Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Vlad75656
Vlad75656
5 мая 2021, 9:52
Володимир
сменил пин код и не могу теперь зайти в приват 24, пишет что нужно либо покупку сделать с карти либо в банкомат вставить, а карта утеряна. что делать?
Приватбанк
Ответ банка
5 мая 2021, 10:07
Добрий день!
Якщо картка загублена, радимо заблокувати її звернувшись в підтримку на нашому сайті чи за телефоном 3700, після чого перевипустити на нову.
66280687
Леонид Леськов
4 мая 2021, 17:17
Леонид, Вінниця
Вітаю. Багато читав про чудернацькі фокуси з витребеньками від Праватбанку та ось вони добрались і до мене.
Суть справи: являюсь держателем кредитної картки «Універсальна Голд», був на ній і кредитний ліміт. В один чудовий день банк кредитний ліміт без попередження обнулив і залишив мені лише кредитні зобов'язання по погашенню кредиту. Ну що ж, борги треба повертати і я щомісячно повертаю банку необхідну суму. Але (!!!!), серед моїх зобов'язань банк дуже хитро залишив щомісячну плату (членський внесок) за участь у Голд-клубі!!!
Дуже гарно це виглядає: карткою користуватись не можу (до погашення кредитного ліміту, а там ще невідомо як буде), але плату за те, що в мене є ця катка банк стягує! Красота!!! Тобто, в Клуб мене не пускають, проте членські внески стягують!!!
Звернувся із запитання до оператора чат-боту Приват24, мені відповіли, що я можу звернутись до найближчого відділення банку, де мені кредитну катку «Універсальна» замінять на звичайну кредитну катку із збереженням кредитних зобов'язань. Так і зробив, але у відділенні банку мені в цьому проханні відмовили, мотивуючи тим, що система таку дію блокує.
І ось в мене питання — якого біса я повинен платити ці гроші за типа «членство» в Голклубі, якщо я не можу користуватись карткою і який вихід із цієї ситуації?
Приватбанк
Ответ банка
4 мая 2021, 17:38
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ситуацію.
vipslord
vipslord
1 мая 2021, 0:42
Микола, Житомир
Вітаю!

Коли бажаю сплатити податки через приват24, то комісія до 1%.
https://i.ibb.co/fCX38rC/Screenshot-2021-05-01-at-00-38-52.png

Коли роблю той самий платіж, але через приват24 для бізнесу, то комісія всього 3 гривні.

Для більшого вираження подяки та шани клієнту, щоб той відчував вашу конситентність
Чи можете ви зробити так, щоб в приват24 було також 3 гривні?
Чи можете ви додати тултіп (?), при наведенні на який буде повідомлення: Сума комісії може бути менша в приват24 для бізнесу.
Приватбанк
Ответ банка
1 мая 2021, 8:01
Доброго ранку!
Дякуємо за пропозицію.
Хочемо зазначити, що розмір комісій залежить від кон’юнктури ринку. Комісії за проведення платежів можуть відрізнятись залежно від каналу проведення платежу та типу картки. Тарифи наведені на нашому сайті pb.ua
dimas0000
dimas0000
29 апреля 2021, 20:56
Дмитрий Домашенко
В мае 2017 года я стал клиентом Приват Банка, в городе Северодонецке. Получил там карту 4149 4391 0136 2881 сроком действия марта 2021 года. Картой я успешно пользовался до февраля 2021 года, потом просто по ненадобности не использовал. По воле случая 26 апреля 2021 года я оказался в Станице-Луганской. И после обеда, примерно за час до закрытия отделения решил зайти и перевыпустить карту, так как подумал что она мне еще пригодится, а в Привате это все быстро делается. Менеджер меня приняла, и начала оформлять карту, так как я предъявил все документы которые она меня попросила.И вот когда я уже расписался на планшете менеджера и она нажала ОК, на экране высветилась надпись: РЕШЕНИЕМ БАНКА ОБСЛУЖИВАНИЕ ЭТОГО КЛИЕНТА ЗАПРЕЩЕННО!!! Менеджер сама удивилась, но в выдаче карты отказала. Я ругаться не стал, так как не увидел в этом смысла, но выйдя с отделения все таки набрал на горячею линию. Там мне подтвердили что меня запрещено обслуживать в банке, но конкретную причину не указали.Вопрос: По какой конкретно причине мне отказали в выдаче карты???
Приватбанк
Ответ банка
30 апреля 2021, 8:22
Добрий ранок!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
allaklime
allaklime
29 апреля 2021, 16:17
Дмитрий К., Севастополь
15.06.2010 на мое имя в Публичном акционерном обществе «Коммерческий банк «ПриватБанк» был открыт ссудный карточный счет в украинской гривне. Прошу предоставить информацию о том, как я могу получить справку об остатке денежных средств на вышеуказанном счете по состоянию на 31.12.2021 и на дату выдачи справки, при наличии долга — с указанием суммы долга.
В случае наличия долга по указанному счету в Публичном акционерном обществе «Коммерческий банк «ПриватБанк», прошу разъяснить порядок его погашения с указанием счета, на который можно перечислить сумму долга.
Приватбанк
Ответ банка
29 апреля 2021, 17:42
Відповідно до ст.3 ЗУ «Про звернення громадян» під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги. Відповідно до п.1.1.2.2.4 Умов і правил надання банківських послуг клієнт має право звертатися до Банку шляхом: повідомлення, запитів та кореспонденції, які повинні бути в письмовій формі, або можуть передаватися електронною поштою, за умови, що оригінали юридично важливої кореспонденції і документації повинні передаватися визнаною в Україні кур'єрською службою або вручатися особисто. Будь-яке таке повідомлення повинно бути адресовано Банку на його адресу, що вказана нижче, або за іншою адресою, яка може бути повідомлена в письмовій формі Банком Клієнту як адреса Банку. Для доказу вручення повідомлення або документа буде достатнім довести, що доставка була здійснена особисто або що конверт, що містить повідомлення або документ, мав вірно вказану адресу і був відправлений (відповідно до вимог даного пункту, і всі поштові витрати були повністю оплачені), або що повідомлення електронною поштою було відправлено на адресу електронної пошти Банку, як зазначено нижче. Адреса Банку для листування: вул.Набережна Перемоги,30, м.Дніпро, 49094, Україна, ел.пошта: help@pb.ua.
Ghhytre
Ghhytre
29 апреля 2021, 14:24
Добрий день! Мені прийшло повідомлення про те, що потрібно актуалізувати дані, інакше банк призупинить обслуговування моїх рахунків. Паспорту в мене на даний момент немає, так як закінчився термін його дії, а новий ще не виготовлений, тому не можу актуалізувати дані. Якщо призупиниться обслуговування рахунків, то чи зможе мені на карту надійти стипендія?
Приватбанк
Ответ банка
29 апреля 2021, 16:07
Добрий день.
Рекомендуємо провести процедуру актуалізації в зазначені в повідомленні терміни.
Це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.
Arina0606
Arina0606
27 апреля 2021, 16:31
Мне позвонили с приват банка и сказали что по лояльности я могу закрыть кредит и снимут арест. Такое возможно. Сказали нужно внести три тысячи пятисот. И все
Приватбанк
Ответ банка
27 апреля 2021, 16:46
Добрий день!
Щоб перевірити інформацію та надати детальну консультацію йдемо в приватні повідомлення.
inysikwagner
inysikwagner
27 апреля 2021, 12:28
Я не можу зайти в меню приват24 щоб перезапустити карточку
Приватбанк
Ответ банка
27 апреля 2021, 13:03
Щоб уточнити деталі та допомогти з вирішенням питання йдемо в приватні повідомлення.
inysikwagner
inysikwagner
27 апреля 2021, 11:55
Добрий день! Я зараз нахожуся на тереторії Німечина, моя карточка(строк дії вийшов десь півроку назад)я не можу приїхати вукраїну зараз щоб їїпоміняти, чи можу я якось з німечини це зробити?
Приватбанк
Ответ банка
27 апреля 2021, 11:57
Добрий день!
Ви можете перевипустити картку на віртуальну в своєму Приват24 меню «Гаманець». Якщо ж під час перевипуску виникнуть питання чи складнощі, наші колеги в онлайн підтримці залюбки вам допоможуть.
Mikolaj213
Mikolaj213
27 апреля 2021, 0:55
Вітаю.
Не можу зайти в приват 24. Чомусь після вводу пароля приходить смс із номером і кодом, номер, три цифри автоматично вводиться, далі питає пін карти, вводжу пін, каже що невірно, Але я не помиляюся, дані правильні. В чому проблема?
Приватбанк
Ответ банка
27 апреля 2021, 8:01
Доброго ранку!
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та уточнити ваші контакти.
Lubava1977
Lubava1977
26 апреля 2021, 1:21
Инна
Прошу ответить. У меня ежемесячно, автоматически с карты заработной платы снималось 50% для погашения долга по кредиту. Я была не против. Последнее списание прошло 14 апреля. А 23 апреля карту заблокировали. Позвонив на 3700, оператор ответил что по кредиту все хорошо, проблем нет, нужно позвонить представителю службы безопасности и узнать причину. Представитель СБУ, путался в ответе, так и не назвав причину блокировки карты.
Через несколько дней будет заработная плата, списание не произойдёт, начисляться штрафы.
Я медицинский работник, зная какая сейчас ситуация в стране, я очень благодарна вашему банку который не указав причины, заблокировал карту, оставив человека без средств к существованию.
Приватбанк
Ответ банка
26 апреля 2021, 7:53
Добрий ранок!
Банком рекомендується здійснення платежів клієнтом самостійно без автоматичного переказу коштів на погашення простроченої заборгованості.
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації.
WolFWarrioR
WolFWarrioR
25 апреля 2021, 20:24
Добрый день. Сегодня я зарегистрировался в Приват24 и решил оформить себе Digita карту, но мне написало что я не могу её оформить по решению банка. Хотелось бы разобраться в данной ситуации как можно быстрее.
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2021, 20:26
Добрий вечір.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
37260922
Vladimir Umbetaliev
25 апреля 2021, 12:27
Vladimir, Odessa
Добрый день, в пятницу 23 апреля 2021 г. обратился в отделение Приватбанка по ул. Космонавтов 23 для получения карточки для необходимости стать на учет в Центре занятости г. Одесса. После проведения всех процедур банковская служащая вдруг сообщает что мне отказано в получении карты. По горячей линии проблему решить не удалось и никаких данных о причине также никто не знает. Кредиты я никогда не брал, задолженностей также нет, противоправных или мошеннических действий не совершал. Хотелось бы разобраться в данной ситуации как можно быстрее.
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2021, 14:12
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Kopenk42
Kopenk42
23 апреля 2021, 19:59
дружина пільговика, Луцьк
24 лютого 2021 року мне перевипустили пенсійну картку в відділенні Приватбанку м.Луцьк, Соборності, 32Б. Актуалізували всі мої дані, сфотографували, запропонували всі послуги, від яких я відмовилась( нащо пенсіонеру кредитна картка). В березні я получила пенсію з новою карткою. Сьогодня, 23 квітня в банкоматі я вже не змогла зняти свої гроші( пишет, відмова, на картці обмеження на видаткові операціі), Подзвонила на гарячу лінію, де автомат сразу стал говорити про актуалізацію даних, пришлось звертатися в відділення банку.Спеціалист(та сама у котрой я була 24 лютого) довго не могла зрозумити( тобто робила вигляд, що не розуміє), чому ж карточку заблокувало і не розблоковує, вона вже два раза всі дані наново вводила і фотографувала, а в планшеті все щось не так, то паспорт не той, то моя фотографія не така, не розблоковує і все. Потім її <осенило> — це ж тому, що в мене немає картки <Універсальна>, бо ця картка- це паспорт до моеї пенсійної картки і о, чудо, карточка разблокувалась після того, як мені нав'язали кредитну карточку з 5000 грн. Панове, Ви ж так сумлінно виконуєте Закони України, чи ви вважаєте, що пенсіонеру можна все впарювати, він нічого не розуміє? По якому праву Ви безпідставно блокуєте карточки, доводя людину до нервогого зриву і нав'язуєте непотрібні послуги? А після обнуління і блокування кредитки ваш ПриватБанкПромо ще вітає з відкриттям картки <Універсальна> це вже верх цинізму.
Приватбанк
Ответ банка
23 апреля 2021, 20:30
Добрий вечір!
Щоб перевірити інформацію і розібратись в ситуації ми звернулись в особистому повідомленні.
TaniaB
TaniaB
23 апреля 2021, 16:42
Чому мені прийшло повідомлення про відмову переказу коштів на мою карту??
Приватбанк
Ответ банка
23 апреля 2021, 17:18
Добрий день!
Ми запросили ваші контактні дані в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію по даному питанню.
00769726
00769726
23 апреля 2021, 13:35
Действительно ли в Приватбанке С 01.06. прекращается начисление процентов на остатки по всем картам (депозитное свойство)?
Приватбанк
Ответ банка
23 апреля 2021, 14:11
Добрий день!
Це дійсно так. Замість нарахування відсотків на залишок, котрі виплачуються на рахунок Бонус плюс ви можете розмістити кошти на депозитному вкладі та отримувати більше грошей та ще й на основний рахунок. Ми можемо запропонувати вклади зі смачними ставками та депозит, з якого можна знімати гроші не втрачаючи нарахованих відсотків. Ось тут 👇 можна знайти детальнішу інформацію:
https://privatbank.ua/depozit
0504863031
0504863031
23 апреля 2021, 12:09
Татьяна, Запорожье
Добрый день. Мне регулярно, каждый день, после 17-00 приходит на телефон сообщение VIDMOVA на аннулированную карту с предложением положить денежную сумму. Это длится 14дней. Произошел какой -то сбой после снятия денег в А-Банке. Оператор с горячей линии сказал «игнорировать». Неужели за полмесяца нельзя устранить это? Или передать в службу безопасности, если кто-то добивается моей карты. Примите меры, пожалуйста.
Приватбанк
Ответ банка
23 апреля 2021, 12:37
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
Ksubutt
Ksubutt
22 апреля 2021, 18:29
Оксана
5.04.2021г. обратилась в банк для открытия счета к карте «пакунок малюка». 7.04 мне отказали в услуге, оператор сообщила о том, что банк разрывает текущий договор без объяснения причин. В дальнейшем карты перевыпускаться не будут. Как быть в этой ситуации, если оформление этой карты возможно только в Привате?
Приватбанк
Ответ банка
22 апреля 2021, 19:43
Добрий вечір!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) Ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
Дізнатись суму заборгованості, надання копії листа про накладення арешту, причини арешту Ви можете у виконавця.

Ви можете звернутись до виконавчої служби для зняття обмеження з картки. Також, ви можете отримати довідку про цільове призначення картки за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок» для надання її до виконавчої служби.

При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
00769726
00769726
19 апреля 2021, 17:32
Номер 0567674779 принадлежит Приватбанку? Только что звонили, представились службой безопасности. Как только сказал позвоню в отделение, сразу бросили трубку.
Приватбанк
Ответ банка
19 апреля 2021, 18:28
Добрий вечір!
Даний номер не належить ПриватБанку.
Спеціально для наших клієнтів в Приват24 ми додали сервіс, за допомогою якого ви можете перевірити, чи належить номер телефону ПриватБанку.
На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security.
Kuchmeechka
Kuchmeechka
19 апреля 2021, 13:54
Юлия
Скажите пожалуйста, как переслать деньги с России в Украину на карту? Родственники должны переслать деньги, но так же не знают как правильно. Нужно ли открывать специальную карту или как это правильно сделать?
Приватбанк
Ответ банка
19 апреля 2021, 16:01
Добрий день!
Для зручності ми розмістили інформацію по даному питанню на сайті. Пропонуємо вам ознайомитись — https://privatbank.ua/kak-poluchit-dengi-iz-za-granicu
У разі виникнення додаткових питань наші колеги в онлайн підтримці на сайті залюбки допоможуть.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка