Приватбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Написать комментарий
Получил письмо. 01.06 заканчивается Ваш Стандарт Безналоговый.
«Саме тому після завершення строку угоди послугу «Стандарт безподатковий» буде автоматично відключено
Банк припиняє дію цієї накопичувальної програми.»
Написать комментарий
Дійсно, у можливих для оформлення кредитах зазначено послугу «Кредит готівкою».
Хочемо звернути вашу увагу, що для оформлення цієї послуги необхідна наявність картки через те, що кошти на погашення за кредитом списуються автоматично з картки.
Детально ознайомитись з умовами послуги ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/kredity/credit-na-kartu
Написать комментарий
Проведення оплати в інтернеті можливе в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті.
Щоб уточнити ваші контактні дані та перевірити інформацію йдемо в приватні повідомлення.
Написать комментарий
В даній ситуації ви можете звернутись в онлайн підтримку на сайті pb.ua — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Написать комментарий
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Комментарии (2)
Рішення приймається на основі конкурсного відбору кандидатів після відправлення резюме та проходження етапів оцінки.
Написать комментарий
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Написать комментарий
Максимальний термін актуалізації даних не може перевищувати 5 років.
У разі, якщо на ваші рахунки було встановлено обмеження у зв'язку з необхідністю проходження ідентифікації, після ідентифікації рахунки будуть автоматично розблоковані протягом доби.
Написать комментарий
Подати заявку для зміни ліміту можна в Приват24, в меню: Мої рахунки — Керування карткою/рахунком — Ліміти — Ліміт на зняття готівки.
Максимальна сума зняття готівкових коштів з картки ПриватБанку в банкоматі ПриватБанку не більше 20 000 грн протягом 3-х годин.
Знімати готівку з картки в межах залишку можна в касі відділення ПриватБанку.
Написать комментарий
Написали вам в приватному повідомленні, щоб перевірити можливість реструктуризації.
Написать комментарий
Как сделать так, чтобы при входе в Пр24 банк не звонил, а присылал смс с кодом подтверждения.
Комментарии (1)
Написать комментарий
pb.ua/chat
Написать комментарий
Питання щодо акції «Скинь через Приват».
На сторінці акції https://newpromos.privatbank.ua/skyn_cherez_pryvat вказано наступну інформацію у розділі «Поширені питання»:
— Які перекази беруть участь в акції?
Внутрішньоукраїнські:
— перекази з картки на картку, крім переказів між власними рахунками в ПриватБанку;
— перекази з картки Visa ПриватБанку на картку будь-якого українського банку.
Міжнародні:
— перекази з картки Visa ПриватБанку на міжнародну картку;
— перекази з міжнародної картки на картку Visa ПриватБанку.
Чи правильно я розумію, що переказ одного клієнта Приватбанку іншому клієнту Приватбанку відповідає умовам акції, адже обмеження стосується тільки переказів між власними рахунками (і те саме сккзано в пп.3.1.1- 3.1.2 Офіційних правил акції)?
Так, враховуються перекази на картку ПриватБанку, окрім переказів між власними рахунками.
Написать комментарий
пришла к терминалу, всё было хорошо пока он не взял деньги. Он их принял и дальше функции были не доступны, кнопка «ПОПОЛНИТЬ» не нажималась, после чего меня спросили «Вы ещё здесь?» я позвала сотрудника ПриватБанка она сказала звонить на горячую линию 3700, но от этого результата не было. И в конце концов вернулась на главное меню, НО ДЕНЬ ТАК И НЕ ПРИШЛИ.
есть видео того что он взял деньги но кнопка «ПОПОЛНИТЬ» не нажималась
Будьте так добры скажите что мне нужно делать и желательно поскорее, деньги нужны сегодня!!!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Для створення заявки на повернення коштів вам достатньо звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua
Наші колеги будуть раді допомогти з вирішенням питання.
Написать комментарий
Йдемо в приватні повідомлення для уточнення деталей платежу.
Написать комментарий
Ви можете змінити ПІН-код картки відправивши смс на номер банку 10060 з текстом «PIN+останні 4 цифри картки» або звернувшись в онлайн допомогу на нашому сайті pb.ua
Написать комментарий
Якщо у вас кілька карток, на які надходять цільові зарахування (зарплата, пенсія, стипендія), то до кожної такої картки можна підключити послугу.
Написать комментарий
Ви можете зачекати закінчення терміну, або розірвати діючий депозит і відкрити повторно на потрібний термін. Звертаємо увагу, при достроковому розірванні депозиту, раніше нараховані відсотки будуть перераховані за ставкою «До запитання» (0,01% річних).
Написать комментарий