Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
VMVarga
VMVarga
13 мая 2021, 22:13
Питання по акції «Скинь через Приват».
З якого переляку в питаннях-відповідях на сторінці акції https://newpromos.privatbank.ua/skyn_cherez_pryvat
з'явилося наступне:

— Якщо відправник зареєструвався в акції і надіслав переказ по Україні отримувачу, який теж зареєструвався в акції, хто отримає кешбек?
— Кешбек отримає відправник.

Цього не було під час оголошення акції, і в офіційних правилах акції такого обмеження немає. Може тоді варто змінити назву акції на «Кинь через приват?» Зауважу, що це не перший раз, коли банк намагається міняти правила акцій заднім числом.
Приватбанк
Ответ банка
14 мая 2021, 8:22
Добрий ранок!
Згідно офіційним правилам, а саме пункту 1.11. Організатор має право змінити умови, місце (територію) та строки (період) Акції, опублікувавши повідомлення про відповідні зміни Правил і нову версію Правил на Офіційній сторінці.
З повагою, ПриватБанк.
f4680
f4680
13 мая 2021, 14:57
Овердрафт есть на всех картах?
(интернет карта, digital карта, универсальная, для выплат.)
Приватбанк
Ответ банка
13 мая 2021, 16:30
Добрий день!
Наявність овердрафту необхідна для коректного функціонування карткових рахунків.
Також інформація по даному питанню доступна в Умовах та Правилах надання банківських послуг на нашому сайті — https://privatbank.ua/terms
client21
client21
12 мая 2021, 13:41
Пенсіонер отримав СМС: «З 01.06.2021 припиняється нарахування % на залишок коштів за пенсійною карткою.» Він має на карті деяку сумму «на чорний день», але не хоче її класти на депозит, щоб мати змогу зняття в будь-який час. Тепер, через СМС, хоче зняти всю суму з Пенсійної карти, бо все одно не отримуватиме навіть копійчаного доходу, тож нема сенсу тримати гроші в банку. Чи це так?
Приватбанк
Ответ банка
12 мая 2021, 14:13
Добрий день!
Дійсно, ця послуга дозволяла отримати додатковий дохід у розмірі 4% річних за наявність особистих грошей від 100 грн на картці Універсальна, Юніора та пенсійних карток для виплат за умови активації послуги.

З 01.06.2021 буде скасовано депозитну властивість картки та припинено нарахування % на залишок коштів.

Також, ми пропонуємо альтернативу – послугу Приват-вклад. Фактично це теж саме, що й депозитна властивість картки. Приват-вклад дозволяє легко накопичувати кошти. В будь-який момент ви зможете зняти потрібну вам суму без комісії. Клієнтам подобається, що Приват-вклад дозволяє розділити свої кошти на ті, які плануєте витратити одразу, та на ті, які треба притримати про всяк випадок. Інший цікавий варіант – послуга накопичення «Скарбничка». Вона дає можливість автоматично зараховувати частину коштів на накопичувальний рахунок під час зарахування або витрат коштів за картками. Якщо ці накопичені кошти вам знадобляться – їх можна отримати зі «Скарбнички» в будь-який момент. Детальніше про ці та інші вклади – на сайті https://privatbank.ua/depozit.
EvilDoom
EvilDoom
11 мая 2021, 21:57
Здравствуйте.
1. Подскажите, если я получаю доход от торговли криптовалютой. Деньги вывожу через обменные онлайн сайты на карту приват банка, при этом банк блокирует карты и просит подтвердить происхождение средств. При этом на сколько я знаю налогообложение дохода от криптовалют толком еще не прописано в законах. Что в этом случае нужно делать?

2. И второй вопрос, если банк присылает вот такое сообщение
https://gyazo.com/b38921626bf0df4e1838ebb095cf3bca
Я нажимаю «Не цікаво». Что в этом случае мне грозит, и как не получить блокироку карт?
Приватбанк
Ответ банка
12 мая 2021, 8:06
Добрий ранок!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детально перевірити інформацію.
0673498409
0673498409
11 мая 2021, 17:56
Доброго вечора, скажіть будь ласка яким чином актуалізуаатисвою сторінку, коли відсутні картки банку, але є рахунки?
Приватбанк
Ответ банка
11 мая 2021, 19:06
Добрий вечір.
Актуалізувати дані можна у відділенні і особистому кабінеті Приват24.
У разі зміни прізвища або прописки, для актуалізації необхідно звернутися до відділення банку.
vbhjytyrj1942
Елена Мирошниченко
11 мая 2021, 16:46
Елена, Мелитополь
Я замучилась с актуализациею. Самостоятельно в Приват24 набирала и отсылала — результат — « что то не получается », в отделении банка в апреле 2021 г меняла карточки в связи со сроком действия — прошла все этапы по актуализ. моих данных и всё равно приходят волнующие смс, о том что есть вероятность блокировки карт — одна из них МОЯ ЗАРАБОТАННАЯ ЗАРПЛАТА — как такое действие возможно с дисциплинированным клиентом ????? Я всегда была довольна вашим банком, всем рекомендовала, а сейчас мною владеет и страх и возмущение!
Приватбанк
Ответ банка
11 мая 2021, 18:50
Фото документу має бути розбірливим. Повторіть, будь ласка, додання документів. Якщо документ має пошкодження, які можуть впливати на читабельність персональних даних, зверніться до міграційної служби.
95860418
95860418
11 мая 2021, 14:34
на приват24 блокуються проведення операцій
Приватбанк
Ответ банка
11 мая 2021, 18:51
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Pavuk10
Pavuk10
10 мая 2021, 16:38
Дуже не зручне меню для зв'язку з оператором, моїй мамі 62 роки, хоче переконатись, що її рахунок заблоковано, тому що натрапила на шахраїв, а через голосове меню складно самостійно це зробити, можливо є якесь вирішення цього питання, щоб дізнатись зараз про рахунок?
Приватбанк
Ответ банка
10 мая 2021, 17:52
Добрий день.
Для ідентифікації та уточнення інформації з даного питання ваша мама може звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку pb.ua/chat. Наші фахівці з радістю допоможуть.
f4680
f4680
10 мая 2021, 5:23
Можно ли загнать в минуса digital карту?
Есть ли там овердрафт?
Приватбанк
Ответ банка
10 мая 2021, 8:51
Добрий ранок!
Digital картка — платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
З повагою, ПриватБанк.
Romans1978
Romans1978
9 мая 2021, 14:05
Роман
Здравствуйте, с моего счета в приватбанке была украдена большая сумма денег, по стечению обстоятельств списание средств произошло через пару дней после моего обращения к сотрудникам банка через интернет, и пояснения мной ситуации. Прошло уже достаточно времени, но никто из представителей банка со мной не связывается. Я уверен, что произошедшее должно заинтересовать внутреннюю безопасность банка. По моему мнению, с большой долей вероятности в этом хищении замешаны сотрудники банка!
Приватбанк
Ответ банка
9 мая 2021, 14:20
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
Nataliia12
Nataliia12
6 мая 2021, 14:13
Здравствуйте, помогите разобраться в ситуации. Заблокированные карты с 23.04.21. по горячей линии 3700 ответа о причинах блокировки и что делать, толком не получила. Сначала пообещали связаться после 7 рабочих дней, до сих пор никто не связался. Перед блокировкой карт я звонила оператору чтоб убедится о лимитах пользования моей карты. Месячный лимит не превышала. Подскажите, что делать и куда обращаться?
Приватбанк
Ответ банка
6 мая 2021, 14:41
Добрий день!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
valeriiy
valeriiy
5 мая 2021, 17:36
Валерий, Желтые Воды
Уже несколько месяцев я не могу связаться по телефонам горячих и прочих линий с оператором или кулцентром Приватбанка по причине того, что предлагаемое мне меню состоит только с информации о последнем зачислении (цифра 1) и возврату через кнопку «решетка» в основное меню. Мои неоднократные обращения в банк непосредственно, так и по чату в приложении, не дали никаких результатов. Гробовое молчание. Что мне делать и в чем причина? Помогите!!!
Приватбанк
Ответ банка
5 мая 2021, 18:01
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб перевірити інформацію та уточнити ваші контакти.
Sanya1995
Sanya1995
5 мая 2021, 12:21
Александр
Здравствуйте, скажите пожалуйста в чем дело.Я всегда оплачиваю за электричество через Приват24, и каждый месяц 11 числа у меня в приват 24 появлялось уведомление сколько грн нужно платить и вся оплата занимала несколько секунд.
Но теперь это уведомление не приходит а в графе коммунальные платежи пишет: оплата за электроэнергию на 09.04.2021 0,0 грн (то есть остановилось ещё на начале апреля, хотя уже 5 мая)
Что делать?
Приватбанк
Ответ банка
5 мая 2021, 13:07
Добрий день!
Банк відображає в шаблоні ту інформацію по заборгованості, яку останній раз надало підприємство отримувач. Інформація оновиться, як тільки до банку надійде нова інформація про суму до сплати.
Vlad75656
Vlad75656
5 мая 2021, 9:52
Володимир
сменил пин код и не могу теперь зайти в приват 24, пишет что нужно либо покупку сделать с карти либо в банкомат вставить, а карта утеряна. что делать?
Приватбанк
Ответ банка
5 мая 2021, 10:07
Добрий день!
Якщо картка загублена, радимо заблокувати її звернувшись в підтримку на нашому сайті чи за телефоном 3700, після чого перевипустити на нову.
66280687
Леонид Леськов
4 мая 2021, 17:17
Леонид, Вінниця
Вітаю. Багато читав про чудернацькі фокуси з витребеньками від Праватбанку та ось вони добрались і до мене.
Суть справи: являюсь держателем кредитної картки «Універсальна Голд», був на ній і кредитний ліміт. В один чудовий день банк кредитний ліміт без попередження обнулив і залишив мені лише кредитні зобов'язання по погашенню кредиту. Ну що ж, борги треба повертати і я щомісячно повертаю банку необхідну суму. Але (!!!!), серед моїх зобов'язань банк дуже хитро залишив щомісячну плату (членський внесок) за участь у Голд-клубі!!!
Дуже гарно це виглядає: карткою користуватись не можу (до погашення кредитного ліміту, а там ще невідомо як буде), але плату за те, що в мене є ця катка банк стягує! Красота!!! Тобто, в Клуб мене не пускають, проте членські внески стягують!!!
Звернувся із запитання до оператора чат-боту Приват24, мені відповіли, що я можу звернутись до найближчого відділення банку, де мені кредитну катку «Універсальна» замінять на звичайну кредитну катку із збереженням кредитних зобов'язань. Так і зробив, але у відділенні банку мені в цьому проханні відмовили, мотивуючи тим, що система таку дію блокує.
І ось в мене питання — якого біса я повинен платити ці гроші за типа «членство» в Голклубі, якщо я не можу користуватись карткою і який вихід із цієї ситуації?
Приватбанк
Ответ банка
4 мая 2021, 17:38
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ситуацію.
vipslord
vipslord
1 мая 2021, 0:42
Микола, Житомир
Вітаю!

Коли бажаю сплатити податки через приват24, то комісія до 1%.
https://i.ibb.co/fCX38rC/Screenshot-2021-05-01-at-00-38-52.png

Коли роблю той самий платіж, але через приват24 для бізнесу, то комісія всього 3 гривні.

Для більшого вираження подяки та шани клієнту, щоб той відчував вашу конситентність
Чи можете ви зробити так, щоб в приват24 було також 3 гривні?
Чи можете ви додати тултіп (?), при наведенні на який буде повідомлення: Сума комісії може бути менша в приват24 для бізнесу.
Приватбанк
Ответ банка
1 мая 2021, 8:01
Доброго ранку!
Дякуємо за пропозицію.
Хочемо зазначити, що розмір комісій залежить від кон’юнктури ринку. Комісії за проведення платежів можуть відрізнятись залежно від каналу проведення платежу та типу картки. Тарифи наведені на нашому сайті pb.ua
dimas0000
dimas0000
29 апреля 2021, 20:56
Дмитрий Домашенко
В мае 2017 года я стал клиентом Приват Банка, в городе Северодонецке. Получил там карту 4149 4391 0136 2881 сроком действия марта 2021 года. Картой я успешно пользовался до февраля 2021 года, потом просто по ненадобности не использовал. По воле случая 26 апреля 2021 года я оказался в Станице-Луганской. И после обеда, примерно за час до закрытия отделения решил зайти и перевыпустить карту, так как подумал что она мне еще пригодится, а в Привате это все быстро делается. Менеджер меня приняла, и начала оформлять карту, так как я предъявил все документы которые она меня попросила.И вот когда я уже расписался на планшете менеджера и она нажала ОК, на экране высветилась надпись: РЕШЕНИЕМ БАНКА ОБСЛУЖИВАНИЕ ЭТОГО КЛИЕНТА ЗАПРЕЩЕННО!!! Менеджер сама удивилась, но в выдаче карты отказала. Я ругаться не стал, так как не увидел в этом смысла, но выйдя с отделения все таки набрал на горячею линию. Там мне подтвердили что меня запрещено обслуживать в банке, но конкретную причину не указали.Вопрос: По какой конкретно причине мне отказали в выдаче карты???
Приватбанк
Ответ банка
30 апреля 2021, 8:22
Добрий ранок!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
allaklime
allaklime
29 апреля 2021, 16:17
Дмитрий К., Севастополь
15.06.2010 на мое имя в Публичном акционерном обществе «Коммерческий банк «ПриватБанк» был открыт ссудный карточный счет в украинской гривне. Прошу предоставить информацию о том, как я могу получить справку об остатке денежных средств на вышеуказанном счете по состоянию на 31.12.2021 и на дату выдачи справки, при наличии долга — с указанием суммы долга.
В случае наличия долга по указанному счету в Публичном акционерном обществе «Коммерческий банк «ПриватБанк», прошу разъяснить порядок его погашения с указанием счета, на который можно перечислить сумму долга.
Приватбанк
Ответ банка
29 апреля 2021, 17:42
Відповідно до ст.3 ЗУ «Про звернення громадян» під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги. Відповідно до п.1.1.2.2.4 Умов і правил надання банківських послуг клієнт має право звертатися до Банку шляхом: повідомлення, запитів та кореспонденції, які повинні бути в письмовій формі, або можуть передаватися електронною поштою, за умови, що оригінали юридично важливої кореспонденції і документації повинні передаватися визнаною в Україні кур'єрською службою або вручатися особисто. Будь-яке таке повідомлення повинно бути адресовано Банку на його адресу, що вказана нижче, або за іншою адресою, яка може бути повідомлена в письмовій формі Банком Клієнту як адреса Банку. Для доказу вручення повідомлення або документа буде достатнім довести, що доставка була здійснена особисто або що конверт, що містить повідомлення або документ, мав вірно вказану адресу і був відправлений (відповідно до вимог даного пункту, і всі поштові витрати були повністю оплачені), або що повідомлення електронною поштою було відправлено на адресу електронної пошти Банку, як зазначено нижче. Адреса Банку для листування: вул.Набережна Перемоги,30, м.Дніпро, 49094, Україна, ел.пошта: help@pb.ua.
Ghhytre
Ghhytre
29 апреля 2021, 14:24
Добрий день! Мені прийшло повідомлення про те, що потрібно актуалізувати дані, інакше банк призупинить обслуговування моїх рахунків. Паспорту в мене на даний момент немає, так як закінчився термін його дії, а новий ще не виготовлений, тому не можу актуалізувати дані. Якщо призупиниться обслуговування рахунків, то чи зможе мені на карту надійти стипендія?
Приватбанк
Ответ банка
29 апреля 2021, 16:07
Добрий день.
Рекомендуємо провести процедуру актуалізації в зазначені в повідомленні терміни.
Це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.
Arina0606
Arina0606
27 апреля 2021, 16:31
Мне позвонили с приват банка и сказали что по лояльности я могу закрыть кредит и снимут арест. Такое возможно. Сказали нужно внести три тысячи пятисот. И все
Приватбанк
Ответ банка
27 апреля 2021, 16:46
Добрий день!
Щоб перевірити інформацію та надати детальну консультацію йдемо в приватні повідомлення.
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка