×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт

- Надя Давидова
- 28 марта 2016, 18:24
- Надя, Україна, Куземин
Доброго дня! Зі мною трапилася наступна ситуація: «Я, з дуру, віддала свою кридитку подрузі і вона запевняла мене, що по ній немає заборгованості з 2013 року. Але декілька тижнів тому прийшлов лист із суду стосовно стягнення з мене заборгованості в розмірі приблизно 11000 грн. Ні в мене ні в неї такої суми немає. Вона згодна виплачувати щомісячно деяку суму.» Чи можливе таке вирішення проблеми?
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
- +
- 0
-
- PrivatBankQM
- 28 марта 2016, 19:26
- #
Шановний Автор!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з настільки неприємною ситуацією. Наскільки ми розуміємо з відгуку, мова йде про використання картки «Універсальна».
Згідно з діючим договором у разі використання кредитних коштів після виходу з пільгового періоду потрібно щомісячне внесення коштів. За необхідності Ви маєте можливість внести не всю суму кредиту відразу, а обмежуватися щомісячними мінімальним платежами в розмірі 5% від залишку заборгованості, але не менше 50 грн.
Якщо було порушено умови договору, рекомендуємо провести всі передбачені договором платежі й надалі дотримуватися правил погашення (http://pb.ua/platezhnie-karty/universalna/).
Щоб перевірити конкретно Вашу ситуацію та розглянути можливість надання реструктуризації, просимо повідомити на help@pb.ua номер картки, суть питання та контакти для зв’язку, зазначивши посилання на відгук. Після опрацювання зазначеної інформації ми зможемо дати відповідь по суті.
З повагою, ПриватБанк.
Нам шкода, що Ви зіткнулися з настільки неприємною ситуацією. Наскільки ми розуміємо з відгуку, мова йде про використання картки «Універсальна».
Згідно з діючим договором у разі використання кредитних коштів після виходу з пільгового періоду потрібно щомісячне внесення коштів. За необхідності Ви маєте можливість внести не всю суму кредиту відразу, а обмежуватися щомісячними мінімальним платежами в розмірі 5% від залишку заборгованості, але не менше 50 грн.
Якщо було порушено умови договору, рекомендуємо провести всі передбачені договором платежі й надалі дотримуватися правил погашення (http://pb.ua/platezhnie-karty/universalna/).
Щоб перевірити конкретно Вашу ситуацію та розглянути можливість надання реструктуризації, просимо повідомити на help@pb.ua номер картки, суть питання та контакти для зв’язку, зазначивши посилання на відгук. Після опрацювання зазначеної інформації ми зможемо дати відповідь по суті.
З повагою, ПриватБанк.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||