Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Tan5576
Татьяна Кулакова
5 октября 2020, 22:21
Татьяна, Николаев
Добрый день.Банк просит предоставить информацию по инициализации.Я нахожусь за границей и не могу поменять фотографию в 45 лет.Вопрос такой если Я открою депозит… не заблокирует ли банк мой депозит при желании его вывести на виртуальную карту… по завершению договора?
Приватбанк
Ответ банка
6 октября 2020, 9:03
Добрий ранок!
У разі відсутності в Банку інформації, яка ідентифікує Клієнта та потребує актуалізації, Банк вживає заходи щодо отримання від клієнта інформації шляхом встановлення зв´язку з Клієнтом персональними комунікаційними та/або поштовими каналами зв´язку. У разі ненадання протягом 30 днів від дня запровадження заходів Банком по встановленню зв´язку з Клієнтом оригіналів документів, що необхідні для проведення ідентифікації, Клієнт доручає Банку закрити рахунки Клієнта, а грошові кошти перерахувати на рахунки згідно з нормативно-правовими актами НБУ та внутрішньою обліковою політикою Банку.
Sergei202019
Sergei202019
4 октября 2020, 18:19
Добрый день. Глупый вопрос но все же интересует. Я АТОшник( УБД) и сослуживцев говорил что ему звонили с приват банка и предлагали купить у него права на землю которые положены за УБД. Это действительно возможно такое или нет?
Приватбанк
Ответ банка
5 октября 2020, 9:00
Доброго ранку!
Рекомендуємо знайомому звернутись до підтримки банку або ж перевірити комунікації з нами в Приват24.
З актуальними послугами та пропозиціями ви завжди можете ознайомитись у нас на сайті.
mirna9091
mirna9091
4 октября 2020, 10:16
Надежда, Днепр
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, как быть? У меня срок действия карты для выплат заканчивается в октябре 2020 года.На эту карту зачисляется моя пенсия.
Приватбанк
Ответ банка
4 октября 2020, 11:56
Добрий день!
Ви можете перевипустити картку в будь-якому зручному відділенні або дистанційно через Приват24, оформивши віртуальну картку, яка матиме такі ж функції, що і звичайна.
LoikoHanna
Ганна Лойко
3 октября 2020, 21:11
Loiko Hanna, Тернопіль
Добрий вечір Я знаходжусь за кордоном а мою карточку заблокували мені терміново потрібно її розблокувати. Як це зробити?
Приватбанк
Ответ банка
4 октября 2020, 9:21
Доброго ранку!
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Nadezhda58
Nadezhda58
3 октября 2020, 5:52
Добрый день! Два месяца не получаю смс по получению пенсии на тел.0993742332 Нахожусь в Грузии. Спасибо!
Приватбанк
Ответ банка
3 октября 2020, 9:09
Добрий день.
Рекомендуємо перевірити встановлений канал інформування про транзакції через меню Приват24 «Усі послуги — Налаштування — Управління комунікаціями».  
VALTERS
VALTERS
2 октября 2020, 16:53
Доброго дня! Чому державний ПриватБанк відмовляється виконувати рішення суду на користь громадянина України, яке набрало законної сили? Дане рішення апеляційного суду було поставлено за ініціативою самого ж банку!
Я неодноразово звертався із заявками стосовно його виконання, але вони залишилися без відповіді. Суд також надавав відповідні запити і також відповіді не отримав!? Чому державний ПриватБанк ігнорує та порушує законодавство України, якщо суд вирішив питання не на його користь, а докладає всіх зусиль щоб не виконувати рішення суду? Чому так? Хто може надати обгрунтувану відповідь?
Приватбанк
Ответ банка
2 октября 2020, 18:50
Добрий вечір!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
innarubezh
innarubezh
2 октября 2020, 14:20
Елена, Луганск
Добрый день. Скажите смогу ли я открыть карточный счет без вклеенного фото в 45 лет в паспорт, день рождения 05,10,2020, знаю что паспорт действителен еще на протяжении 30 дней. А что на это ответите вы мне? Прописка у меня город Луганск.
Приватбанк
Ответ банка
2 октября 2020, 16:54
Добрий день!
Для відкриття картки, необхідно надати паспорт з актуальною інформацією ( в тому числі, з фото ) та ідентифікаційний код. Документи мають бути в оригіналі.
З повагою, ПриватБанк.
69698539
Виталий Хука
1 октября 2020, 19:05
Виталий
Здравствуйте. Нахожусь за границей, заканчивается пенсионная карта 01/21, в связи с ситуацией во всем мире приехать в Украину не могу, ну никак!, что делать?, варианты?
Приватбанк
Ответ банка
1 октября 2020, 19:27
Добрий вечір!
Ви можете перевипустити картку на віртуальну через Приват24 веб версії (https://next.privat24.ua/) або мобільний додаток.
YevhenSh
YevhenSh
1 октября 2020, 16:55
Евгений
День добрый. Получил письмо о необходимости подтверждения адреса проживания на подконтрольной Украине территории. Посетить отделение нет возможности, потому что нахожусь за рубежом (в Саудовской Аравии). Из подтверждающих документов имею договор аренды жилого помещения. Как я могу его передать?
Приватбанк
Ответ банка
1 октября 2020, 17:12
Добрий день!
Надати документи можна в будь-яке зручне відділення при поверненні з-за кордону.
380966930342
380966930342
1 октября 2020, 16:29
Рижало Андрій Сергійович, Кілія
Здравствуйте, как возобновить отношения с банком, со мною разорвали договор в одностороннем порядке, по неизвестной причине, а мне нужно получить карту для выплат
Приватбанк
Ответ банка
1 октября 2020, 17:10
Відповіли в особистих повідомленнях.
380966930342
380966930342
1 октября 2020, 12:51
Рижало Андрій Сергійович, Кілія
Мне нужно сделать карту для виплат вашого банка, в отделении мне не помогли, уже много раз, неизвестний причина отказа, мой номер телефонна
Приватбанк
Ответ банка
1 октября 2020, 14:46
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.

GSVGSV
GSVGSV
30 сентября 2020, 18:41
Харьков
Скажите пожалуйста, как документы актуализации проживания относятся к системе приват 24 через браузер? Я задаю вопрос почему не могу зайти в приват 24, а мне в ответ ссылки на законы, у нас что на приват 24 написан закон, который разрешает логиниться?
Ребята, читайте вопрос, а не пишите стандартные отписки.
Служба поддержки заработала полтора бала из 12. Они даже читать не умеют.
Приватбанк
Ответ банка
30 сентября 2020, 19:27
Добрий вечір!
Бачимо ваше звернення в особистих повідомленнях та надали зворотній зв'язок.
VMVarga
VMVarga
30 сентября 2020, 11:56
Володимир
Добрий день.
Якщо зареєструватися у акції Дисконтного клубу https://discount.pb.ua/, і торгова точка — партнер клубу крім того одночасно бере участь у програмі Бонус-плюс https://bonus.privatbank.ua/ua/,
як в такому випадку розраховується розмір знижки і бонусу? Наприклад, сума покупки 100 грн. Буде надано знижку 15 грн при оплаті з основного рахунку і відповідний процент піде на бонусний рахунок? Від якої суми буде нараховано бонус, від 100 грн, чи від 85 грн?
Приватбанк
Ответ банка
30 сентября 2020, 12:49
Добрий день!
У разі участі торгової точки одночасно у двох програмах лояльності ПриватБанку – «Бонус Плюс» і «Дисконтний клуб» – знижка надається за одною із програм, пріоритет надається «Дисконтному клубу».
PavelTytiuk
PavelTytiuk
30 сентября 2020, 11:51
Павел
Здравствуйте. Как получить в привате Bank Reference Letter?
Приватбанк
Ответ банка
30 сентября 2020, 12:42
Добри день!
Ви можете отримати довідку по картці, в якій буде вказано вас, як клієнта, що розпоряджається карткою через Приват24 меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Створити довідку».
50070661
Юлия Изотова
29 сентября 2020, 22:59
Юлия
Можно ли вернуть последний платёж который я совершила с другого банка Украины на ваш банк?
Приватбанк
Ответ банка
30 сентября 2020, 8:26
Доброго ранку!
Радимо звернутись в банк, з якого був відправлений платіж, щоб він направив до нас запит на його коригування або повернення.
GSVGSV
GSVGSV
29 сентября 2020, 21:48
Харьков
После долгих звонков переписки в чате и хождениям по отделениям для распространения короновируса банк удосужился разблокировать карты, но любые операции по моим картам выполнить невозможно. Пишет то операция отменена, то ошибка выполнения операции, а в систему Приват24 через браузер вообще «З метою безпеки послуга недоступна. Для завершення операції зверніться до чату-онлайн або зателефонуйте за номером 3700.».
Обращаясь по указанным контактам отправляют в отделение для актуализации данных.
Скажите пожалуйста, как документы актуализации проживания относятся к системе приват 24 через браузер, написано с целью безопасности услуга недоступна, значит дело не в документах, или на сайте фраза указана некорректно?
Приватбанк
Ответ банка
30 сентября 2020, 8:27
Доброго ранку!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних, в тому числі зареєстрованої адреси проживання є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
Ваше питання було детально розглянуто фахівцями та за результатом проведений зворотній зв'язок з наданням інформації і шляхів вирішення питання. На жаль, після цього, вами не були надані необхідні документи для актуалізації.
innagaidar
innagaidar
29 сентября 2020, 19:47
Черкассы
Добрый вечер пришла СМС что платеж забракован.Как уточнить реквизит по забракованному платежу. спасибо
Приватбанк
Ответ банка
29 сентября 2020, 20:11
Добрий вечір.
Для уточнення ви можете звернутись до підтримки банку за будь-яким із доступних каналів.
inod
inod
29 сентября 2020, 16:49
Добрый день. Такой вопрос. Если деньги будут переведены с другово банка(ПУМБ) на старый счет iban( который сменили месяц назад и сейчас является закрытым). То что будет с деньгами и как их можно вернуть и пройдет ли вобще операцыя?
Приватбанк
Ответ банка
29 сентября 2020, 18:25
Добрий день. Звернулись до вас в приватному повідомленні, щоб допомогти розібратися.
23927064
Alexandr Ignatiev
29 сентября 2020, 15:23
Alexandr
Добрый день! У меня 10/20 заканчивается срок действия пенсионной карты «gold» Но из за болезни я не могу пойти в банк для ее замены. Мой муж ходил в мое отделение банка, и там оператор пробовала перезапустить карту, но для этого потребовалось обновить данные. Подскажите пожалуйста как это можно сделать через приват 24. Спасибо!
Приватбанк
Ответ банка
29 сентября 2020, 15:42
Добрий день.
Термін дії всіх Карток для виплат (для отримання пенсії, заробітної плати і т.д.) і карток Універсальна продовжений на 90 днів. Працює зняття, поповнення, оплата з картки (крім інтернет-покупок, коли потрібно вводити термін дії картки та оформлення Оплати частинами).
Відкрито перевипуск карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку).
serso
serso
29 сентября 2020, 13:37
Сергій
Доброго дня.

З*явилось дуже цікаве питання до Приватбанку.

Я був клієнтом банку з 2014 року, мав кілька продуктів, в т.ч. Кредитну картку. Про кредитній картці в певний момент виникла заборгованість, яка згодом методично регулярними платежами була погашена. В той самий час, банк на інший рахунок нарахував пеню, яка не відображалась в жодний спосіб в мобільному додатку ще в момент виникнення заборгованості. Жодної належної комунікації, де знайти і як погасити саме пеню з боку банку не було, але це інша історія.

Згодом, коли заборгованість за кредиткою була повністю виплачена, я хотів закрити всі рахунки через низький рівень сервісу банку, в т.ч. в процесах комунікації з приводу поточних рахунків. Виявилось, що мені було нараховано 2000 грн. пені по кредитній картці (про що пишу вище). Незважаючи на небажання операторів чату докладно відповісти на мої питання з приводу комунікації про наявність пені і про способи її сплати, я знайшов спосіб оплатити заборгованість по окремому рахунку «штраф і пеня», хоч це і потребувало певних зусиль через відсутність інформації і ефективної системи проведення подібних платежів. Моя заявка на закриття рахунків була погоджена і мене запевнили, що жодних заборгованостей в мене перед банком вже точно немає, як і відкритих рахунків станом на 07.09.2020.

Але цим історія не закінчилась. Згодом мені прийшло сповіщення про позов до суду з боку Приватбанку про «стягнення заборгованості». Згідно державного реєстру судових справ, позов до суду було подано на тиждень пізніше, ніж я отримав від банку підтверждення про відсутність будь-якої заборгованості і відкритих рахунків. В зв*язку з цим в мене є до шановного Приватбанку кілька питань:

1. Як таке взагалі можливо? Чи перевіряє Приватбанк взагалі інформацію перед наданням позову до суду?
2. До кого мені звертатись з цим питанням? Бо кілька операторів чату спромоглися мені відповісти на це питання тільки фразою «суду не буде
Приватбанк
Ответ банка
29 сентября 2020, 15:42
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. У разі, якщо виникають сумніви в консультації підтримки, ви можете направити офіційний запит на адресу для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка