Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.6 | 42.2 |
Все курсы банка |
при оплаті щомісячних сплат комунальних послуг у власному кабінеті і підтвержені з телефона своєї особистості, вискакує вимога ввести пін код картки -який є власною конфіденційною інформацією клієнта і яку клієнт банку при отриманні картки зобов«язується не розголошувати. Які є варіанти вирішення данного питання? Для чого банк збирає данну інформацію і наскільки це законно?
Також де можна написати скаргу на вашого співробітника Аліну(чат) яка годинами не відповідає і не компетентна у вирішенні питань чи зєднані з більш освідченними колегами чим не тільки відштовгує клієнтів від користування чатом і втратою нашого дорогоцінного часу, а і на мою думку також погіршує репутацію банку і сприяє думці про нехтуванням банком своїх клієнтів?
Написали вам в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написать комментарий
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
Розуміємо ваші емоції. Дійсно, ситуація не з приємних, однак хочемо звернути вашу увагу на важливий момент. Даний платіж було успішно проведено по наданим вами реквізитам та, в свою чергу, повернення суми не здійснювалося. Для подальшого врегулювання ситуації, просимо вас звернутися в банк, на рахунок якого проводився переказ, а ми в свою чергу забезпечимо його зарахування після повернення.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Вам достатньо звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua, щоб фахівці сформували лист на отримувача для повернення платежу.
Написать комментарий
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написать комментарий
В даній ситуації банк виступає отримувачем коштів від фонду чи організації, яка їх виплачує. Банк їх зараховує на картку одразу після того, як гроші надходять на рахунки банку.
Написать комментарий
Для того, щоб відкликати ключ КЕП перейдіть, будь ласка, за посиланням: https://acsk.privatbank.ua/revoke
Введіть логін і пароль від Приват24 для фіз. осіб. Після авторизації будуть відображатися всі Ваші активні ключі, які можна відкликати.
Після розірвання ви можете отримати нові ключі.
Плата за використання ключів КЕП відсутня.
Написать комментарий
За Вашим зверненням ми вже сформували запити на опротестування операцій. За результатом їх обробки ми вас додатково проінформуємо. Просимо запастися терпінням, так як процедура проводиться за правилами міжнародної платіжної системи і може зайняти до 120 днів.
Написать комментарий
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі.
Написать комментарий
В даній ситуації банк виступає отримувачем коштів від пенсійного фонду, який здійснює вам виплату та перераховує кошти на банк. Для уточнення інформації, щодо регламентів та строків виплати пенсії радимо звернутись в свій пенсійний фонд.
Написать комментарий
pb.ua/chat
Написать комментарий
після погашення заборгованості.
Про яку заборгованість йде мова якщо у довідці про відсутність заборгованостей вказано, щов мене немає заборгованості на 5.01.2021,і в графі довідка про кредити пише що кредити не знайдено, бо не користувався ними.В довідці про закриття вказана інформація-тип картка універсальна, валюта рахунку -UAH, кверидтний ліміт-2000, стан рахунку -закрито
pb.ua/chat
Написать комментарий
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написать комментарий
Банк надійно захищає персональні дані своїх клієнтів та не передає їх третім особам. Дзвінки інформаційного характеру про наявність заборгованості були відправлені виключно в силу втрати зв'язку з клієнтом і порушення виплати за договором, таким чином клієнту надається номер для зворотного зв'язку з банком для вирішення проблемної ситуації. Банк здійснює комунікацю через канали, які були вказані клієнтом при оформленні карток або актуалізації даних. Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію.
Написать комментарий
2) я маю картки голд ПБ- як зарплатну, так і кредитну. Ще _- мій кредит мав би обслуговуватися не під 3,5% місячних, а під 3,4 — відповідні новини ПБ друкував у своєму розділі повідомлень банку на Приват24 навесні 2020 року в рамках підтримки клієнтів свого банку у звязку із введенням карантинних обмежень, через що більшість клієнтів кредитних послуг банку не мали змоги тоді працювати. Коли я читала цю інформаціюнавесні, була приємно вражена намаганням керівництва Приватбанку піти назустріч своїм клієнтам, але в моєму випадку далі виголошення приємної новини справа не пішла.
Я писала в чат на приват24 — відповідь не отримала.
Отож, прошу дати мені роз, яснення щодо моїх двох питань
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення інформації та вирішення питання представник компанії може звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
Комментарии (1)
Просимо вибачення за тривалу перевірку. На даний момент регламент 15-18 робочих днів, з моменту прийняття в роботу анкети. Ваша анкета прийнята в роботу.анкета принята 16.12.2020 11:56:54- 18 робочих днів, максимальний срок перевірки 14,01,2020 кінцевий срок ( виходячи з вихідних та святкових днів).
Питання: Ви вважаєте блокування(по вашому обмеження) рахунку фірми на місяць — це нормальне відношення до клієнта???
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення інформації та вирішення питання представник компанії може звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
Написать комментарий
Підкажіть будь ласка ви сьогодні працюєте?
І до якої години?
Дякуємо, навзаєм!
Відділення банку працюють за графіком, що вказано на сайті: https://pb.ua/map. Режим роботи скорочується на 1 годину.
Написать комментарий
без поясненя причин мені було відмовлено,.
Здавна користуюся Приватбанком, жодних проблем не було ніколи, маю постійне джерело доходу, адресу та номер телефону не змінювала, ідентифікацію пройшла, Маю кредитну картку «Універсальна Gold»
У відділенні банку порадили або написати листа до центрального офісу в Дніпрі, або звернутися до іншого банку.
Дуже невчасний «сюрприз».
Сподіваюся своєчасно отримати інформацію про причини відмови.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (1)
Так, ви можете отримати картку у зручному відділенні банку.
Також відкрито випуск віртуальних карток (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Додати картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
Написать комментарий
pb.ua/chat
Написать комментарий