Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Brindisi
Brindisi
25 ноября 2020, 8:57
Доброго дня.

Хочу припинити участь у GOLD-клубі. Через Приват24 закрив всі свої картки рівня Gold (залишилась тільки інтернет картка), але при подачі заявки на оформлення digital картки мені доступний тільки вибір карти Універсальна Gold, а вибір карти Універсальна заблокований з коментарем «Ви пільговий учасник GOLD-клубу. Виберіть для оформлення картку рівня Gold.»

Чи можливо вийти з голд-клубу (бажано дистанційно), залишившись клієнтом банку? Якщо я цього не зроблю, чи буде з грудня 2020р. списуватись плата за участь у голд-клубі в рахунок овердрафту з інтернет-карти, що залишилась (поточний баланс якої менше 20 грн)?
Приватбанк
Ответ банка
25 ноября 2020, 9:20
Добрий ранок!
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
OlhaIgorevna
OlhaIgorevna
24 ноября 2020, 19:45
Добрый день!
В Приват24 появилось сообщение про актуализацию данных. Предлагается сфотографировать и отправить все свои документы просто через интернет.
Как защищен данный способ???
Какова ответственность банка, если произойдет утечка информации и она попадет третьим лицам?
Приватбанк
Ответ банка
24 ноября 2020, 20:17
Добрий вечір.
Ми дуже раді, що ви ставите насамперед питання безпеки. Сайт Приват24 має безпечне з`єднання. Детальну інформацію про правила безпеки при користуванні банківськими продуктами ми також зібрали на сайті: https://privatbank.ua/safeness
valdemarlad
valdemarlad
24 ноября 2020, 10:45
Доброго дня! Чи зарахуються кошти на протерміновану карту, чи таку операцію неможливо зробити?
Приватбанк
Ответ банка
24 ноября 2020, 11:10
Добрий день.
Якщо вам відправлять р2р переказ з іншого банку за номером старої картки, такий переказ не надійде. Відмова буде, що карта не активна.
В терміналі самообслуговування ПриватБанку можна поповнити заблоковану або прострочену карту. При цьому на екран терміналу виводиться попереджувальне повідомлення: «Зверніть увагу! Ваша карта заблокована або термін її дії закінчився. Для розблокування або перевипуску картки зверніться до найближчого відділення ПриватБанку». Нижче повідомлення розміщена кнопка «Все одно поповнити».
Регламент зарахування коштів на заблоковану або прострочену карту становить від 1 до 3 днів.
ALIYA
ALIYA
24 ноября 2020, 10:36
Aliya, Тернополь
Я из Казахстана, мне необходимо перевести деньги клиенту в Ваш банк в г. Тернополь в валюте, так как у меня нет счета в гривнах.
Как быстро можно открыть валютный счет без выпуска карты?
Требуется ли оплачивать открытие счета?
Снимается ли комиссия при получении денег?
Спасибо заранее
Приватбанк
Ответ банка
24 ноября 2020, 11:10
Для можливості отримання переказів банк пропонує широку лінійку карток.
Оформлення картки займає не більше 15 хвилин у зручному відділенні банку.
Відкриття безкоштовне. Комісія при зарахуванні/знятті може складати від 0% до 1% та залежить від тарифів обраної картки, типу переказу.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty
Vovasemenyka
Vovasemenyka
23 ноября 2020, 21:43
Володимир, Гуща
Не можу оформити digital карту віртуальну, пише ви не можете оформити карту за рішенням банку, чому?
Приватбанк
Ответ банка
24 ноября 2020, 9:01
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Marinaojovan
Marinaojovan
23 ноября 2020, 19:17
Одесса
Час назад в городе Одесса по улице Колонтаивская 8/1 скинула деньги на карту другого банка через терминал деньги терминал забрал и после этого было написано что операция не успешна обратиться в службу 3700) Очень надеюсь вернуть деньги
Приватбанк
Ответ банка
23 ноября 2020, 20:35
Добрий вечір!
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
Cherin
Cherin
23 ноября 2020, 19:00
Доброго дня. Як можна повернути кошти за скасований авіарейс? Чи можливе оскарження платежу, якщо квиток було придбано в Приват 24?
