Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
iKalashnikova
Ирина Калашникова
22 декабря 2015, 9:35
Ирина, Киев
9 день намагаюсь розблокувати свої кошти. Вже було написано-пеерписано куди завгодно. Ніхто так і не вирішив цього питання. Сума не списана, лише заблокована. Операціоністи в чаті просто відключаються не вирішив проблем. на 3700 як завжди дозвонитися проблематично. Хто небудь в Приваті взагалі хоть щось вирішити може????? Чому стандартна процедура перетворюється в такий головний біль??? Заявка № 188219. Всі необходні документи які підтверджують що гроші не будуть списані надані.

Комментарии - 5

+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
22 декабря 2015, 14:01
#
Шановна Ирина!
Прийміть, будь ласка, наші вибачення за доставлені Вам незручності.
Дозвольте нам докладно розглянути цю ситуацію. Направте, будь ласка, на help@pb.ua підтверджуючі документи про скасування платежу, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли надати більш детальну консультацію.
З повагою, ПриватБанк.
+
0
Ирина Калашникова
Ирина Калашникова
22 декабря 2015, 14:06
#
Відправила
+
0
Ирина Калашникова
Ирина Калашникова
23 декабря 2015, 11:57
#
10 днів ніякого результату, магазин мені особисто відповіві — що вони ніяк не можуть вплинути на розблоквання, що це вирішує банк особисто.

This is a confirmation which you can forward to your bank. We can confirm that you were not charged for the order as it was not successful with us.

We only charge once an order is shipped and is based on items shipped. No charge will be issued by us.

What you see is not a charge, it is simply the initial authorization amount issued by your bank.

The bank sets aside this authorization amount and places the funds in a pending status so that later on if applicable a charge may be submitted.

Any pending funds for unsuccessful orders are automatically released and returned to your account by your bank within 3-14 business days or at your banks earliest convenience.

For further information you can contact your bank directly as we do not control any pending funds.

For more information on pending funds please view below.
+
0
Ирина Калашникова
Ирина Калашникова
23 декабря 2015, 11:57
#
What is a pending transaction?
A pending transaction is an approved debit or credit transaction that has not yet posted to your account.
The pending amount is deducted from your available credit but is not yet reflected in your posting transactions.
What is an authorization?
When you use your Debit Card for a purchase and use the card as credit, the merchant will request an approval or «authorization» for the transaction.
The authorization confirms that an account is open and the purchase amount is approved at the time of request.
Many merchants request an authorization for the exact amount.
However, some merchants send an amount as low as $1 for authorization. Each authorization will show as a pending transaction.
Usually within two to three business days you will see the actual purchase amount deducted from your account.

Authorization hold (also card authorization, preauthorization, or preauth) is the practice within the banking industry of authorizing electronic transactions done
+
0
Ирина Калашникова
Ирина Калашникова
23 декабря 2015, 11:57
#
With a debit card or credit card and holding this balance as unavailable either until the merchant clears the transaction (also called settlement), or the hold «falls off.» In the case of debit cards, authorization holds can fall off the account (thus rendering the balance available again) anywhere from 1–8 business days after the transaction date depending on the bank's policy; in the case of credit cards, holds may last as long as 30 days, depending on the issuing bank.

Sincerely,

A|X Armani Exchange Online Customer Service
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Все курсы банка