Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
smolinec
smolinec
13 марта 2021, 17:39
Зоя, Белая Церковь
Здравствуйте! Объясните мне, пожалуйста, разницу между Абонплатой за пакет в месяц (ФЛП/ЮЛ и Ежемесячным обслуживанием. Вот мне правда не понятно.Звучит по-разному, а предполагает одно и тоже. Я так полагаю.И платить надо и за то и другое.И если движение по счету бывает не каждый месяц? То как тогда? Посоветуйте, какой тариф выбрать мелкому предпринимателю?
Приватбанк
Ответ банка
13 марта 2021, 17:59
Добрий вечір!
Ознайомитись з кожним тарифним пакетом, підібрати саме той, що вам необхідний та подати заявку на підключення ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/business/packages
0978535681
0978535681
12 марта 2021, 15:37
Иван, Мариуполь
Добрый день, я являюсь военнослужащим, имею статус участника боевых действий.Хочу оформить льготный период по карте универсальная, мне отказывают, оргументируя тем что для этого помимо остальных предоставленных документов требуется военный билет, я служу в пограничной службе, у нас военных билетов нет воприори, документом является служебное удостоверение, как выйти с такой ситуации???
Приватбанк
Ответ банка
12 марта 2021, 17:27
Приймаються тільки оригінали документів:
— військовий квиток i довідка із зазначенням строку військової служби для осіб рядового, сержантського і старшинського складу та офіцера запасу.
— службове посвідчення і довідка із зазначенням строку військової служби (витяг з наказу або довідка про зарахування до списків військової частини для резервістів) для осіб офіцерського складу i прапорщикiв.

Довідка із зазначенням строку військової служби повинна бути видана структурним підрозділом, військовою частиною або вiйськовим комiсарiатом (територіальним центром) особам, якi підпадають під дію п.15 ст. 14 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» не бiльше нiж мiсяць тому.
Lesya67
Lesya67
11 марта 2021, 21:36
Иванова Ярослава, Wroclaw
можно ли перевести деньги с карты приватбанка на белорусскую карточку?
Приватбанк
Ответ банка
12 марта 2021, 8:47
Ви можете зробити переказ за кордон 3 способами:
1. Міжнародний терміновий переказ на ПІБ одержувача;
2. Swift платіж за реквізитами картки одержувача;
Зазначені два перекази відправляються у web Приват24 https://privat24.ua, в меню: Усі послуги — Перекази — Надіслати переказ. Таким же чином Ви можете визначити найбільш вигідний тариф за відправку.
3. На картку Visa / MasterCard будь-якого банку світу за номером картки одержувача. В даному випадку комісія за рахунок особистих коштів:
— 2% (min 50 грн) на картку Mastercard закордонного банку,
— 1% (min $ 1) на картку Visa закордонного банку.
Rahunok555
Rahunok555
11 марта 2021, 12:04
Заровська Л. А., Чернігів
На моє им'я повинен бути відкритий рахунок у вашому банку. Хочу дізнатися є такий рахунок чи ні? Мені приходили СМС на телефон від вашого банку, так я спочатку нічого не зрозуміла, а тепер засумнівалася.
Приватбанк
Ответ банка
11 марта 2021, 12:57
Добрий день!
Дізнатися інформацію персонального характеру ви можете, звернувшись в нашу підтримку по будь-якому каналу, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/. Наші фахівці вам з радістю підкажуть в безпечній сесії.
Irena88
Irena88
11 марта 2021, 11:28
Не могу в приват 24 оплатить квартплату. Стало писать Неверное формирование уникального ключа услуги (продублированное значение). Раньше всё было в порядке.
Приватбанк
Ответ банка
11 марта 2021, 12:54
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Sky2003
Sky2003
10 марта 2021, 19:36
Николай
Добрый день. Вопрос может глупый, но все же.Я хочу оформить карту ПриватБанка, а именно «Универсальная» подскажите пожалуйста, я когда прийду в банк получать эту карту, мне нужно будет предоставить только паспорт и ИНН, мне не придется что-то там заполнять или тома подобное, сотрудники банка все делают сами, правильно? Я немного стесняюсь просто, по этому вот такой вопрос, чтобы быть готовым. И ещё, вопросы от сотрудников банка могут быть какие-то? Спасибо
Приватбанк
Ответ банка
10 марта 2021, 19:40
Добрий вечір!
Для оформлення картки вам достатньо з собою мати паспорт та ІПН, а також телефон, який буде встановлено фінансовим. Фахівець у відділенні зробить все, щоб оформлення картки було максимально простим і зручним. Вам можуть запропонувати оформити додаткову послугу, таку як скарбничка або ж страховка. Рішення про їх оформлення залишається виключно за вами.
kirill1982
kirill1982
10 марта 2021, 5:48
Киев
05.03.2021 в 14.57 банкомат не выдал 3000 грн с пенсионной карты для выплат в одном из двух банкоматов на пл. Соломенская 2 (номер банкомата САК20116). Во время транзакции на экране банкомата появилось сообщение «Помилка» и кн. Завершити. В итоге деньги сняли с карты, но не были выданы банкоматом. Звонки операторам на номер 3700 абсолютно бесмысленны — называют разные дни обработки заявки (сначало говорили что в течении 24 часов решат проблему, потом говорят что в течении то рабочих 7 дней, потом что в течении 7 дней календарных) а по факту уже 5 дней кормят завраками.
И вообще можно предположить что на лицо мошенничество со стороны Приватбанка и кто-то умышленно отключал питание бнакомата кратковременно во время транзакции.
Деньги пенсионные и если у человека будут проблемы со здоровьем Вы будете виноваты.
Приватбанк
Ответ банка
10 марта 2021, 9:39
Доброго ранку!
Ми ні в якому разі не бажаємо навмисно спричинити незручності нашим клієнтам.
В даній ситуації достатньо очікувати повідомлення від банку за результатом обробки заявки на повернення коштів.
Loren3002
Loren3002
6 марта 2021, 13:13
Прошу заблокировать карту вашего клиента 4731219613208614 Письменный Данило Сергеевич. Он продает в интернете. Берет полную предоплату, товар не отправляет
Приватбанк
Ответ банка
6 марта 2021, 13:28
Добрий день!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідуваннь за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Yoklmn
Yoklmn
4 марта 2021, 19:32
ВІДМОВА. Недостатньо коштів. LP Dating Ser UAH, Днiпро, Наб. Перемоги, 30 Iнтернет-сплата
236.25UAH
Бал. 0.00UAH
4*09 08:57
Бал.Бонус+ 17.13UAH на viber сегодня пришло такое сообщение это что если были бы деньги на счету они выписали и что мне теперь делать с зарплатной карточкой
Приватбанк
Ответ банка
4 марта 2021, 19:36
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Ab48cd
Ab48cd
2 марта 2021, 17:25
Пропустила дзвінок з приватбанку, чи можна перетелефонувати?
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2021, 17:29
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію про дзвінок.
71688037
Александр Рыженков
2 марта 2021, 12:49
Александр
Могу я, как физическое лицо, создать Електроно-цифровий підпис в Приватбанке. У меня несколько лет, с 2014 года была ЭЦП, срок действия закончился 20.02.2021.
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2021, 12:51
Добрий день!
В Приват24 для фізичних осіб можна створити ЕЦП. Ця опція доступна в меню «Всі послуги» — «Бізнес» де також буде посилання на інструкцію з підказками.
sandokan129391
sandokan129391
2 марта 2021, 10:55
Добрий день.
Привіт банк через додаток Приват 24, відмовляється здійснити операцію на пересилання грошей. При здійсненні операції випадає посилання передзвонити на номер 3700. Я вже спілкувалася з трьома консультантами, ніхто не реагує.
Консультанти відмовляються здійснити операцію, бо хочуть знати всі мої дані. Мені вже надоїло одне і теж саме повторювати. Всі дані мої є в банку.
Тепер в мене ще одне питання відколи приват банк запитує клієнтів, чи вони впевнені в тій особі на яку здійснюється проплати. Я не забовязана вказувати дані особи на яку я перекидаю гроші. І звідки я можу знати чи дійсно спілкуюся з консульантами приват банку.
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2021, 11:21
Добрий день!
Ми піклуємось про безпеку ваших коштів та робимо все, щоб попередити можливе шахрайство по відношенню до наших клієнтів.
Ми не бажаємо навмисно спричинити незручності та просимо підтверджувати платіж лише в деяких випадках, коли операція здається нам ризиковою.
Коли ви звертаєтесь в підтримку оператор має впевнитись, що спілкується саме з клієнтом, а не з третьою особою. Саме для цього оператор задає питання, відповіді на які може знати лише клієнт, що вказував цю інформацію в банку.
12436970
Юрий Гайдаренко
1 марта 2021, 13:25
Юрий
Доброго дня. Щойно від банку надійшла пропозиція на зміну умов користування сервісом з 01.04.2021 року для ФОП та юридичних осіб, що « З 01.04.2021 ми знижуємо тарифи на ті послуги, якими наші клієнти користуються найчастіше вказано »
Але, якщо проаналізувати пропозиції, стає зрозумілим, що це не так. Все це веде тільки до збільшення платежів від підприємця до банківської установи.
Наприклад: пакет «Бізнес Стандарт».
Скасовується щомісячна плата за обслуговування (100 грн.). Але вводиться абонплата за пакет 125 грн за місяць. Подорожчання на 25 грн. За місяць.
Далі, вводиться комісія за валютообмін у розмірі 0.15%. Даруйте, але підприємці і так проводять валютообмін за курсом, який пропонує ПриватБанк, який значно нижче курса на Міжбанку. Цієї різниці між курсом міжбанку та курсом банку вже замало? Треба ще трошки відкусить? Що далі? Місяць стане 28 діб?
