Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.6 | 42.2 |
Все курсы банка |
Написать комментарий
У разі накладення обмежень, власник рахунку завжди може звернутися в підтримку банку для уточнення деталей.
Написать комментарий
Написать комментарий
Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
Написать комментарий
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
https://pb.ua/chat
Написать комментарий
Ми розуміємо, що зміна ліміту за послугою Оплата частинами стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Основним критерієм суми ліміту Оплати частинами є кредитний ліміт по картці, який в більшості випадків є аналогічним. Ліміти переглядаються регулярно. Перевірте, будь ласка, суму ліміту через кілька днів.
Написать комментарий
Банк не обмежує використання у банкоматах тих або інших карток ПриватБанку.
Дякуємо вам за сигнал, нами буде перевірено працездатність пристрою.
Комментарии (1)
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію та розібратися в даній ситуації.
Написать комментарий
Просто нет сил. Закошмарили уже взрослого человека. Не нужна ему карта голд. Ни кешбеки, ни прочие предложения и оповещения. Не пользуется он ей и не будет. Ему эту карту прицепом выдали при оформлении пенсионной карты. После каждого звонка о том что нет движения средств и всего такого мнительный человек начинает нервничать. Как мне это остановить??
Куда мне позвонить и к кому с этим вопросом обратиться??
Или это делается только лишь через закрытие счёта в банке???
Для вирішення питання просимо клієнта особисто звернутись до нас або до підтримки банку за будь-яким захищеним каналом, що вказано на сайті: https://pb.ua
Написать комментарий
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію та розібратися в даній ситуації.
Комментарии (1)
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
https://pb.ua/chat
Написать комментарий
в октябре 2019 г. получил служебный номер Киевстар в организации Киева
в которой работаю и почти сразу начались звонки Приватбанка по поводу какого-то кредита,
на мой ответ что номер уже не принадлежит данному человеку и город вообще не тот
до сих пор реакции нет, как звонили так и звонят
Сергей
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Комментарии (1)
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
https://pb.ua/chat
Написать комментарий
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
Написать комментарий
При здійснені протягом 30 днів з моменту контакту покупки по картці «Універсальна» клієнт отримує кешбек 5%.
Кошти повертаються протягом 30 днів після закінчення акції на рахунок «Бонус Плюс».
Мінімальна сума повернення коштів — 5 грн, максимальна — 300 грн.
Написать комментарий
В отделении Укрпочты письмо мне не выдали, его содержне мне неизвестно. Как я могу узнать о чем это письмо, и нет ли каких-то финансовых обязательств моего покойного мужа перед Приват банком?
Якщо він був клієнтом банку необхідно надати свідоцтво про смерть у відділення. Правонаслідувач може отримати інформацію за рахунками померлого направивши офіційний запит в банк оформлений згідно з чинним законодавством.
Комментарии (1)
Вопросы по пакетам IT Expert Platinum, Premium. Надеюсь на максимально полный и точный ответ :-)
1. Для бесплатного выпуска и обслуживания установлен минимальный оборот по счету. Если доходы больше указанной суммы, а расходы меньше — является ли это выполнением условия минимального оборота?
2. Оборот считается обязательно по ГРН счету или по валютному можно тоже?
3. После выпуска будет ли карта Platinum \ Signature обслуживаться бесплатно до конца своего срока действия, если в какой-то момент условие минимального оборота будет не выполнено?
4. Если уже есть ИТ КВЭД, 0% тариф по зачислению на КДВ (и предположительно IT пакет), приведет ли выпуск карты Platinum \ Signature к смене тарифного пакета и, как следствие, к изменению тарифа по КДВ?
Спасибо
Давайте розглянемо кожне з поставлених питань:
1) Враховуються тільки надходження, витрати не впливають через те, що це повністю клієнтське рішення.
2) Надходження вважаються як по рахункам, що відкрито у національній, так і за іноземними валютами,
3) Пільга надається на 3 місяці і кожний місяць автоматично продовжується. Якщо в якийсь момент надходження впали, клієнту надається «адаптивний» період після зменшення надходжень, 3 місяці для відновлення надходжень. У разі, якщо надходження не відновлюються, то надалі питання вирішується в індивідуальному порядку при діалозі з ВІП менеджером.
4) Дані пакети не впливають на тариф за рахунком ФОП, а є додатковою пропозицією по обслуговуванню клієнта як фізичної особи.
Написать комментарий
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написать комментарий
Квитанція № MOB_c8e6946c079744d5996b008eec29b884, сумма 100 грн
Написать комментарий
отправленно через Приват24. в отделение Банка прийти не могу (нахожусь за границей). Хотела бы также восстановить через Приват24
Дело в том что при отправке не заметила (где -то там… конечную сумму) конвектор валют показал одно, а получалель в Болгарии получил на 50 центов менше, и невозможно выдать (нет в Болгарии мелких эвро))
нужно сделать возврат
https://privatbank.ua/ru/sistemy-denegnih-perevodov/western-union
в разделе часто захаваемые вопросы — указано что можно вернуть через Приват 24 — но как???
Повернути переказ можна в Приват24, через меню: «Усі послуги — Перекази — Новий архів переказів».
При поверненні в день, відмінний від відправлення — повернення без комісії, відбувається автоматична заміна ПІБ одержувача на ПІБ відправника переказу. Після чого для отримання коштів по переказу необхідно здійснити його виплату собі через меню: «Усі послуги — Перекази — Отримати переказ».
Комментарии (1)