Приватбанк
Ответ банка
23 ноября 2020, 20:31
Добрий вечір!
У «Архіві квитків» (web Приват24 https://next.privat24.ua: Фото — Перейти до повної версії — Архів — Квитки (Архів) або https://bilet.privatbank.ua/) знайдіть потрібний переліт, натисніть «Детальніше» – «Скасувати квиток». Заповніть усі поля, натисніть «Відправити заявку». Заявки опрацьовуються протягом 24 годин. Якщо за правилами квитка поверненню підлягає не повна сума, то буде потрібно Ваше підтвердження на повернення. У разі скасування квитка гроші зараховуються на Вашу картку протягом дня після надходження від авіакомпанії. Як правило, це триває до 5 банківських днів. В окремих випадках це може тривати 30 днів. Якщо до вильоту залишилось менш ніж 24 години, окрім відправки заявки через Архів квитків, зв’яжіться за вказаним номером телефону у квитку.
У випадку додаткових питань – ви можете звернутися до нашої підтримки, де наші оператори вам завжди допоможуть.
martin11
martin11
23 ноября 2020, 11:35
иванов, Лисичанськ
скажите для актуализации документов справка о зарплате обязательна?
Приватбанк
Ответ банка
23 ноября 2020, 14:49
Добрий день!
З метою забезпечення реалізації вимог Закону України 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення', відповідно до статей 7, 55, 56 Закону України 'Про Національний банк України', статті 63 Закону України 'Про банки і банківську діяльність'.
Банк зобов´язаний забезпечити у своїй діяльності застосування ризик-орієнтованого підходу та вжиття належних та ефективних заходів, спрямованих на мінімізацію ризиків використання послуг банку для легалізації кримінальних доходів/фінансування тероризму, вчинення інших злочинів, також, що здійснюються із використанням інформаційно-комунікаційних технологій, здійснення ризикової діяльності, також стосовно клієнтів, з якими віддалено встановлено ділові відносини.
00769726
00769726
23 ноября 2020, 10:13
Здравствуйте. Я прочитал на форуме: «Прислали уведомление, что с 1.12.20 меняются условия по Голд клубу. И надо оформить депозит на 50 000 гривен для бесплатности.» Я правильно понимаю что эти изменения для всех бесплатных членов голд клуба? Мне смска пока не пришла. Где можно прочитать об этом изменении на сайте приватбанка?
Приватбанк
Ответ банка
23 ноября 2020, 14:41
Добрий день!
Дійсно, деякі Клієнти будуть переведені на стандартні умови обслуговування, що зумовить сплату членського внеску 20 грн/місяць. Таким Клієнтам були відправлені повідомлення з даною інформацією.
З повагою, ПриватБанк.
martin11
martin11
22 ноября 2020, 10:51
иванов, Лисичанськ
мне в приват 24 пришло сообщение о необходимости актуализации данных паспорта + (справка о средней зарплате?) скажите справка обязательна? У меня только карта для выплат
Приватбанк
Ответ банка
22 ноября 2020, 11:07
Добрий день!
Банк самостійно ініціює збір документів дистанційно у web Приват24 https://privat24.ua, без відвідування відділення. У разі, якщо після входу в акаунт, у вас з´являється повідомлення і посилання — ви можете надати документи перейшовши за посиланням. Інструкція — https://pb.ua/short?3W1
NataliNetreba
NataliNetreba
20 ноября 2020, 12:01
Наталія
Мені приходить повідомлення, що по моїй картці універсальній потрібно сплатити 100грн до кінця місяця, загальна сума боргу 330,24 грн. Ніяких кредитів не брала, картка лежить і ніхто нею не користувався. Як бути? Що за махінації?
Приватбанк
Ответ банка
20 ноября 2020, 13:04
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, доступні кошти, наявність/відсутність заборгованості завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
У разі, якщо ви не згодні з якимись операціями, повідомте про це до підтрики банку.
Fantomas2020
Fantomas2020
20 ноября 2020, 11:15
Днепр
Звонили с номера 0567369129, уточнили мое имя и отчество, которое совпало, я думал, что ПриватБанк, оказалось, что нет. Предложили ответить на какие-то вопросы, не связанные с банковской деятельностью. ПриватБанк передавал свой номер в пользование каким-то третьим лицам или нет?
Приватбанк
Ответ банка
20 ноября 2020, 11:51
Номер належить ПриватБанку. Банк не передає дані третім особам.

JvWhite
JvWhite
18 ноября 2020, 19:14
Добрий вечір.
Мені досі не повернули кошти за пробне ЗНО. Оператори на 3700 ухиляються від питань або пропонують переадресувати питання до УЦОЯО. На сайті мої данні вірні, сказали звернутися до Приватбанку. Коли повернуть кошти??
Приватбанк
Ответ банка
18 ноября 2020, 19:34
Добрий вечір!
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
VeronikaCher
VeronikaCher
17 ноября 2020, 15:06
С кем мне связатся по поводу решения суда.
Приватбанк
Ответ банка
17 ноября 2020, 15:32
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
Gratiy
Gratiy
17 ноября 2020, 12:45
Сергей , Южноукраинск
Скажите что с вами сделать когда приеду в Украину вы занимаетесь вымогательством расклейкой ложной информации в подъезде вас сжечь или взорвать как лучше пожалуйста дайте ответ или оторвать руки и ноги кто это делает у меня уже есть фото и видео выбирать вам как нам дальше быть денег не отдам потомучто я их не брал а насчёт суда не смешите даже если он ибудет опять если то только по месту жительства а никак вы пишите бред сивой кобылы вешайтесь
Приватбанк
Ответ банка
17 ноября 2020, 13:32
Добрий день!
Для перевірки інформації щодо наявності заборгованості, звернулись до вас у приватні повідомлення.

Andriyyy
Andriyyy
16 ноября 2020, 19:00
Доброго дня, стталась така ситуація, вланик карти(5168757392101087) обманув мене на гроші, чи можна якось повернути кошти?
Приватбанк
Ответ банка
16 ноября 2020, 20:03
Добрий вечір.
У разі, якщо вами особисто були перераховані кошти третій особі, дані відносини класифікуються як цивільно-правові, і, отже, знаходяться поза зоною відповідальності банку. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
11996767Z
11996767Z
15 ноября 2020, 13:14
Доброго дня! Хочу взяти мікрокредит але верифікація карти не проходить, для підтвердженя треба ввести номер коду у вхід в приват24, коли звернулася за допомогою мені сказали що у нас все добре це у вас з сайтом щось не так. Може ви мені допоможете?
Приватбанк
Ответ банка
15 ноября 2020, 16:04
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб детальніше розглянути ваш випадок та розібратися в ситуації.
tolgarenko
tolgarenko
13 ноября 2020, 23:36
Алексей
Здравствуйте, 2 года назад приват банк заблокировал меня как клиента и сказали что это навсегда. Причина всего этого такова: через мою карту переводили очень большие суммы. Через моего знакомого меня попросили поучаствовать в переводах этих денег. Кто переводил и кому я не знаю… переводили до того момента пока банк не заблокировал меня. Возможно есть какой-нибудь вариант снова стать клиентом банка?
Приватбанк
Ответ банка
14 ноября 2020, 8:13
Доброго ранку!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію.
Sanya1995
Sanya1995
13 ноября 2020, 17:43
Александр
Здравствуйте, сейчас в кассах ПриватБанка можно обменять доллары на гривны?
Приватбанк
Ответ банка
13 ноября 2020, 18:39
Добрий вечір!
Так, банк здійснює як продаж, так і купівлю валюти, при наявності необхідної суми в касі.
Alex195713
Alex195713
13 ноября 2020, 15:02
Александр, Цукурино
Здравствуйте! Почему на телефоне 3700 не возможно связаться с оператором? Почему банк уходит от вопросов клиентов., тем более клиентов Голд-клуба???
Приватбанк
Ответ банка
13 ноября 2020, 15:48
Добрий день!
Телефон підтримки клієнтів ПриватБанку 3700 працює цілодобово та без вихідних.
У разі, якщо у вас виникли труднощі при зверненні до підтримки банку, повідомте, будь ласка, нас про це приватним повідомленням.
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка