Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.75 | 45.75 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Написали вам в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написать комментарий
На сторінці акції у «Поширених питаннях» на питання «Коли буде виплачено кешбек?» дається відповідь: «Протягом 10 днів після закінчення акції.»
В той же час, в п.4.7 офіційних Правил акції сказано «Заохочення у вигляді кешбеків будуть зараховані протягом 10 днів після виконання умов акції учасником.»
Прошу роз'яснити, яка з вищенаведених інформацій є достовірною, а також усунути протиріччя на сторінці акції та у офіційних правилах акції, щодо термінів виплати кешбеку.
Кешбек буде виплачено протягом 10 днів після закінчення акції.
Дякуємо вам за сигнал. Інформацію на сайті виправили.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ви можете перевипустити картку на digital.
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.
Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.
Для отримання соціальної допомоги або пенсії заява до фонду з реквізитами фонду необов´язкова. Ви можете надати фонду з боку банку довідку, в якій вказані тільки реквізити по картці для виплат. Отримати довідку можна в web Приват24 https://privat24.ua, в меню: «Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Заява в пенсійний/соціальний фонд». При переказі коштів картка буде автоматично прив´язана до виплат з фонду-відправника коштів.
Однак, якщо у Вас вимагають саме заяву на переказ коштів із зазначенням фонду і/або Ви знаєте повне найменування фонду — рекомендуємо повідомити назву фонду і підключити оператора для прив´язки картки до виплат. Достатньо написати цю інформацію і слово «оператор» в чаті за посиланням: https://pb.ua/chat.
Написать комментарий
Написать комментарий
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення можливості відновлення доступу до рахунків ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написать комментарий
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написать комментарий
при оплаті щомісячних сплат комунальних послуг у власному кабінеті і підтвержені з телефона своєї особистості, вискакує вимога ввести пін код картки -який є власною конфіденційною інформацією клієнта і яку клієнт банку при отриманні картки зобов«язується не розголошувати. Які є варіанти вирішення данного питання? Для чого банк збирає данну інформацію і наскільки це законно?
Також де можна написати скаргу на вашого співробітника Аліну(чат) яка годинами не відповідає і не компетентна у вирішенні питань чи зєднані з більш освідченними колегами чим не тільки відштовгує клієнтів від користування чатом і втратою нашого дорогоцінного часу, а і на мою думку також погіршує репутацію банку і сприяє думці про нехтуванням банком своїх клієнтів?
Написали вам в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написать комментарий
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
Розуміємо ваші емоції. Дійсно, ситуація не з приємних, однак хочемо звернути вашу увагу на важливий момент. Даний платіж було успішно проведено по наданим вами реквізитам та, в свою чергу, повернення суми не здійснювалося. Для подальшого врегулювання ситуації, просимо вас звернутися в банк, на рахунок якого проводився переказ, а ми в свою чергу забезпечимо його зарахування після повернення.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Вам достатньо звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua, щоб фахівці сформували лист на отримувача для повернення платежу.
Написать комментарий
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написать комментарий
В даній ситуації банк виступає отримувачем коштів від фонду чи організації, яка їх виплачує. Банк їх зараховує на картку одразу після того, як гроші надходять на рахунки банку.
Написать комментарий
Для того, щоб відкликати ключ КЕП перейдіть, будь ласка, за посиланням: https://acsk.privatbank.ua/revoke
Введіть логін і пароль від Приват24 для фіз. осіб. Після авторизації будуть відображатися всі Ваші активні ключі, які можна відкликати.
Після розірвання ви можете отримати нові ключі.
Плата за використання ключів КЕП відсутня.
Написать комментарий
За Вашим зверненням ми вже сформували запити на опротестування операцій. За результатом їх обробки ми вас додатково проінформуємо. Просимо запастися терпінням, так як процедура проводиться за правилами міжнародної платіжної системи і може зайняти до 120 днів.
Написать комментарий
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі.
Написать комментарий
В даній ситуації банк виступає отримувачем коштів від пенсійного фонду, який здійснює вам виплату та перераховує кошти на банк. Для уточнення інформації, щодо регламентів та строків виплати пенсії радимо звернутись в свій пенсійний фонд.
Написать комментарий
pb.ua/chat
Написать комментарий
після погашення заборгованості.
Про яку заборгованість йде мова якщо у довідці про відсутність заборгованостей вказано, щов мене немає заборгованості на 5.01.2021,і в графі довідка про кредити пише що кредити не знайдено, бо не користувався ними.В довідці про закриття вказана інформація-тип картка універсальна, валюта рахунку -UAH, кверидтний ліміт-2000, стан рахунку -закрито
pb.ua/chat
Написать комментарий
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написать комментарий
Банк надійно захищає персональні дані своїх клієнтів та не передає їх третім особам. Дзвінки інформаційного характеру про наявність заборгованості були відправлені виключно в силу втрати зв'язку з клієнтом і порушення виплати за договором, таким чином клієнту надається номер для зворотного зв'язку з банком для вирішення проблемної ситуації. Банк здійснює комунікацю через канали, які були вказані клієнтом при оформленні карток або актуалізації даних. Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію.
Написать комментарий