дисконтний клуб» – знижка надається за одною із програм, пріоритет надається «Дисконтному клубу».
Написать комментарий
Ви можете отримати довідку по картці, в якій буде вказано вас, як клієнта, що розпоряджається карткою через Приват24 меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Створити довідку».
Написать комментарий
Радимо звернутись в банк, з якого був відправлений платіж, щоб він направив до нас запит на його коригування або повернення.
Написать комментарий
Обращаясь по указанным контактам отправляют в отделение для актуализации данных.
Скажите пожалуйста, как документы актуализации проживания относятся к системе приват 24 через браузер, написано с целью безопасности услуга недоступна, значит дело не в документах, или на сайте фраза указана некорректно?
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних, в тому числі зареєстрованої адреси проживання є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
Ваше питання було детально розглянуто фахівцями та за результатом проведений зворотній зв'язок з наданням інформації і шляхів вирішення питання. На жаль, після цього, вами не були надані необхідні документи для актуалізації.
Комментарии (2)
Для уточнення ви можете звернутись до підтримки банку за будь-яким із доступних каналів.
Написать комментарий
Написать комментарий
Термін дії всіх Карток для виплат (для отримання пенсії, заробітної плати і т.д.) і карток Універсальна продовжений на 90 днів. Працює зняття, поповнення, оплата з картки (крім інтернет-покупок, коли потрібно вводити термін дії картки та оформлення Оплати частинами).
Відкрито перевипуск карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку).
Написать комментарий
З*явилось дуже цікаве питання до Приватбанку.
Я був клієнтом банку з 2014 року, мав кілька продуктів, в т.ч. Кредитну картку. Про кредитній картці в певний момент виникла заборгованість, яка згодом методично регулярними платежами була погашена. В той самий час, банк на інший рахунок нарахував пеню, яка не відображалась в жодний спосіб в мобільному додатку ще в момент виникнення заборгованості. Жодної належної комунікації, де знайти і як погасити саме пеню з боку банку не було, але це інша історія.
Згодом, коли заборгованість за кредиткою була повністю виплачена, я хотів закрити всі рахунки через низький рівень сервісу банку, в т.ч. в процесах комунікації з приводу поточних рахунків. Виявилось, що мені було нараховано 2000 грн. пені по кредитній картці (про що пишу вище). Незважаючи на небажання операторів чату докладно відповісти на мої питання з приводу комунікації про наявність пені і про способи її сплати, я знайшов спосіб оплатити заборгованість по окремому рахунку «штраф і пеня», хоч це і потребувало певних зусиль через відсутність інформації і ефективної системи проведення подібних платежів. Моя заявка на закриття рахунків була погоджена і мене запевнили, що жодних заборгованостей в мене перед банком вже точно немає, як і відкритих рахунків станом на 07.09.2020.
Але цим історія не закінчилась. Згодом мені прийшло сповіщення про позов до суду з боку Приватбанку про «стягнення заборгованості». Згідно державного реєстру судових справ, позов до суду було подано на тиждень пізніше, ніж я отримав від банку підтверждення про відсутність будь-якої заборгованості і відкритих рахунків. В зв*язку з цим в мене є до шановного Приватбанку кілька питань:
1. Як таке взагалі можливо? Чи перевіряє Приватбанк взагалі інформацію перед наданням позову до суду?
2. До кого мені звертатись з цим питанням? Бо кілька операторів чату спромоглися мені відповісти на це питання тільки фразою «суду не буде
Комментарии (1)
Так, зазвичай картки діють до кінця зазначеного місяця.
В умовах карантину термін дії всіх Карток для виплат (для отримання пенсії, заробітної плати і т.д.) і карток Універсальна продовжений на 90 днів. Працює зняття, поповнення, оплата з картки (крім інтернет-покупок, коли потрібно вводити термін дії картки та оформлення Оплати частинами).
Написать комментарий
Ми звернулися до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Комментарии (1)
Для оформлення даної картки необхідно бути ідентифікованим в банку.
Написать комментарий
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Комментарии (2)