Тому виникає питання: як залишитись на обслуговуванні по старих тарифах? Дякую.
Приватбанк
Ответ банка
1 марта 2021, 13:46
Добрий день!
ПриватБанк є клієнтоорієнтованим банком. Ми адаптуємо вартість обслуговування до потреб вашого бізнесу завдяки зниженню тарифів на ті послуги, якими ви користуєтеся найчастіше.
Якщо ви не подасте заявки на підключення або самостійно не зміните тарифний пакет, за замовчуванням вам буде підключено пакет «Старт» із 01.04.2021. Ви можете змінити його на інший у будь-який час через «Приват24 для бізнесу».
Галузеві пакети («ІТ Expert», «ОСББ», «Комунальні лікарні», «Для благодійних організацій» та інші) зі спеціальними тарифами на окремі послуги й далі діятимуть без змін. Вибирати нові тарифні пакети на сайті або змінювати через «Приват24 для бізнесу», якщо діють спеціальні чи галузеві пакети, не потрібно.
alexmoch
alexmoch
1 марта 2021, 12:24
Алексей
Добрый день! Не я могу войти в свой кабинет, что бы подать заявку на изменение кредитной истории. При входе просит выбрать карту, но ее срок прошел. Новую мне не выдали изза одного случая — который испортил историю. Хотелось бы востановить историю, как я могу это сделать?
Приватбанк
Ответ банка
1 марта 2021, 12:49
Добрий день!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
380973815376
380973815376
27 февраля 2021, 18:23
Доброго дня в мене сьогодні були списані гроші з картки
Приватбанк
Ответ банка
27 февраля 2021, 19:38
Добрий вечір!
В першу чергу необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу.
За вашим зверненням в підтримку були сформовані заявки на опротестування операцій. Вони будуть розглядатися, згідно регламенту міжнародних платіжних систем.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
З повагою, ПриватБанк.
45357768
Юрій Сіманішин
26 февраля 2021, 18:46
Юрій, Хмельник
Доброго дня, я знаходжусь в іншій країні і не можу прийти до відділення Приват банка з паспортом для ауктиалвзації данних,і онлайн ьеж нічого зробити не можу, то му що мені виповнилось 45 років а фото я не вклеїв.
Приватбанк
Ответ банка
26 февраля 2021, 19:11
Добрий вечір!
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей та надання інформації.
troniks
troniks
24 февраля 2021, 10:30
Артем
В браузерной версии интернет-банкинга приват24 после прохождения верификации я нашел 3 системы слежения за пользователями. Две от гугла, это аналитика и тэг менеджер и рекламная от даблклик. Вот на скрине от гугла https://prnt.sc/105hhth

Объясните на каких основаниях мои личные данные передаются третьим лицам и как запретить вам их распространять?
Приватбанк
Ответ банка
24 февраля 2021, 12:30
Ми використовуємо аналітику гугл для поліпшення якості та стабільності роботи застосунків. Ми не передаємо інформацію по клієнтах, тим більше для рекламного таргета.
Приватбанк
Ответ банка
25 февраля 2021, 23:29
Ми використовуємо аналітику гугл для поліпшення якості та стабільності роботи застосунків. Ми не передаємо інформацію по клієнтах, тим більше для рекламного таргета
jeka72
jeka72
23 февраля 2021, 14:32
Евгений, Лисичанск
Мне будет начислена пенсия по инвалидности, какую карту надо оформлять и можно ли это сделать не посещая отделения банка.
Приватбанк
Ответ банка
23 февраля 2021, 14:53
Добрий день!
Якщо ви отримуєте соціальну допомогу через пенсійний фонд, є можливість оформити картку для соціальних виплат без відвідування відділення. Для замовлення, перейдіть, будь ласка, за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/pensionnaya-karta
Stri
Stri
23 февраля 2021, 9:10
Приват банк не выполняет решение суда!!! Судебные издержки судья разделила на двоих!!! А банк требует что бы я им выплатила их часть суд. издержек!!! Куда обратиться что бы приват в письменном виде меня известил о моем якобы долге с пояснениями?!!!?
Приватбанк
Ответ банка
23 февраля 2021, 10:45
Добрий день!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Також, ви можете звернутися за адресою вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна та отримати офіційну відповідь банку після запиту.
stasikk
stasikk
22 февраля 2021, 20:26
Вячеслав
Мною був зроблений помилковий переказ коштів з картки (не розібрався як проводити оплату товарів на олх )гроші зависли на рахунку для рекламних послуг.Банк обіцяв допомогти повернути але марно я чекав досить довгий час свої 4 з лишнім тищі написали що то мої проблеми.
Приватбанк
Ответ банка
22 февраля 2021, 20:32
Добрий вечір!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.65 42.25
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.65 42.25
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка