Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
kirushin11
kirushin11
18 мая 2021, 18:01
Сергей, Ровно
Добрый день. После подтверждения о входе в приват24 на звонок из банка, приложение далее не открывается.
Приватбанк
Ответ банка
18 мая 2021, 18:44
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
VMVarga
VMVarga
18 мая 2021, 16:18
Доброго дня!
Питання щодо акції «Скинь через Приват».
На сторінці акції https://newpromos.privatbank.ua/skyn_cherez_pryvat вказано наступну інформацію у розділі «Поширені питання»:

— Які перекази беруть участь в акції?

Внутрішньоукраїнські:
— перекази з картки на картку, крім переказів між власними рахунками в ПриватБанку;
— перекази з картки Visa ПриватБанку на картку будь-якого українського банку.
Міжнародні:
— перекази з картки Visa ПриватБанку на міжнародну картку;
— перекази з міжнародної картки на картку Visa ПриватБанку.

Чи правильно я розумію, що переказ одного клієнта Приватбанку іншому клієнту Приватбанку відповідає умовам акції, адже обмеження стосується тільки переказів між власними рахунками (і те саме сккзано в пп.3.1.1- 3.1.2 Офіційних правил акції)?
Приватбанк
Ответ банка
18 мая 2021, 18:42
Добрий вечір!
Так, враховуються перекази на картку ПриватБанку, окрім переказів між власними рахунками.
anastasia2012
anastasia2012
17 мая 2021, 11:28
Анастасия, Днепр
Здравствуйте, сегодня решила пополнить свою карточку на 600 грн в терминале, в отделе ПриватБанка г.Днепр, проспект Свободы 203, примерно в 11:00
пришла к терминалу, всё было хорошо пока он не взял деньги. Он их принял и дальше функции были не доступны, кнопка «ПОПОЛНИТЬ» не нажималась, после чего меня спросили «Вы ещё здесь?» я позвала сотрудника ПриватБанка она сказала звонить на горячую линию 3700, но от этого результата не было. И в конце концов вернулась на главное меню, НО ДЕНЬ ТАК И НЕ ПРИШЛИ.
есть видео того что он взял деньги но кнопка «ПОПОЛНИТЬ» не нажималась
Будьте так добры скажите что мне нужно делать и желательно поскорее, деньги нужны сегодня!!!
Приватбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 11:59
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Для створення заявки на повернення коштів вам достатньо звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua
Наші колеги будуть раді допомогти з вирішенням питання.
0238
0238
16 мая 2021, 15:43
Мар'ян
Добрий день.03.05.2021р на мій валютний рахунок із Швеції було перераховані кошти але на рахунку їх немає, куди звертатися?
Приватбанк
Ответ банка
16 мая 2021, 16:13
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення для уточнення деталей платежу.
Elena02081966
Elena02081966
16 мая 2021, 10:34
Елена
Добрый день.Срок действия моей золотой карты закончился, получить новую в настоящее время по болезни нет возможности и поэтому в Приват24 сделала виртуальную карту.Сейчас пытаюсь зайти в свой кабинет в Приват24, но система требует пин код.Ввожу старый, но пишут что он не действительный.Как получить пин код на свою виртуальную карточку?
Приватбанк
Ответ банка
16 мая 2021, 10:59
Добрий день!
Ви можете змінити ПІН-код картки відправивши смс на номер банку 10060 з текстом «PIN+останні 4 цифри картки» або звернувшись в онлайн допомогу на нашому сайті pb.ua
client21
client21
15 мая 2021, 17:22
Чи можна відкрити ще один депозит «Стандарт безподатковий»?
Приватбанк
Ответ банка
15 мая 2021, 19:20
До однієї картки для виплат можна оформити тільки одну послугу «Стандарт безподатковий».
Якщо у вас кілька карток, на які надходять цільові зарахування (зарплата, пенсія, стипендія), то до кожної такої картки можна підключити послугу.
client21
client21
15 мая 2021, 13:18
Маю вклад «Стандарт безподатковий» на 6 міс. 6,25%. Чи можна змінити строк на 1 рік 7,25%?
Приватбанк
Ответ банка
15 мая 2021, 15:53
Зміна терміну діючого депозиту не передбачена.
Ви можете зачекати закінчення терміну, або розірвати діючий депозит і відкрити повторно на потрібний термін. Звертаємо увагу, при достроковому розірванні депозиту, раніше нараховані відсотки будуть перераховані за ставкою «До запитання» (0,01% річних).
VMVarga
VMVarga
13 мая 2021, 22:13
Питання по акції «Скинь через Приват».
З якого переляку в питаннях-відповідях на сторінці акції https://newpromos.privatbank.ua/skyn_cherez_pryvat
з'явилося наступне:

— Якщо відправник зареєструвався в акції і надіслав переказ по Україні отримувачу, який теж зареєструвався в акції, хто отримає кешбек?
— Кешбек отримає відправник.

Цього не було під час оголошення акції, і в офіційних правилах акції такого обмеження немає. Може тоді варто змінити назву акції на «Кинь через приват?» Зауважу, що це не перший раз, коли банк намагається міняти правила акцій заднім числом.
Приватбанк
Ответ банка
14 мая 2021, 8:22
Добрий ранок!
Згідно офіційним правилам, а саме пункту 1.11. Організатор має право змінити умови, місце (територію) та строки (період) Акції, опублікувавши повідомлення про відповідні зміни Правил і нову версію Правил на Офіційній сторінці.
З повагою, ПриватБанк.
f4680
f4680
13 мая 2021, 14:57
Овердрафт есть на всех картах?
(интернет карта, digital карта, универсальная, для выплат.)
Приватбанк
Ответ банка
13 мая 2021, 16:30
Добрий день!
Наявність овердрафту необхідна для коректного функціонування карткових рахунків.
Також інформація по даному питанню доступна в Умовах та Правилах надання банківських послуг на нашому сайті — https://privatbank.ua/terms
client21
client21
12 мая 2021, 13:41
Пенсіонер отримав СМС: «З 01.06.2021 припиняється нарахування % на залишок коштів за пенсійною карткою.» Він має на карті деяку сумму «на чорний день», але не хоче її класти на депозит, щоб мати змогу зняття в будь-який час. Тепер, через СМС, хоче зняти всю суму з Пенсійної карти, бо все одно не отримуватиме навіть копійчаного доходу, тож нема сенсу тримати гроші в банку. Чи це так?
Приватбанк
Ответ банка
12 мая 2021, 14:13
Добрий день!
Дійсно, ця послуга дозволяла отримати додатковий дохід у розмірі 4% річних за наявність особистих грошей від 100 грн на картці Універсальна, Юніора та пенсійних карток для виплат за умови активації послуги.

З 01.06.2021 буде скасовано депозитну властивість картки та припинено нарахування % на залишок коштів.

Також, ми пропонуємо альтернативу – послугу Приват-вклад. Фактично це теж саме, що й депозитна властивість картки. Приват-вклад дозволяє легко накопичувати кошти. В будь-який момент ви зможете зняти потрібну вам суму без комісії. Клієнтам подобається, що Приват-вклад дозволяє розділити свої кошти на ті, які плануєте витратити одразу, та на ті, які треба притримати про всяк випадок. Інший цікавий варіант – послуга накопичення «Скарбничка». Вона дає можливість автоматично зараховувати частину коштів на накопичувальний рахунок під час зарахування або витрат коштів за картками. Якщо ці накопичені кошти вам знадобляться – їх можна отримати зі «Скарбнички» в будь-який момент. Детальніше про ці та інші вклади – на сайті https://privatbank.ua/depozit.
EvilDoom
EvilDoom
11 мая 2021, 21:57
Здравствуйте.
1. Подскажите, если я получаю доход от торговли криптовалютой. Деньги вывожу через обменные онлайн сайты на карту приват банка, при этом банк блокирует карты и просит подтвердить происхождение средств. При этом на сколько я знаю налогообложение дохода от криптовалют толком еще не прописано в законах. Что в этом случае нужно делать?

2. И второй вопрос, если банк присылает вот такое сообщение
https://gyazo.com/b38921626bf0df4e1838ebb095cf3bca
Я нажимаю «Не цікаво». Что в этом случае мне грозит, и как не получить блокироку карт?
Приватбанк
Ответ банка
12 мая 2021, 8:06
Добрий ранок!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детально перевірити інформацію.
0673498409
0673498409
11 мая 2021, 17:56
Доброго вечора, скажіть будь ласка яким чином актуалізуаатисвою сторінку, коли відсутні картки банку, але є рахунки?
Приватбанк
Ответ банка
11 мая 2021, 19:06
Добрий вечір.
Актуалізувати дані можна у відділенні і особистому кабінеті Приват24.
У разі зміни прізвища або прописки, для актуалізації необхідно звернутися до відділення банку.
vbhjytyrj1942
Елена Мирошниченко
11 мая 2021, 16:46
Елена, Мелитополь
Я замучилась с актуализациею. Самостоятельно в Приват24 набирала и отсылала — результат — « что то не получается », в отделении банка в апреле 2021 г меняла карточки в связи со сроком действия — прошла все этапы по актуализ. моих данных и всё равно приходят волнующие смс, о том что есть вероятность блокировки карт — одна из них МОЯ ЗАРАБОТАННАЯ ЗАРПЛАТА — как такое действие возможно с дисциплинированным клиентом ????? Я всегда была довольна вашим банком, всем рекомендовала, а сейчас мною владеет и страх и возмущение!
Приватбанк
Ответ банка
11 мая 2021, 18:50
Фото документу має бути розбірливим. Повторіть, будь ласка, додання документів. Якщо документ має пошкодження, які можуть впливати на читабельність персональних даних, зверніться до міграційної служби.
95860418
95860418
11 мая 2021, 14:34
на приват24 блокуються проведення операцій
Приватбанк
Ответ банка
11 мая 2021, 18:51
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Pavuk10
Pavuk10
10 мая 2021, 16:38
Дуже не зручне меню для зв'язку з оператором, моїй мамі 62 роки, хоче переконатись, що її рахунок заблоковано, тому що натрапила на шахраїв, а через голосове меню складно самостійно це зробити, можливо є якесь вирішення цього питання, щоб дізнатись зараз про рахунок?
Приватбанк
Ответ банка
10 мая 2021, 17:52
Добрий день.
Для ідентифікації та уточнення інформації з даного питання ваша мама може звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку pb.ua/chat. Наші фахівці з радістю допоможуть.
f4680
f4680
10 мая 2021, 5:23
Можно ли загнать в минуса digital карту?
Есть ли там овердрафт?
Приватбанк
Ответ банка
10 мая 2021, 8:51
Добрий ранок!
Digital картка — платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
З повагою, ПриватБанк.
Romans1978
Romans1978
9 мая 2021, 14:05
Роман
Здравствуйте, с моего счета в приватбанке была украдена большая сумма денег, по стечению обстоятельств списание средств произошло через пару дней после моего обращения к сотрудникам банка через интернет, и пояснения мной ситуации. Прошло уже достаточно времени, но никто из представителей банка со мной не связывается. Я уверен, что произошедшее должно заинтересовать внутреннюю безопасность банка. По моему мнению, с большой долей вероятности в этом хищении замешаны сотрудники банка!
Приватбанк
Ответ банка
9 мая 2021, 14:20
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
Nataliia12
Nataliia12
6 мая 2021, 14:13
Здравствуйте, помогите разобраться в ситуации. Заблокированные карты с 23.04.21. по горячей линии 3700 ответа о причинах блокировки и что делать, толком не получила. Сначала пообещали связаться после 7 рабочих дней, до сих пор никто не связался. Перед блокировкой карт я звонила оператору чтоб убедится о лимитах пользования моей карты. Месячный лимит не превышала. Подскажите, что делать и куда обращаться?
Приватбанк
Ответ банка
6 мая 2021, 14:41
Добрий день!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
valeriiy
valeriiy
5 мая 2021, 17:36
Валерий, Желтые Воды
Уже несколько месяцев я не могу связаться по телефонам горячих и прочих линий с оператором или кулцентром Приватбанка по причине того, что предлагаемое мне меню состоит только с информации о последнем зачислении (цифра 1) и возврату через кнопку «решетка» в основное меню. Мои неоднократные обращения в банк непосредственно, так и по чату в приложении, не дали никаких результатов. Гробовое молчание. Что мне делать и в чем причина? Помогите!!!
Приватбанк
Ответ банка
5 мая 2021, 18:01
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб перевірити інформацію та уточнити ваші контакти.
Sanya1995
Sanya1995
5 мая 2021, 12:21
Александр
Здравствуйте, скажите пожалуйста в чем дело.Я всегда оплачиваю за электричество через Приват24, и каждый месяц 11 числа у меня в приват 24 появлялось уведомление сколько грн нужно платить и вся оплата занимала несколько секунд.
Но теперь это уведомление не приходит а в графе коммунальные платежи пишет: оплата за электроэнергию на 09.04.2021 0,0 грн (то есть остановилось ещё на начале апреля, хотя уже 5 мая)
Что делать?
Приватбанк
Ответ банка
5 мая 2021, 13:07
Добрий день!
Банк відображає в шаблоні ту інформацію по заборгованості, яку останній раз надало підприємство отримувач. Інформація оновиться, як тільки до банку надійде нова інформація про суму до сплати.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка